Minkä kokoinen on suurin näkemäsi penis ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "peli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerran Gambiassa tyttöjen kanssa rantalomalla tapasin paikallisen rantapojan jolla oli yli 30 cm muna. Sitä kehtasi maiskutella loman ajan kunnes palasin kotiin tuppikullini luokse. Ikäv jäi tuota nuorta n**keriä.

isovärkkiset naiset tarttee ison kalun. niin se vaan on. Palstamammat on synnyttäny niin monta kertaa että ei enää normi penis riitä :D niin kuin tuossa aikasemmin mainittiin; "aivan järkyttävä halko" ja niin ihana...on se kumma anatomia jos halako menee sisään.

[QUOTE="vieras";26487498]isovärkkiset naiset tarttee ison kalun. niin se vaan on. Palstamammat on synnyttäny niin monta kertaa että ei enää normi penis riitä :D niin kuin tuossa aikasemmin mainittiin; "aivan järkyttävä halko" ja niin ihana...on se kumma anatomia jos halako menee sisään.[/QUOTE]

Taisit lukea kirjoitukseni vain puoliksi... Minähän sanoin, ettei seksistä tullut mitään, kun sattui niin pirusti.

itse ns etelän matkoilla vuosien aikana kokemuksia hankkineena voin sanoa että turhaan suomalaiset miehet mustia miehiä haukutte.osaavat oikeasti rakastelun tekniikan,ja tietävät mitä nainen tarvitsee.itse 4 lasta synnyttäneenä,lapset jo aikuisia.kun alapää ei supertiukka,niin tuntuu hyvältä jos miehellä erittäin paksu ja vielä jos terska kyrpää leveämpi.paras pituus ehkä 22-25cm ehkä 25 ois juuri sopiva.

Tämän palstan daameilla on aika väljät paikat, sama kun heiluttaisi patonkia jäähallissa :)
Tai jos rekka-auto pystyisi ajamaan toosan sisään, niin reunat ei koskettaisi toisiaan :)

[QUOTE="vieras";26487498]isovärkkiset naiset tarttee ison kalun. niin se vaan on. Palstamammat on synnyttäny niin monta kertaa että ei enää normi penis riitä :D niin kuin tuossa aikasemmin mainittiin; "aivan järkyttävä halko" ja niin ihana...on se kumma anatomia jos halako menee sisään.[/QUOTE]

Ei pidä paikkaansa.

Minä olen ollut sekä valtavan jättikalun kanssa että keskivertoa pienempien kalujen kanssa. Molemmat ovat toimineet hyvin. Nautinto tulee vain eri tavalla. Tuskin värkkini on pienimmästä päästä, ainakin liukkautta riittää vaikka muille jakaa ja se ei ole kovin hyvä juttu pienikaluisimpien kanssa, mutta silti saan orgasmeja kaikenkokoisten kalujen kanssa. En siis tarvitse isoa kalua, mutta mukava sellaistakin on joskus saada. Elämänkumppanillani on keskivertoa pienempi kalu.

[QUOTE="Riku";30420176]Minulla on 24 cm ja on tosi vaikeeta löytää parneria, joka siitä pitää, mikä minussa on vialla ?[/QUOTE]

Ammattikoulu kesken ja vilkas mielikuvitus.