Minkä ammatin edustajia pidät tyhmimpinä?

  • Viestiketjun aloittaja toinen kyssäri
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Olen mäkin joskus syyllistynyt pitämään jonkun ammattikunnan ihmisiä automaattisesti yksinkertaisina. Vaan sitten kun olen moisiin tutustunut, niin olen huomannut olleeni raskaasti väärässä.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Näitä 15 minuutin julkisuuden kautta julkisuuteen pyrkiviä/pääseviä.
Kilpailun tai tosiTV:n kautta esimerkiksi tai kertomalla lehden palstalla naineensa jotain julkisuuden henkilöä.
Jos nämä wannabe-julkut olisi ammattiryhmä, niin ehdottomasti juuri he :LOL:
Jotenkin tulee heti muutama nimeltämainitsematon julkisuuden henkilö mieleen, jotka eivät todellakaan vaikuta kovin älykkäiltä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Näitä 15 minuutin julkisuuden kautta julkisuuteen pyrkiviä/pääseviä.
Kilpailun tai tosiTV:n kautta esimerkiksi tai kertomalla lehden palstalla naineensa jotain julkisuuden henkilöä.
Jos nämä wannabe-julkut olisi ammattiryhmä, niin ehdottomasti juuri he :LOL:
Jotenkin tulee heti muutama nimeltämainitsematon julkisuuden henkilö mieleen, jotka eivät todellakaan vaikuta kovin älykkäiltä..
Toisaalta...voivatko he olla kovinkaan tyhmiä, jos elävät sillä, että ovat julkisuudessa syistä, joita kukaan ei edes muista? Hmmm... :snotty:
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tyhmimmät mun tuntemat ihmiset, joilla on ammatti, ovat lähihoitajia.

Toisaalta myös mukavimmat ja fiksuimmat kaverini ovat lähihoitajia...eli jokainen tuntemani lh ei ole tyhmä, mutta jokainen tuntemani tyhmä on lh :eek: :ashamed:

Ammattia arvostan kyllä; itsekin sitä harkitsin, ja harkitsen aika ajoin vieläkin.
peesi, samaa tulin kirjoittamaan :D

itsekin olen lh, mutta kyllä duunin kautta on tullut törmättyä TODELLA yksinkertaisiin ihmisiin, etten voi muuta sanoa. :LOL:
 
Rukoilijasirkka
Miten monet pitää kampaajia tyhminä? :eek:

Tai no... Olen käynyt joskus tosi tyhmällä kampaajalla, mutta yleensä käyn tosi viksulla. Sekin on tietynlaista älykkyyttä, että tietää, mistä leikataan, että tulee sellainen, kuin halutaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miten monet pitää kampaajia tyhminä? :eek:

Tai no... Olen käynyt joskus tosi tyhmällä kampaajalla, mutta yleensä käyn tosi viksulla. Sekin on tietynlaista älykkyyttä, että tietää, mistä leikataan, että tulee sellainen, kuin halutaan.
Mä kuvittelisin, että kampaajaksi hakeutuvat tietynlaiset ihmiset, eikä älykkyys ole tärkein kriteeri koulutukseen hakiessa muutenkaan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miten monet pitää kampaajia tyhminä? :eek:

Tai no... Olen käynyt joskus tosi tyhmällä kampaajalla, mutta yleensä käyn tosi viksulla. Sekin on tietynlaista älykkyyttä, että tietää, mistä leikataan, että tulee sellainen, kuin halutaan.
Mä kuvittelisin, että kampaajaksi hakeutuvat tietynlaiset ihmiset, eikä älykkyys ole tärkein kriteeri koulutukseen hakiessa muutenkaan.
Mä vähän kyllä luulen, että hyvä kampaaja tienaa aika paljon enemmän, ku moni muu... Siksi en näe sitä tyhmänä. Huono kampaaja voikin olla tyhmä.
 
emmmää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Stripparit sun muut mannekiinit, päikkärin/sossun työntekijät ja julkimot. Ällöttää.
Tulihan se strippari sieltä. Sitähän tässä haettiin, että saadaan taas vähän näpäytettyä Savannaa :xmas:
No niemenomaan nuo tankoheilurit. Kun eivät muuten miehiltä huomiota saa. :D no joo, julkkikset myös aivan pyllystä. Peesaan. :)

 
f
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Sos.virkailija, sair.hoitaja, lääkäri
Juu, ihan tyhmiä ja turhia. Noihin hommiin haekaan muut kuin ne, jotka ei muualle pääse :snotty:
Onko sulla joku ongelma kaikkien niiden vastauksien kanssa, mitkä ei ole sun kanssas yhtä mieltä tai joissa mainitaan sun tuleva ammattis?

Ihan tiedoksi, että omanikin mainittu ja todellakin tyhmimmät joita itse tunnen, joilla ammatti on, löytyvät mainitsemistani ammateista. Sattuneista syistä tunnen melkoisen monta hoitsua, sos.virkalijaa ja lekuria, enkä ole väittänyt heidän olevan turhia...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miten monet pitää kampaajia tyhminä? :eek:

Tai no... Olen käynyt joskus tosi tyhmällä kampaajalla, mutta yleensä käyn tosi viksulla. Sekin on tietynlaista älykkyyttä, että tietää, mistä leikataan, että tulee sellainen, kuin halutaan.
Mä kuvittelisin, että kampaajaksi hakeutuvat tietynlaiset ihmiset, eikä älykkyys ole tärkein kriteeri koulutukseen hakiessa muutenkaan.
Mä vähän kyllä luulen, että hyvä kampaaja tienaa aika paljon enemmän, ku moni muu... Siksi en näe sitä tyhmänä. Huono kampaaja voikin olla tyhmä.
Ei tienesti ja tyhmyys kulje käsi kädessä. Enkä nyt väittänyt, että he olisivat tyhmiä kaikki. Mutta se vaatii tietynlaisen ihmisen, josta on kampaajaksi. Pakko olla tietyllä tavalla ulkonäkökeskeinen, ja harva älykäs ihminen saa tuollaisesta työstä varsinaista tyydytystä aivosoluilleen. Voisin kuvitella.
 

Yhteistyössä