on käynyt ensimmäistä kertaa ukomailla?
Jos teini on käynyt/ollut yksin, ilman aikuista tuttua tai perheenjäsentä mukana, niin minkä ikäisenä?
Entä sinä itse?
Jos teini on käynyt/ollut yksin, ilman aikuista tuttua tai perheenjäsentä mukana, niin minkä ikäisenä?
Entä sinä itse?