Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
ööh.. EI.
Mä en tiedä millasia sun lapset on tai miten sä niitä hoidat.
Mutta ei mun ole tarvinnut kumpaakaan huudattaa eikä jättää yksin tarpeinensa. Kyllä mulla on kaks kättä ja melko terävä pääkin
On meillä iskäkin onneksi tosi paljon kotona :heart:
Ja ajattele, sekin pärjäs noiden kahden kanssa yksin kun kuopus oli vielä ihan vauva :xmas:
Niin että kun ei muuta keksitä niin lähdetään henkilökohtaiselle linjalle. Minulla on ( luojan kiitos ) lapset isolla ikäerolla ja näin ollen toinen on jo osannut odottaa, ei ole ollut enää niin hoidettava vaan päin vastoin on ollut paljon avuksi eli aivan eri tilanne kuin perheessä jossa 2 vauvaa. Jos molemmat huutaa ja vaatii yhtä aikaa niin ihan takuulla on tilanteita ettei pysty toisen tarpeisiin vastaamaan.
Ja meillä mies on ollut jopa koti-isänä jne mutta miten se liittyy tähän? Yleensä äiti on yksin päivät.
Anteeks nyt vaan, mutta en mä ole mihinkään henkilökohtaisuuksiin lähtenyt.
Totesin vaan, että en tiedä millasia sun lapset on (eli miten koet sen hoitamisen ja hoidon määrän tarpeen, vaativuuden, jne), enkä sitä, että miten sä niitä hoidat.
Saattaa kuulostaa ikävältä, mutta faktahan on, että toisilla se yksi lapsi on yhtä vaativa kun toisella kolme lasta yhteensä. Ja sitten on niitäkin, joille sen yhden hoito on ylivoimaista, vaikkei lapsi mikään vaikea tapaus olekaan, toinen taas hoitaa senkin ongelmitta.
Ja sitten tuo että "kun molemmat pienet huutaa ja vaatii yhtä aikaa".
Meillä EI OLE molemmat huutaneet ja vaatineet yhtäaikaa.
Joskus on toki ollut tilanteita, joissa on tarvittu pientä kekseliäisyyttä, mutta ei meillä ole todella tarvinnut kumpaakaan lasta huudattaa sen takia että "äiti ei nyt kerkeä".
Ja se isä pointti oli vaan se, että meillä on isäkin pärjännyt kahden vauvan kanssa ilman, että kumpikaan on jäänyt paitsioon.. Että ei se nyt niin mahdotonta ole
Miten voi sanoa, että "luojan kiitos lapset on isolla ikäerolla", tai arvostella toisten valintoja, kun ei ole koskaan edes itse ollut sellaisessa tilanteessa?
Yleensä just nuo mustaisukkaisuus- ja huomionpuutekommentit tulee ihmisiltä, joilla ei ole kokemusta pienestä ikäerosta.