Minkä tasoista tarjoilua odotatte, kun menette esim. tupperwarekutsuille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pikan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ite inhoan syödä tuollaisissa tilaisuuksissa eli otan sen pakollisen juotavan (mehun kun en kahvia juo) ja sit jonku pullan tai keksin.
Viimeksi olin tupperi kutsuilla niin oli mieletön määrä kaikkea. Suolasta piirakka salaattia persikka piirakkaa tuulihattuja jne. Toisaalta osa oli valmistettu/valmistettiin noilla tupperin tuotteilla että sinänsä ok idea.

[QUOTE="vieras";26295670]Ite inhoan syödä tuollaisissa tilaisuuksissa eli otan sen pakollisen juotavan (mehun kun en kahvia juo) ja sit jonku pullan tai keksin.
Viimeksi olin tupperi kutsuilla niin oli mieletön määrä kaikkea. Suolasta piirakka salaattia persikka piirakkaa tuulihattuja jne. Toisaalta osa oli valmistettu/valmistettiin noilla tupperin tuotteilla että sinänsä ok idea.[/QUOTE]

Ja kukaan ei osta mitään ja emännällä menee 40 euroa tarjottaviin kun pitää olla kakut ja piirakat :P

Alkuperäinen kirjoittaja Sepä se;26295737:
Sivussa katsotaan kuvastoja ja ei osteta mitään kun sinne mennään tyhjentää tarjoilulautaset. Sepä se.

En mä ole koskaan missään kutsuilla tavannut tuollaista. Aina kaikki tilaa, vaikka syödään myös innolla tarjoiluja.

Toisaalta, jos tarjoiluna on pullapitko, niin tuskin se inspiroi shoppailemaan.

Viimeksi muokattu:
Mitä itse olen ollut niin kahvia ja teetä ja pullaa ja joskus jotain pikkuleipiä tarjolla. Ei sinne tarjoilun takia mennä!

Meillä päin konsulentit nimenomaan tarjoavat kutsuja periaatteella " järjestät kivat illanistujaiset kavereille ja siinä sivussa katselette kippoja", eli nimenomaan niiden tarjoilujen vuoksi ihmiset kutsutaan.

Ap:n tarjottavat kuulostaa ihan riittäviltä, varsinkin jos sinulla ei yleensäkään ole tapana valmistaa sen seitsemää sorttia erilaisia herkkuja.

En mä ole koskaan missään kutsuilla tavannut tuollaista. Aina kaikki tilaa, vaikka syödään myös innolla tarjoiluja.

Toisaalta, jos tarjoiluna on pullapitko, niin tuskin se inspiroi shoppailemaan.

Ihan totta! Täydellä mahalla ostaa enemmän, kun ei se emäntäkään osingoitta vieraiden ostoksista jää.

Ja minusta on kiva laittaa vieraille (ja samalla perheelle) kaikkea ihanaa tarjolle.

täällä kaikille emännille huomautetaan et vain 2 eri sorttia. Ei pitopöytää. Tupperin ideaan ei kuulu notkuvat pöydät.

Eri asia on sillloin kun itse valmistetaan syötävät niillä tuotteilla.m

Yhteistyössä