Minkä ikäisille Simpsonit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä taidan olla tän keskustelun kalkkis:) nimittäin meillä ei 12 vuotias saa kattoa sitä.
Mut 2,5v ja välttämäti toi 6vuotiaskaan ei ymmärrä mitä siel on ja missä mennään, Toisin on meiän "teini", luulee tietäväsä, muttei kuitenkaa tiedä.

Meillä 2-, 3- ja 4-vuotias katsovat sitä isänsä kanssa nauhalta lähes joka ilta, jos iskä ei ole työmatkalla. Eivät yksinään.
Minä en sarjasta niin välitä ja silloin on hetki aikaa tehdä muutakin rauhassa...

No oikei, eikäpä vanhemmat sitten antaa katsella vaikka mielestäni ajankohta (20.30) on aika myöhäinen alle kouluikäisille lapsille, joilla hoitopäivä edessä seuraavana aamuna. Juteltiin vaan tänään eskarilaisen ja muutaman femman kanssa tunteista ja aika moni oli väsynyt ja syykin löytyi, kaikki katsovat iltaisin Simpsoneita ja sen jälkeen ei uni heti tule silmään ja sen kyllä uskon. Itse en kyllä anna sitä ohjelmaa omien lasteni (vajaa 3v. ja 5v.) vielä piiitkään aikaan katsoa, ei ole lastenohjelma ollenkaan.

Meillä toi rutiini on toiminut niin kauan mitä Simpsonit on nyt pyörinyt klo 20.30 (pari vuotta ainakin?). Eli muksut kattoo sen, pesee hampulit ja painuu kiltisti nukkumaan. Ja saavat nukuttua noin 9-10 tuntia riippuen päivästä :)

Yhteistyössä