Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Sos.virkailija, sair.hoitaja, lääkäri
Juu, ihan tyhmiä ja turhia. Noihin hommiin haekaan muut kuin ne, jotka ei muualle pääse :snotty:
Onko sulla joku ongelma kaikkien niiden vastauksien kanssa, mitkä ei ole sun kanssas yhtä mieltä tai joissa mainitaan sun tuleva ammattis?
Ihan tiedoksi, että omanikin mainittu ja todellakin tyhmimmät joita itse tunnen, joilla ammatti on, löytyvät mainitsemistani ammateista. Sattuneista syistä tunnen melkoisen monta hoitsua, sos.virkalijaa ja lekuria, enkä ole väittänyt heidän olevan turhia...
Ei kun naurattaa
Korkeakoulutuksen saaneet harvoin on tyhmimmästä päästä työntekijöitä, lääkärit nyt ainakaan. Mulla on tällä hetkellä ihan toinen ammatti, jota ei ole mainittu, joten olen turvassa täällä fiksujen joukossa
Joo, no varmaan sulle sitten rankkaa älytä, että saatat itsekin olla tyhmä jonkun mielestä, vai?
Tyhmyys on laaja käsite, yksilöllinenkin, ihan lääkäri tai vaikka paskakuski voi olla fiksu/tyhmä minun näkemykseni mukaan.
Lääkäreitä tunnen... satoja (?) Usko pois, tunnen erittäin tyhmiä lääkäreitä.
Ehkäpä sinulle tyhmyys on jotakin muuta kuin minulle... sinulle lääkäri tms. ei missään nimessä voi olla tyhmä, itse katson moisen näkemyksen tyhmyydeksi ja varmaan se sos.virkalija siksi listallani