V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:eilisestà ketjusta tuli mieleen, ettà mikà suomalaisia viehàttàà noissa kengissà? minusta ne on ihan tyòkenkien nàkòiset
Alkuperäinen kirjoittaja :):mulla ei olis vara laittaa 30e muoviläpysköihin. tai olis, mutta mieluumin ostaisin kunnon sandaalit..
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja :):mulla ei olis vara laittaa 30e muoviläpysköihin. tai olis, mutta mieluumin ostaisin kunnon sandaalit..
Ei mullakaan... Siks meillä onkin kopiotLikka 2v.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:eilisestà ketjusta tuli mieleen, ettà mikà suomalaisia viehàttàà noissa kengissà? minusta ne on ihan tyòkenkien nàkòiset
no eihän ne ulkonäöltään on hienoimmasta päästä mutta ne on niin hyvät jalassa,hakkaa kunnon työkengät mennen tullen ja mä käytän ihan vapaallaki niitä,on vaan tosi hyvät jalassa
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kyllà mulla on uteliasuus nyt herànnyt. taitaa olla aika muotijuttu suomessa, kesàllà nàhdààn. tààllà en ole katukuvassa nàhnyt kellààn, yhdellà lààkàritutulla taisi olla jotkut tuontapaiset tyòkenkinà
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:eilisestà ketjusta tuli mieleen, ettà mikà suomalaisia viehàttàà noissa kengissà? minusta ne on ihan tyòkenkien nàkòiset
no eihän ne ulkonäöltään on hienoimmasta päästä mutta ne on niin hyvät jalassa,hakkaa kunnon työkengät mennen tullen ja mä käytän ihan vapaallaki niitä,on vaan tosi hyvät jalassa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kyllà mulla on uteliasuus nyt herànnyt. taitaa olla aika muotijuttu suomessa, kesàllà nàhdààn. tààllà en ole katukuvassa nàhnyt kellààn, yhdellà lààkàritutulla taisi olla jotkut tuontapaiset tyòkenkinà
täälä suomessa niitä on jokatoisella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kyllà mulla on uteliasuus nyt herànnyt. taitaa olla aika muotijuttu suomessa, kesàllà nàhdààn. tààllà en ole katukuvassa nàhnyt kellààn, yhdellà lààkàritutulla taisi olla jotkut tuontapaiset tyòkenkinà
Jep, ikävä kyllä myös kaupungilla... Varsin mauton muoti.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kyllà mulla on uteliasuus nyt herànnyt. taitaa olla aika muotijuttu suomessa, kesàllà nàhdààn. tààllà en ole katukuvassa nàhnyt kellààn, yhdellà lààkàritutulla taisi olla jotkut tuontapaiset tyòkenkinà
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kyllà mulla on uteliasuus nyt herànnyt. taitaa olla aika muotijuttu suomessa, kesàllà nàhdààn. tààllà en ole katukuvassa nàhnyt kellààn, yhdellà lààkàritutulla taisi olla jotkut tuontapaiset tyòkenkinà
Pakko peesata (àlkàà kivittàkò, please!)
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kyllà mulla on uteliasuus nyt herànnyt. taitaa olla aika muotijuttu suomessa, kesàllà nàhdààn. tààllà en ole katukuvassa nàhnyt kellààn, yhdellà lààkàritutulla taisi olla jotkut tuontapaiset tyòkenkinà
Juu, tuskin missään Italiassa tulisi kuuloonkaan, että naiset kävelisivät julkisilla paikoilla neonvihreillä muovisämpylöillä ; )
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kyllà mulla on uteliasuus nyt herànnyt. taitaa olla aika muotijuttu suomessa, kesàllà nàhdààn. tààllà en ole katukuvassa nàhnyt kellààn, yhdellà lààkàritutulla taisi olla jotkut tuontapaiset tyòkenkinà
Juu, tuskin missään Italiassa tulisi kuuloonkaan, että naiset kävelisivät julkisilla paikoilla neonvihreillä muovisämpylöillä ; )
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:eilisestà ketjusta tuli mieleen, ettà mikà suomalaisia viehàttàà noissa kengissà? minusta ne on ihan tyòkenkien nàkòiset
Alkuperäinen kirjoittaja anu:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:eilisestà ketjusta tuli mieleen, ettà mikà suomalaisia viehàttàà noissa kengissà? minusta ne on ihan tyòkenkien nàkòiset
Mä oon aina sanonut niitä "rumiksi puutarhakengiksi", enkä mieltäni muuta, vaikka ovat kuinka muotia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja anu:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:eilisestà ketjusta tuli mieleen, ettà mikà suomalaisia viehàttàà noissa kengissà? minusta ne on ihan tyòkenkien nàkòiset
Mä oon aina sanonut niitä "rumiksi puutarhakengiksi", enkä mieltäni muuta, vaikka ovat kuinka muotia.![]()
mie nauran vielàkin mahakippurassa tuolle mààritelmàlle "neonvihreàt muovisàmpylàt"