V
vieras
Vieras
Meidän 6-vuotias sanoi, että kaikki eskarikaverit saa katsoa!
Ainakin tytöt siis. Miks helvetissä saa ton ikäiset LAPSET katsoa ohjelmaa, jossa petetään, käytetään huumeita, ammutaan jne.?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Minä ja mun 4v tyttöni =)
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:meil ovat kattoneet pienestä pitäen.... eihän se ole todellista.... elämää vaan ruudun sisältä katottuna kärjistettynä mutta millaisisa lapsista tulee jos ne kasvatetaan pullossa??? juu ja tytöt nyt kolmosella ja nelosella eivätkä ole mitenkään häiriintyneet....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Minä ja mun 4v tyttöni =)
Miksi? Olis kiva kuulla myös perusteluita, että miksi annatte noin pienen katsoa sitä ohjelmaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Minä ja mun 4v tyttöni =)
Miksi? Olis kiva kuulla myös perusteluita, että miksi annatte noin pienen katsoa sitä ohjelmaa?
Okei toisinaan, mutta aika harvoin menee överiksi ja silloin keksin tytölle muuta puuhaa. Eikä se oikeesti oo innostunut sarjasta niinku mäJoskus vaan pötköttelee mun vieressä. Tyttö ei ehkä ihan ymmärrä esim. Joonatanilla ollutta pilleriongelmaa tai että sillä edes oli.. mutta jos näyttäis kummastuneelta/kysyis asiasta jotain niin voisin aivan hyvin selittää tytölle että on olemassa kaikenlaisia aineita joihin ei saa koskea, niistä ei välttämättä pääse eroon ja voi käydä todella huonosti jne jne.. Mutta en usko et vajaa 4v:lle vielä edes tarvii. Mieluummin annan tyttöni katsoa salkkareita kuin esim.pokemonia tai muuta väkivaltaa minkä taas monet vanhemmat hyväksyvät koska se on "lastenohjelma".
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Okei toisinaan, mutta aika harvoin menee överiksi ja silloin keksin tytölle muuta puuhaa. Eikä se oikeesti oo innostunut sarjasta niinku mäJoskus vaan pötköttelee mun vieressä. Tyttö ei ehkä ihan ymmärrä esim. Joonatanilla ollutta pilleriongelmaa tai että sillä edes oli.. mutta jos näyttäis kummastuneelta/kysyis asiasta jotain niin voisin aivan hyvin selittää tytölle että on olemassa kaikenlaisia aineita joihin ei saa koskea, niistä ei välttämättä pääse eroon ja voi käydä todella huonosti jne jne.. Mutta en usko et vajaa 4v:lle vielä edes tarvii. Mieluummin annan tyttöni katsoa salkkareita kuin esim.pokemonia tai muuta väkivaltaa minkä taas monet vanhemmat hyväksyvät koska se on "lastenohjelma".
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Okei toisinaan, mutta aika harvoin menee överiksi ja silloin keksin tytölle muuta puuhaa. Eikä se oikeesti oo innostunut sarjasta niinku mäJoskus vaan pötköttelee mun vieressä. Tyttö ei ehkä ihan ymmärrä esim. Joonatanilla ollutta pilleriongelmaa tai että sillä edes oli.. mutta jos näyttäis kummastuneelta/kysyis asiasta jotain niin voisin aivan hyvin selittää tytölle että on olemassa kaikenlaisia aineita joihin ei saa koskea, niistä ei välttämättä pääse eroon ja voi käydä todella huonosti jne jne.. Mutta en usko et vajaa 4v:lle vielä edes tarvii. Mieluummin annan tyttöni katsoa salkkareita kuin esim.pokemonia tai muuta väkivaltaa minkä taas monet vanhemmat hyväksyvät koska se on "lastenohjelma".
Salkkarit ei kuitenkaan ole luokiteltu lastenohjelmaksi.
Ja niinhän sitä luulee, ettei lapsi tajua tai kuuntele. Niistä aineista ja pillereistä voi ja pitääkin puhua kyllä muutenkin, eikä levittää koko elämän kirjoa pienen silmien eteen. Ja että äiti vielä tykkää katsoa sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:meil ovat kattoneet pienestä pitäen.... eihän se ole todellista.... elämää vaan ruudun sisältä katottuna kärjistettynä mutta millaisisa lapsista tulee jos ne kasvatetaan pullossa??? juu ja tytöt nyt kolmosella ja nelosella eivätkä ole mitenkään häiriintyneet....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän 6-vuotias sanoi, että kaikki eskarikaverit saa katsoa!Ainakin tytöt siis. Miks helvetissä saa ton ikäiset LAPSET katsoa ohjelmaa, jossa petetään, käytetään huumeita, ammutaan jne.?