Minä pelkään asua tässä talossa!

  • Viestiketjun aloittaja "Violet"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Hyi kamala, mä oon joskus tänne kirjoittanutkin kun meillä edellisessä asunnossa oli vähän samanlaista, ei tosin mennyt hella päälle itsekseen mutta saunan kiuas ja kaikkea muuta mukavaa, ja se ei todellakaan ollut kivaa, ollaan muutettu pois, enkä ole omistajalta käynyt kyselemässä vieläkö "oudot tapahtumat" jatkuu, tuskin hän on kuitenkin pappi..
 
"nimetön"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23144787:
Miksi sitä itse lukemaan? Kannattaa laittaa nonstoppina jostain ämyristä pauhamaan niin pysyvät pirulaiset poissa silläkin aikaa kun itse käy apteekissa hoitamassa lääkityksen kohdilleen.
Toimii vähän samalla periaatteella kuin elektroninen myyränkarkoitin.
Osoittaa melkoista järjen köyhyyttä, lapsellista machoamista ja epävarman ihmisien "minähän en usko mihinkään yliluonnolliseen"-itsepetosmantraa tulla tällaiseen ketjuun laukomaan tuollaisia typeryyksiä. Elä sinä vain siinä harhaluulossa, että tämä silmällä näkyvä maailma on se ainoa oikea. Ehkä se auttaa sinua sen verran, että voit nukkua valot sammuksissa eikä sinun tarvitse kurkata sängyn alle ennen nukkumaanmenoa.

Toivottavasti saat pitää harhaluulosi ja mielenterveytesi, ja jos toisin käy, toivottavasti et itse törmää kaltaisiisi lapsellisiin vittuilijoihin.
 
todisteita?
Oisko mahdollista asentaa nauhottavia valvontakameroita huoneisiin, tai ainakin sinne missä eniten tapahtuu? Näkis miten ne tavarat liikkuu ja jos näkys vaikka jotain muutakin.. ja kattella niitä sit yhdessä miehen kans. Tai seuraavan kerran kun oot yksin niin ottaa ihan randomina kuvia ympäriinsä josko niissä näkyis jotain.
 
minulla vastaavia...
Ollaan asuttu talossa, jossa mieheni eno on kuollut...siihen huoneeseen en kovin usein miellelläni mennyt..muutenkin olin vähän varuillani. En tiiä, oonko ihan hullu..olen myös ajatellut että jos mietiskelin siinä tiskatessani jotain näitä juttuja, siis mitä on sattunut ja taphtunut siellä. Mutta niin, siinä tiskatessani joku ihan selvästi kuiskaamalla sanoi että "varo". Voi olla ajatuksen liian vilkasta laukkaamistakin tuo, kun siinä ajatuksissaan touhusi ja säpsähti sitten tuota...päivällä onneksi sattui tämä. Joskus muka narahteli yläkerrassa joku, olin siis alakerrassa..voihan se ollakkin totta..Talo on rintamamiestalo, pidin aina ulkoeteiseen menevää ovea lukossa..jotenkin siellä oli niin ihana asua, samalla tuli mieleen kaikkea..mutten usko että kukaan pahaa haluaa tms. Mutta ei nuo ajatukset mitään kivoja ole, kun epätietoisuus ja pelko hiipii väkisinkin aina välillä mietteisiin. Ollaan miehen kans maalle mentäessä tuossa talossa aina yöt, rakastin tosi paljon siinä talossa asumista ja toivon että joskus taas voidaan muuttaa sinne, maalle. Naapureita on onneksi lähellä, muttei katuvaloja...koiran kanssa näin talvisin se ei olisi kivaa..ainakaan kun omaa tällaisen mielikuvituksen. :D
 
Lu
Violet, onko nämä tapahtumat talossanne lisääntyneet nyt lähiaikoina huomattavasti? Ensimmäisessä viestissäsi sanoit, että asuitte pari vuotta ihan rauhassa kyseisessä talossa. Osaatko sanoa, milloin tapahtumat alkoivat tai ovatko ne nyt tämän vuoden puolella kiihtyneet?
 
dfdf
[QUOTE="vieras";23151094]minun neuvoni edelleen ovat että jätä valo päälle, ota koira lähellesi ja puhelin ulottuvillesi. itse myös luotan tuohon mitä koirat/lapset tuntevat osioon eli jos koira pelkää silloin kannattaa pelätä, kissoista en tiedä.[/QUOTE]

Koira vaistoaa omistajansa tunnetilat. Aloimme kerran kaverini kanssa pelkäämään jotain ulkoa tullutta ääntä. Kohta alkoi koirakin murista. Ulkona ei ollut mitään oikeasti, koira reagoi vain meidän pelkoomme.
 

Yhteistyössä