E
epätietoinen
Vieras
Tekisi mieli ostaa pyörän taakse lasten istuin ja lähteä pyöräilemään. Onko siinä jotain ikärajaa vai riittääkö että lapsi osaa istua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Minä en laittaisi minkään ikäistä istumaan.
A) on juuri tuo niskan nitkahdusvaara
b ) jos on kova viima, niin saako lapsi tarpeeksi henkeä?
c) pyörällä kyydittäminen on vaarallista
Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Minä en laittaisi minkään ikäistä istumaan.
heheeee... siehä vitsin murjasit... saako henkee.. heeh
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Minä en laittaisi minkään ikäistä istumaan.
Puhallapas alle vuoden ikäisen naamalle ja kato saako hetkeen henkeä!
Alkuperäinen kirjoittaja epätietoinen:Tekisi mieli ostaa pyörän taakse lasten istuin ja lähteä pyöräilemään. Onko siinä jotain ikärajaa vai riittääkö että lapsi osaa istua?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä suosittelen kärryä perään, on paljon kevyempi kuin istuin ja menee kaksikin lasta. ja on jouset jne.
Joo näitähän on uutisissa koko ajan tällaisia niinsanottuja pyöräntarakkatukehtumisia...Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Minä en laittaisi minkään ikäistä istumaan.
Puhallapas alle vuoden ikäisen naamalle ja kato saako hetkeen henkeä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä suosittelen kärryä perään, on paljon kevyempi kuin istuin ja menee kaksikin lasta. ja on jouset jne.
Alkuperäinen kirjoittaja kun :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä suosittelen kärryä perään, on paljon kevyempi kuin istuin ja menee kaksikin lasta. ja on jouset jne.
ja maksaa? Ja eikö tuo ole esim kaupungilla polkiessa hankala? Matkapoljennan kyllä ymmärrän....
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Lähemmäs vuoden ikä menee varmaan. Osa vauvoista voi toki olla jo n. 9 kk iässä sellasai etä jaksavat kannatella päätään. Kypärä on tietysti ehdoton, ja se lisää vähän sitä haastavuutta pän kannatteluun. Meillä on aloitettu n. 1-vuotiaana. Ja kesälläkin ollaan pidetty toppahaalaria ja villasukkia kyytiläisellä, ei ole ollut yhtään liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja kun :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä suosittelen kärryä perään, on paljon kevyempi kuin istuin ja menee kaksikin lasta. ja on jouset jne.
ja maksaa? Ja eikö tuo ole esim kaupungilla polkiessa hankala? Matkapoljennan kyllä ymmärrän....
No kärryn kanssa kaupungissa kulkeminen vaatii ehkä tasan sen verran enemmän mietintää että mihin jätät pyörän kun käyt kaupassa.