Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Meillä 7 v ja 10v käyvät valvotusti koneella, molemmilla on omat suosikit joihin on lupa mennä, onhan noilla koulussakin jo aiheesta tunteja, et miksi sun ei osaa konetta päälle laittaa?
Salasana on koneessa joten eivät voi mennä ilman lupaa ja meidän läsnäoloa.
10v pelaa koneella joko nettipelejä tai romppuja + kirjoittelee kertomuksia
Noin Eskari-iästä oon päästänyt, olivat eskarissakin jo jotain alkupolku pelejä pelanneet
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Meillä 7 v ja 10v käyvät valvotusti koneella, molemmilla on omat suosikit joihin on lupa mennä, onhan noilla koulussakin jo aiheesta tunteja, et miksi sun ei osaa konetta päälle laittaa?
Noin Eskari-iästä oon päästänyt, olivat eskarissakin jo jotain alkupolku pelejä pelanneet
Kysyin tytöltä että osaako käynnistää ja hän sanoi että ei...koulussa ovat olleet koneella tasan kerran joten eipä siinä paljon ehdi oppimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Hyödyllinen lisäkysymys olisi varmaan, että milloin itse aloitte käyttää tietokonetta?
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Meillä 7 v ja 10v käyvät valvotusti koneella, molemmilla on omat suosikit joihin on lupa mennä, onhan noilla koulussakin jo aiheesta tunteja, et miksi sun ei osaa konetta päälle laittaa?
Kysyin tytöltä että osaako käynnistää ja hän sanoi että ei...koulussa ovat olleet koneella tasan kerran joten eipä siinä paljon ehdi oppimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Hyödyllinen lisäkysymys olisi varmaan, että milloin itse aloitte käyttää tietokonetta? Itse sain oman tietokoneen jo kohtalaisen pienenä. Oli antiikkinen VIC 20, mutta sain kuitenkin esituntumaa. Veljeni Commodore 64:lla pelasimme. Minusta tietoyhteiskunnassa tietokoneen käyttäminen on osa yhteiskuntaan integroitumista. 8v on ihan vapaa koulun jälkeen katsomaan, moneenko asti museo on auki ja sitten voi painattaa sinne.