Minkä näistä riesoista ottaisit jos olisi pakko joku ottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
a) Miehesi kuorsaisi todella kovaa, ettekä voisi nukkua samassa huoneessa. Kunnon isoja epätasaisia töräyksiä. Korvatulpatkaan ei riittäisi pitämään sitä melua siedettävällä tasolla.

b) Anoppisi inhoaisi sinua. Piikittelisi aina sopivissa väleissä suoraan sekä epäsuoraan. Antaisi myös muun suvun ymmärtää, että hän ei sinusta pidä eikä muidenkaan olisi syytä pitää.

c) Lapsesi hoitaja/opettaja alkaisi vainota perhettänne. Tekisi lastensuojeluilmoituksia, olisi varma huonosta äitiydestäsi, olisi ilkeä sinua kohtaan ja kuvittelisi kaikkea ikävää perheestänne, mitkä ei olisi totta.

B

Ex-anoppi inhoskin ja soitteli kännipäissään mun sukulaisille ja haukkui mua.
Mutta en mä jaksanut ihan kamalasti stressata, noi toiset vaihtoehdot stressais taatusti enemmän.

B, sitten A ja vikana C. Kaikki tosin olisi hoidettaavissa, anopin kanssa ei tartte olla tekemisissä, miehen kanssa voi nukkua eri huoneissa ja opettajan voisi saada viralta jo tuolla näytöllä.

B

Meillä ei oikein olis tilaa nukkua muualla ja vauvakin on meidän kanssa samassa huoneessa ja aika herkkäuninen, joten A ois tosi rasittava.

Anoppi asuu sen verran kaukana, että ei häiritsis niin paljon.

Yhteistyössä