Minkä levyisessä sängyssä nukutte miehen kanssa? Entä yksi iso peitto vai kummallakin omat peitot?

160 leveä. Minä nukkuisin samalla, mutta mies ei sitten saa oikke nukuttua, vetelen peittoa liikaa ym. Minä taas kaipaisin mieheni lämpöä ja läheisyyttä. Mies sitte könyää jossaki vaihees omalle peitolle, enkä mä ole siitä tietääkseni, olen tosi sikeäuninen

160cm leveä sänky ja omat peitot. Yhteistä peittoakin kokeiltiin, mutta ei siitä mitään tullut; joko peitto oli aina mulla tai sitten toisena vaihtoehtona mä en saanut ikinä nukkua....;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
nukuttiin meijän porukoiden 2 m leveessä sängyssä yksi yö mieheni kanssa ja hän totesi,ettei ikinä tuu niin isoo sänkyy,kun toinen pääsee "liian" kauas:D

Ja musta se tila juuri siinä onkin niin ihanaa :D

No me ei varmaan tarvittais niin leveää sänkyä mikä meilä nyt on... ko nukutaan keskellä, mie miehen kainalossa tai rötkötän sen päällä... aamusin yleensä sitte herään joko lattialta tai jostain jalkopäästä eli jotku kaiteet pitäis olla etten tipaha jos kapeampi sänky ois :laugh: ku ollaan minun kotopuolessa kyläilty niin siellä mulla on 100cm leveä sänky, ahasta on mutta tuleepa oltua toista lähellä varmasti. Tuo mies ku on aika isokokonen... mie pikku kirppu...

Nykyään on 180 senttiä leveä sänky ja omat peitot kaikilla kolmella (poikamme nukkuu lähes poikkeusetta vieressämme). Silloin kun alettiin seurustella nukuttiin 80 senttiä leveässä sängyssä.

Uusimmat

Yhteistyössä