Turkilmas
Olen mäkin joskus syyllistynyt pitämään jonkun ammattikunnan ihmisiä automaattisesti yksinkertaisina. Vaan sitten kun olen moisiin tutustunut, niin olen huomannut olleeni raskaasti väärässä.
Jotenkin tulee heti muutama nimeltämainitsematon julkisuuden henkilö mieleen, jotka eivät todellakaan vaikuta kovin älykkäiltä..Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Jos nämä wannabe-julkut olisi ammattiryhmä, niin ehdottomasti juuri heAlkuperäinen kirjoittaja maritu:Näitä 15 minuutin julkisuuden kautta julkisuuteen pyrkiviä/pääseviä.
Kilpailun tai tosiTV:n kautta esimerkiksi tai kertomalla lehden palstalla naineensa jotain julkisuuden henkilöä.
Toisaalta...voivatko he olla kovinkaan tyhmiä, jos elävät sillä, että ovat julkisuudessa syistä, joita kukaan ei edes muista? Hmmm... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Jotenkin tulee heti muutama nimeltämainitsematon julkisuuden henkilö mieleen, jotka eivät todellakaan vaikuta kovin älykkäiltä..Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Jos nämä wannabe-julkut olisi ammattiryhmä, niin ehdottomasti juuri heAlkuperäinen kirjoittaja maritu:Näitä 15 minuutin julkisuuden kautta julkisuuteen pyrkiviä/pääseviä.
Kilpailun tai tosiTV:n kautta esimerkiksi tai kertomalla lehden palstalla naineensa jotain julkisuuden henkilöä.
peesi, samaa tulin kirjoittamaanAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tyhmimmät mun tuntemat ihmiset, joilla on ammatti, ovat lähihoitajia.
Toisaalta myös mukavimmat ja fiksuimmat kaverini ovat lähihoitajia...eli jokainen tuntemani lh ei ole tyhmä, mutta jokainen tuntemani tyhmä on lh :ashamed:
Ammattia arvostan kyllä; itsekin sitä harkitsin, ja harkitsen aika ajoin vieläkin.
Ai kukaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin äkkiä tulee mieleen vaan evp mäkihyppääjä...
Jens Weissflog, arvelen mä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Ai kukaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin äkkiä tulee mieleen vaan evp mäkihyppääjä...
Tulihan se strippari sieltä. Sitähän tässä haettiin, että saadaan taas vähän näpäytettyä Savannaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Stripparit sun muut mannekiinit, päikkärin/sossun työntekijät ja julkimot. Ällöttää.
Mä kuvittelisin, että kampaajaksi hakeutuvat tietynlaiset ihmiset, eikä älykkyys ole tärkein kriteeri koulutukseen hakiessa muutenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten monet pitää kampaajia tyhminä?
Tai no... Olen käynyt joskus tosi tyhmällä kampaajalla, mutta yleensä käyn tosi viksulla. Sekin on tietynlaista älykkyyttä, että tietää, mistä leikataan, että tulee sellainen, kuin halutaan.
Mä vähän kyllä luulen, että hyvä kampaaja tienaa aika paljon enemmän, ku moni muu... Siksi en näe sitä tyhmänä. Huono kampaaja voikin olla tyhmä.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mä kuvittelisin, että kampaajaksi hakeutuvat tietynlaiset ihmiset, eikä älykkyys ole tärkein kriteeri koulutukseen hakiessa muutenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten monet pitää kampaajia tyhminä?
Tai no... Olen käynyt joskus tosi tyhmällä kampaajalla, mutta yleensä käyn tosi viksulla. Sekin on tietynlaista älykkyyttä, että tietää, mistä leikataan, että tulee sellainen, kuin halutaan.
Juu, ihan tyhmiä ja turhia. Noihin hommiin haekaan muut kuin ne, jotka ei muualle pääse :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja f:Sos.virkailija, sair.hoitaja, lääkäri
No niemenomaan nuo tankoheilurit. Kun eivät muuten miehiltä huomiota saa. no joo, julkkikset myös aivan pyllystä. Peesaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulihan se strippari sieltä. Sitähän tässä haettiin, että saadaan taas vähän näpäytettyä Savannaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Stripparit sun muut mannekiinit, päikkärin/sossun työntekijät ja julkimot. Ällöttää.
Voiko asiaa enää hienotunteisemmin ilmaista?Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Kampaajilla tuntuu olevan sellainen tietynlainen mielentila, joka poikkeaa ainakin omastani.
Onko sulla joku ongelma kaikkien niiden vastauksien kanssa, mitkä ei ole sun kanssas yhtä mieltä tai joissa mainitaan sun tuleva ammattis?Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Juu, ihan tyhmiä ja turhia. Noihin hommiin haekaan muut kuin ne, jotka ei muualle pääse :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja f:Sos.virkailija, sair.hoitaja, lääkäri
Ei tienesti ja tyhmyys kulje käsi kädessä. Enkä nyt väittänyt, että he olisivat tyhmiä kaikki. Mutta se vaatii tietynlaisen ihmisen, josta on kampaajaksi. Pakko olla tietyllä tavalla ulkonäkökeskeinen, ja harva älykäs ihminen saa tuollaisesta työstä varsinaista tyydytystä aivosoluilleen. Voisin kuvitella.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä vähän kyllä luulen, että hyvä kampaaja tienaa aika paljon enemmän, ku moni muu... Siksi en näe sitä tyhmänä. Huono kampaaja voikin olla tyhmä.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mä kuvittelisin, että kampaajaksi hakeutuvat tietynlaiset ihmiset, eikä älykkyys ole tärkein kriteeri koulutukseen hakiessa muutenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten monet pitää kampaajia tyhminä?