A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:3vee neiti pukee itse
oppi joskus reilu 2veenä....mutta ei aina viitsinyt pukea =)
Alkuperäinen kirjoittaja eikkis:Tyttö puki kaikki ennen 2v...pojilla reippasti yli 3v ennenku niillä kiinnosti ees kokeilla =)
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Toi täyttää joulukuussa neljä, ja erittäin usein joudun sen pukemaan. Se osaa, mutta menettää hermonsa laakista, jos joku ei onnistu hetivälittömästi - joten hermoja säästääkseni mä puen sen etenkin aamuisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Toi täyttää joulukuussa neljä, ja erittäin usein joudun sen pukemaan. Se osaa, mutta menettää hermonsa laakista, jos joku ei onnistu hetivälittömästi - joten hermoja säästääkseni mä puen sen etenkin aamuisin.
Meillä kohta kolmevuotias hermostuu kanssa kokonaan jos ei heti onnistu. Kerran olen sen nähnyt pistävän haalarin päälle kkonaan itse ja ottavan pois kanssa. Ja pari päivää sitten saunaan mennessä se riisui itse kaikki vaatteensa. Mutta kenkiä se ei kertakaikkiaan osaa laittaa.
Aamuisin se ei haluaisi edes lähteä. Silloin on ihme että edes minä saan sille vaatteet päälle. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Ziiz:Lapset on yksilöitä. Ei kannata vertailla. Alkaa vain tuntea huonoa omatuntoa turhasta.
Meillä esikoinen alkoi jo reilu 2 vuotiaana pukemaan itse paljon, kun koki sen hauskaksi ja muutenki aina ollut tosi fiksu. Keskimmäinen ei osaa vielä neljä vuotiaanakaan kaikkia pukea itse, mutta sentäs osan jo. Viimeisen vuoden aikana alkanut pikku hiljaa oppia. Kuopus on 2v ja alkaa pikku hiljaa kiinnostaa.![]()