Minkä levyisessä sängyssä nukutte miehen kanssa? Entä yksi iso peitto vai kummallakin omat peitot?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Me ei olla nukuttu yhdessä kuin miehen sängyssä, mutta saman levyisiä meidän sängyt on oli 120cm. Meillä on kummallakin omat peitot. En tiedä sitten mitä jos nukuttais mun tykönä, kun mulla on yksi iso peitto. Vaikka ollaanhan me aluksi nukuttu yhdellä kapealla peitolla :D

160 cm ja omat peitot, jommankumman peiton alta löytyy aina välillä pienikin mies :)
Me ollaan nukuttu 80cm sängyssä kun alettiin seurusteleen...oli jonkun persus vähän pienempi sillon :snotty:

Meillä on 160cm sänky ja molemmilla omat peito... Tosin, usein kyllä ukko kömpii mun peito alle, että sitten nukutaan samanpeiton alla, mutta periaatteessa molemmilla omat peitot... :D

140cm leveä sänky. kummallakin oma peitto,mutta jostain syystä mun peitto monesti öisin häviää :) Miehen oma peitto on viel semmonen iso,niin luulis riittävän... ,mut ei |O
Niin joo ja lähes joka yö meidän keskelle änkee pikkunen tyttö... ahdasta kyl tahtoo olla.

ylellisesti molemmat omissa huoneissaan omissa 140 leveissä sängyissään. sit käydään yöjalassa aina toisen luona. aviota takana toistakymmentä vuotta ja lapsiakin on.

160cm sänky, kummallakin omat peitot...meilläkin tahtoo olla se että miun peitto häviaa miehelle (sillä pelkkä lakana ja miulla lakanan sisällä peitto) ja yleensä kumpikin nukutaan omalla puolella..totuin siihen et nukun reunalla ku aikasemmin oli 120cm sänky, niin se sama on nytkin vaikka tilaa on nyt vaikka muille jakaa (se on paljon se 40cm)

Uusimmat

Yhteistyössä