H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Öööps, kaikki on nuoria niin kauan, kun vanhenee...![]()
Huvittavaa oli, kun menin eka päivää nykyiseen työpaikkaani ja pomo kysyi: "oletko nyt oikea ihminen, kun tässä lukee, että on kaksi lasta, 5 ja 2 -vuotiaat? Ajattelin vaan, kun olet kuitenkin vielä noin nuori?"
Sillon repesin! 25-täyteen tänä vuonna :/
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Öööps, kaikki on nuoria niin kauan, kun vanhenee...![]()
Huvittavaa oli, kun menin eka päivää nykyiseen työpaikkaani ja pomo kysyi: "oletko nyt oikea ihminen, kun tässä lukee, että on kaksi lasta, 5 ja 2 -vuotiaat? Ajattelin vaan, kun olet kuitenkin vielä noin nuori?"
Sillon repesin! 25-täyteen tänä vuonna :/
Tätä mä just tarkotan että oonko 20-vuotiaana vielä "pikkuäiti"..
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:teiniäiti: 14->16(vaikka virallisesti 19v asti =nineTEEN)..
nuori äiti:17-19v ..
"normaali ikänen":20->30
keski-ikäinen:30->36
vanhempi äiti:37->?
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Minun mielestä alle 25v. on nuori äiti. Siitä eteenpäin on "normaali" äiti ja vanhaksi äidiksi toteaisin 40v. ja eteenpäin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Olen nyt 19 ja ollut naimisissa vuoden.Olemme yrittäneet yhtä kauan lasta.Nyt laskeskelin että jos tässä kierrossa tärppää niin olen 20 kun saisin esikoiseni.Olenko siis silloin vielä nuori äiti?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:musta 25vee asti ollaan nuoria äitejäTosin mä aion vielä 40 veenäkin olla niin nuori
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Olen nyt 19 ja ollut naimisissa vuoden.Olemme yrittäneet yhtä kauan lasta.Nyt laskeskelin että jos tässä kierrossa tärppää niin olen 20 kun saisin esikoiseni.Olenko siis silloin vielä nuori äiti?
![]()