Minkä ikäisenä...?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää

Vieras
Minkä ikäisenä lapsi/teini teidän mielestä voi olla illan/yön yksin jos vanhemmalla/vanhemmilla menoa joskus? (ettei tarvi lastenhoitajaa) tulevaa varten kyselen...
 
Toki riippuu lapsesta. Mutta kyllä minä aikakin olin jo tosi nuorena (varmaan 10v) yksin, kun kuitenkin oli isosisko turvana/seurana.

tuntuu että välillä nykyään lapsia paapotaan ihan liikaa. Tuttava perheessä on 2 tyttöä toinen lukiolainen toinen yläasteella ja eihän niitä jätetä yksin. Ymmärtäisin ennemminkin sen jos ne olisi kovia bilettäjiä, mutta kun niin arkoja pentuja kun olla voi...
 

Yhteistyössä