Milanna oli itse sitä mieltä ettei enää palstaile. Never.Ja miksei Milanna saisi täällä palstailla edelleenkin?
Ei se ikä eikä erän pienuus vaan se on tärkeää kuka sen tehnyt eli onko tunnettu ja arvostettu taiteilija vai ei!Sama sanoi minulle hlö antiikkiliikessä. Mä kans luulen että ainakin yli 2000,- kun 5v vanha ja erikoiserä se on ollut. Just oli uutisissa että joku myös maljakko joka oli tehty vain rajoitettu erä niin oli myyty 17.000 eli huh. Tuskin mun maljakko on sen arvoinen mutta olisi hyvää tietä oikean arvon. Tietysti harvinaisuuksista haluan hinnan, kun en muuten myy, kiirettä kun ei ole ja näitä kun ei ihan joka paikasta saa.
Hullu sitten olen minäkin kun aina maksan mielelläni keräily esineistä .Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30720865:eihän se ole hullu joka pyytää, se on joka maksaa.
sä et ole keräilijä vaan pahanen jobbari.Hullu sitten olen minäkin kun aina maksan mielelläni keräily esineistä .
Hah olet näköjään ollut minun luona ja nähnyt mun omia kokoelmia. Älä kulta pieni sekoittaa nyt mun yritys ja mun oma keräily tähän, sekä lopettaa sun haukkuminen. Tiedätkö mikä on edes jobbari on? Se on pimeä kauppias joka tekee pimeästi hommat ja minulla itsellä 3 puhdasta yritystä, eli kannattako pitää sinun välillä suus kiinni tai hankia jonkun harrastus kun täällä olla yöt ja päivät.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30720882:sä et ole keräilijä vaan pahanen jobbari.
pitäis olla faktaa jos alkaa toisen tekemisä arvostelemaan. sulla taas tunnetusti ihan kaikki myytävänä sopivasta hinnasta.Hah olet näköjään ollut minun luona ja nähnyt mun omia kokoelmia. Älä kulta pieni sekoittaa nyt mun yritys ja mun oma keräily tähän, sekä lopettaa sun haukkuminen. Tiedätkö mikä on edes jobbari on? Se on pimeä kauppias joka tekee pimeästi hommat ja minulla itsellä 3 puhdasta yritystä, eli kannattako pitää sinun välillä suus kiinni tai hankia jonkun harrastus kun täällä olla yöt ja päivät.
Juuri sellaisten ihmisten kuin sinä ei tulee kun pahaa mieli täällä palstalla. Mun leikki loppu tähän en vitsi enää tänne tulla nolamaan itseä. Kai sinulle tulee hyvää mieli kun valhellista tietoa haluat tavalla tai toisella levittää toisesta. Sä et edes tiedä missä ja mitä minulla on myynnissä ja millä hinnoilla, et tiedä yhtään mun yrityksistä. Sekä omista tuotteista mä pyydän sen mitä haluan ja myyn silloin kun siltä tuntu. Mä en vitsi keräily esineistä pyytää minimihintoja, ne oli vaikea hankkia ja pienellä summalla en luopu näistä vaikka kuinka eivät mahtuisi mun kokoelmaan, mielummin jo sitten annan vaikka lahjaksia omalle äidille tai lapsille ketkä mun kanssa harrastavat keräilyä. Se että olen myös myyjä ei tee minusta jobbarin niin kuin kutsuit minua, se on mun harrastus, mun palkka ja myös hyötyä yhteiskunnalle kun saan tännekin jotain veroja maksettua, vaikka on se pienin mitä teen, koska niin kuin sanoin sä et tunne mun yrityksiä etkä tiedä missä menen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30720921:pitäis olla faktaa jos alkaa toisen tekemisä arvostelemaan. sulla taas tunnetusti ihan kaikki myytävänä sopivasta hinnasta.