Minkä levyisessä sängyssä nukutte miehen kanssa? Entä yksi iso peitto vai kummallakin omat peitot?

meillä sänky 160 cm. Ja yksi iso peitto. Riittää hyvin kun nukutaan aina ihan kiinni toisissa, ei tarvi tapella peitosta. Kylkeä käännetään sit yhtä aikaa.. Naimisissa oltu yli 11v.

120 cm ja yksi iso peitto+molemmilla omat pienet. Usein miehellä on se iso peitto ja mulla toinen pieni ja toinen pieni on molempien päälle heitettynä. Tai sitten mä laitan ne kaksi pientä peittoa jemmaan eteeni ja yöllä kun mies on riistäny koko peiton otan siitä.

Meillä 140 cm leveä sänky, molemmilla omat peitot. Mun on saatava peitto polvien väliin. Meitä on joskus ollut tuossa sängyssä jopa neljä, ja silloin on ollut ahdasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja BFM:
160cm leveä sänky ja omat peitot molemmilla

Näin.

Hotellien parisängyissä kun on yhteinen peitto, menee aina hankalaksi kun molemmat haluaa kasata sitä peittoa kyljellä nukkuessa polvien väliin, ja sit voi nukkua vain toisella kyljellä. Ja muutenkin toinen yrittää unissaan omia koko peiton.

Sänky leventyny sitä mukaa ku miun takapuoli :ashamed: Ensin 80cm, sitten 120cm ja nyt 160 cm. Ja aina molemmilla omat peitot.. En vois saman peiton alla nukkua, ku kuolisin lämpöhalvaukseen.. mies on ku patteri öisin.

Uusimmat

Yhteistyössä