M memmu123 Jäsen 07.06.2010 105 0 16 10.06.2010 #1 Puuttuiskikohan tästä jotain; tuon kaksivuotiaan likan synttäreiden tarjoilua kun ollaan suunnittelemassa Coctail tikut (suolainen ja makea) Täytekakku Mansikkapiirakka Carnevalkeksit pitäskö tuohon lisätä vielä jotain suolaista tai makeaa..
Puuttuiskikohan tästä jotain; tuon kaksivuotiaan likan synttäreiden tarjoilua kun ollaan suunnittelemassa Coctail tikut (suolainen ja makea) Täytekakku Mansikkapiirakka Carnevalkeksit pitäskö tuohon lisätä vielä jotain suolaista tai makeaa..
K Kiukkuperse Aktiivinen jäsen 13.06.2006 12 596 0 36 Lahti 10.06.2010 #2 mä kyllä lisäisin jonkun suolaisen tuohon vielä.. piirakat ja munavoin, jonkun piirakan, pitsaa tms muoks.. Mut kelpaisi tuokin. Itse ja suurin osa lähipiiristämme on suolaisen ystäviä enemmän kuin makean...
mä kyllä lisäisin jonkun suolaisen tuohon vielä.. piirakat ja munavoin, jonkun piirakan, pitsaa tms muoks.. Mut kelpaisi tuokin. Itse ja suurin osa lähipiiristämme on suolaisen ystäviä enemmän kuin makean...
M memmu123 Jäsen 07.06.2010 105 0 16 10.06.2010 #4 Kiitos; munkin mielestä tuosta listasta jäi uupumaan suolaisen kohdalle paikka; mutta en vaan keksinyt mikä. Kiitti Hoo vinkistä, Mozzarella piirakka olisi aika kova
Kiitos; munkin mielestä tuosta listasta jäi uupumaan suolaisen kohdalle paikka; mutta en vaan keksinyt mikä. Kiitti Hoo vinkistä, Mozzarella piirakka olisi aika kova