Minä pelkään asua tässä talossa!

  • Viestiketjun aloittaja "Violet"
  • Ensimmäinen viesti
"Niin"
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23151333:
No voi olla mut on tää tapahtunut oikeastikin! Enkä kyllä tätä urbaanilegendanakaan oo koskaan kuullut. Ehkä mun tuttava on sitten niin legendaarinen ihminen :)
Mäkin oon kuullu tän ainakin kolmelta ihmiseltä jonka "tuttavalle" toi on sattunu.

.... ja lukenu sen urbaanilegendoja listanneesta kirjasta :)
 
Joopa joo
Vanhempien muuttaessa taloon he eivät edes tienneet umpinaisesta huoneesta, vaan selvittivät sen vuosia myöhemmin pohjapiirrustuksista ja päättivät avata sen. Tämän jälkeen talossa tuntui pahalta asua.
Mahtoipa olla jännä pohjapiirrustus talossa jos ei esim. huoneen ulkomitoista ja seinien sijainnista pysty sanomaan että seinien sisässä on huoneen verran tyhjää tilaa.

Aatelkaapa nyt vaikka oman kotinne jotain makuuhuonetta, jos sen oven sulkis niin eiköhän muiden huoneiden seinistä pystyis päätteleen että hei, nyt on tossa välissä liikaa tyhjää. Ja ihan ilman pohjapiirrustustakin.
 
"vieras"
[QUOTE="mä vaan";23193024]Niinpä niin. Mitähän varten tähän nyt ei enää tule ap:lta vastauksia...On tainnut unohtaa koko ketjun, kun on niin provon oloinen....[/QUOTE]

Samaa mietin..
 
[QUOTE="Mies";23171434]Kummituksia tai räyhänhenkiä ei ole olemassa. Näistä tarinoista ei ole ainuttakaan todistetta saatu satojen vuosien aikana. Aloittajalla mahdollisesti fantasiaan taipuvainen persoonallisuus: Ihmeellinen maailma: Fantasiaan taipuvainen persoonallisuus[/QUOTE]

En ole kokenut kummittelua, mutta kertokaapa te, jotka kummituksia olette tavanneet, kokevatko myös muut ihmiset samaisen paikan kummittelevaksi?
 
"vieras"
meillä siis ollut "jokin" jonka 2 kpl lapsia nähnyt (ja pelännyt), minä tuntenut, koira pelännyt (tosissaan), mies ei usko mihinkään mitä ei itse näe/koe vaan yrittänyt selittää tapahtumia järjellä...siinä vaiheessa mieskin säikähti kun itkuhälyttimet mykistyivät (ja toiset).
 
maikko
Kannattanee käydä lääkärin tarkastuksessa. esim. epilepsia, aivokasvaimet ja mielisairaudet oireilevat näin. Vanhat talot elävät koko ajan, ja lattiat narisee ja kuuluu ääniä itsestään. Omassa päässä yksin ollessa ne muuttuvat peloiksi. Mitään yliluonnollistahan ei ole olemassa. Piste.
 
Kannattanee käydä lääkärin tarkastuksessa. esim. epilepsia, aivokasvaimet ja mielisairaudet oireilevat näin. Vanhat talot elävät koko ajan, ja lattiat narisee ja kuuluu ääniä itsestään. Omassa päässä yksin ollessa ne muuttuvat peloiksi. Mitään yliluonnollistahan ei ole olemassa. Piste.
Yleensä en kommentoi tällaisiin, mutta jos useampi ihminen näkee samaan aikaan jotain, mitä ei voi järjellä selittää, tai kokee joatin selittämätöntä... niin asiaa on vähän hankalampi selitellä vain alkavana mielisairaudella tai vanhan talon elämisenä. Esim kun oven kahva (jämäkkä ei löysä) painuu alas ja ovi aukeaa, eikä oven takana ole kuitenkaan ketään niin siinä varmasti koko huoneellinen ihmisiä on tulossa hulluiksi...? Tai kun kaksi henkilöä näkee samassa paikassa samaan aikaan (ja sisätiloissa) miehen kävelemässä, vaikka kyseinen henkilö on jo kuollut...? Ja näitä riittää.
Vanhat talot elävät ja narisevat, mutta ihan kaikkea ne eivät voi tehdä. ;)
 
ei niin vaikeaa
Yleensä en kommentoi tällaisiin, mutta jos useampi ihminen näkee samaan aikaan jotain, mitä ei voi järjellä selittää, tai kokee joatin selittämätöntä... niin asiaa on vähän hankalampi selitellä vain alkavana mielisairaudella tai vanhan talon elämisenä. Esim kun oven kahva (jämäkkä ei löysä) painuu alas ja ovi aukeaa, eikä oven takana ole kuitenkaan ketään niin siinä varmasti koko huoneellinen ihmisiä on tulossa hulluiksi...? Tai kun kaksi henkilöä näkee samassa paikassa samaan aikaan (ja sisätiloissa) miehen kävelemässä, vaikka kyseinen henkilö on jo kuollut...? Ja näitä riittää.
Vanhat talot elävät ja narisevat, mutta ihan kaikkea ne eivät voi tehdä. ;)
Mass hysteria - Wikipedia, the free encyclopedia
 
look it up
Yleensä en kommentoi tällaisiin, mutta jos useampi ihminen näkee samaan aikaan jotain, mitä ei voi järjellä selittää, tai kokee joatin selittämätöntä... niin asiaa on vähän hankalampi selitellä vain alkavana mielisairaudella tai vanhan talon elämisenä. Esim kun oven kahva (jämäkkä ei löysä) painuu alas ja ovi aukeaa, eikä oven takana ole kuitenkaan ketään niin siinä varmasti koko huoneellinen ihmisiä on tulossa hulluiksi...? Tai kun kaksi henkilöä näkee samassa paikassa samaan aikaan (ja sisätiloissa) miehen kävelemässä, vaikka kyseinen henkilö on jo kuollut...? Ja näitä riittää.
Vanhat talot elävät ja narisevat, mutta ihan kaikkea ne eivät voi tehdä. ;)
Massahysteria, joukkopsykoosi, ryhmäsuggestio?
 

Yhteistyössä