Minä pelkään asua tässä talossa!

  • Viestiketjun aloittaja "Violet"
  • Ensimmäinen viesti
"Violet"
[QUOTE="a.p";23198862]Sain lääkityksen, harhat on alkaneet vähenemään. Kyllä tämä tästä.[/QUOTE]


Minä EN kirjoittanut tuota, kuten varmasti moni arvasikin.


Olen miettinyt, onkohan mahdollista perustaa jotain "suljettua" ketjua tms, mutta taitaa olla aika mahdotonta mennä mihinkään ilman että kaikki p*skanjauhajat sinne pääsevät jollain konstilla. Tätä ketjua on luettukin niin monta kertaa että alkaa jo hirvittää mikälaisten ihmisten käsiin kirjoitukset ovat päätyneet.
 
[QUOTE="Violet";23211525]Minä EN kirjoittanut tuota, kuten varmasti moni arvasikin.


Olen miettinyt, onkohan mahdollista perustaa jotain "suljettua" ketjua tms, mutta taitaa olla aika mahdotonta mennä mihinkään ilman että kaikki p*skanjauhajat sinne pääsevät jollain konstilla. Tätä ketjua on luettukin niin monta kertaa että alkaa jo hirvittää mikälaisten ihmisten käsiin kirjoitukset ovat päätyneet.[/QUOTE]

Rekisteröidy ja jatka tarinaa tuonne toiselle puolelle, niin ainakaan harmaat eivät pääse mukaan. Eli keskustelukin rauhoittuu. Tai sitten voit jutella yksäreillä tiettyjen kanssa.

Älä jätä kesken! Ei nyt! Et saa!
 
"Naa"
Jos siirrät keskustelun johonkin toiseen paikkaan niin kerro siitä ihmeessä täällä. Ei me kaikki harmaat olla asiattomia vaikka emme olekaan vaivautuneet hankkimaan tunnuksia!!! Seuraisin mielenkiinnolla miten asia etenee!
 
"vieras"
En ole kokenut kummittelua, mutta kertokaapa te, jotka kummituksia olette tavanneet, kokevatko myös muut ihmiset samaisen paikan kummittelevaksi?
Edesmennt mummoni näki ja koki heidän talossan paljon yliluonnollisia asioita. Mummon kuoleman jälkeen minulle alkoi tulla etiäisiä ja muita ns kykyjä, samaten äitini siskolla ollut jo kauan erilaisia kykyjä tietää asioita ja "nähdä". Tuo vanha mummola me koetaan eri lailla kuin muut sukulaiset, joilla ei noita kykyjä ole. Osa ei tunne siellä mitään erikoista, vaikka kaikki varmasti ovat juttuja kuulleet..
 
3 äitee
Kauheeta ajatella, jos on pahoja henkiä =( Me muutimme vanhaan rintamamiestaloon ja olen satavarma, että täälläkin asustelee myös joku muu kuin me. Ääniä on kuullut jopa mieheni, joka ei mihinkään tälläiseen usko. Nyt tilanne vähän hiljentynyt, olemme asuneet reilu vuoden. Varsinkin alkuaikoina ääniä kuului. Onneksi rauhallisia tapauksia. =) En siis pelkää, mutta uskon sinua täysin. Jotenkin nuo mahd. "pahat henget tulisi karkoittaa/vapauttaa tehtävästään" Tietäisikö kukaan onko suomessa sellaisia ihmisiä, jotka kävisivät tutustumassa taloon... ? Ap.tarvitsee varmasti apua ulkopuolelta. Myös joku reikihoitaja voisi käydä "puhdistamassa" taloa.
 
"usko"
[QUOTE="Violet";23143634]Mitenköhän papit mahtavat nykypäivänä suhtautua tällaisiin asioihin? Lueskelin netistä löytämiäni ketjuja, joissa ihmiset kertoivat kokemuksiaan, ja ainakin yhdessä tapauksessa pappi oli melkein nauranut ulos... Ja uskon, että mies ei moiseen suostuisi, hän kun ei ole ollut todistamassa kuin tuota hellan päällä oloa, ja on tulkinnut asian niin että minä unohdin hellan päälle...[/QUOTE]

kodin siunaamiseen on ihan oma kaavansa jonka papit tarvii joka asiaan, kysy rohkeasti,keo peloistasi. pyydö siunasta itsellesi ja perheellesi.
 
"vieras"
[QUOTE="a.p";23366137]Olen ollut suljetulla, nyt avohoidossa jo. Harhat alkaa olla pois. Mutta vielä hoitoa pitää jatkaa.[/QUOTE]

Oioi, toivottavasti paranet pian. Nykyään on vahvat lääkkeet, niillä varmasti auttaa
 
"vierailija"
Itse olin myös todellien skeptikko tällaisten asioiden suhteen, kunnes tapasin mieheni ja aloin oleskella paljon hänen kodissaan. Se on hänen lapsuudenkotinsa ja vieressä heidän vanhempiensa talo. Rakennus, jossa mieheni asusteli väliaikaisesti, oli ollut joskus hänen mummonsa (mutta mummo elää yhä.)

Kaikki alko eräänä viikoloppuna kun tultiin baarista niin alko kuulua järjetöntä töminää lattiasta. Katottii jopa vanhempie rakennuksee, mutta siellä he nukkuivat täyttä unta. Itse olin lähes selvinpäin ja mies taas oli kovemmassa humalassa, mutta silti kumpiki todellakin kuultii tämä ja ihmeteltii asiaa ääneen. Tämän jälkee töminä toistui ja oli raivoisampi...ja sitten se loppui.

Koirathan tuollakin heräsivät monasti keskellä yötä haukkumaan kuin hullut. Mutta pian alkoivat naapurusto koirat tulemaan öisi haukkumaan meidän ikkunamme alle.

Eräänä aamuna mieheni heräsi ja meni keittiöö tekemään (alasti) aamiaista, minä heräsin kans hetkeksi mutta jatkoin unia kun mieheni läksi siitä sinne keittiöön. Kun mies palasi niin hän naureskeli ja kysyi että mitä ihmettä sä oot täällä tehnyt, että koitatko jekuttaa mua. Vastasin tietysti ihmeissäni et miten niin, kun oli nukkunut kokoajan. Yhtäkkiä siihen makuuhuoneeseemme oli ilmestyny mutaiset kengänjäljet (kuivunutta mutaa) Jotka menivät vessaan eikä tulleet sieltä kyl pois. Itsekkin siinä sitten pillastuin miehelle että sehän se tässä pelleilee ja työkengillään on vaan kävellyt, nii mies siihen todisti että on kulkenu alasti koko aamun. Katottiin vielä kengänpohjia eikä minkään kenkien pohjissa ollu tollasta mutaa, olivat siistit.

Eräs aamu sitten tapahtui tosi raivoisa juttu, johon nämä jutut sitten stoppasivatkin hetkeksi...lukuunottamatta pieniä "kummitteluja" joista en ole varma, ovatko ihan meidän aikaansaannoksia. Mutta kuitenkin, olimme siis nukkumassa ja heräsimme kumpikin raivokkaaseen oven paiskimiseen. Eteisen ovea "rynkytettiin" auki sekä kiinni kaksi kertaa, niin että joku tosiaan aukaisi sen. Ei uskallettu kumpikaan ees hievahtaa mutta sit kun uskallettiin, niin eipä me siellä ketään nähty.

Sen jälkeen on tosiaa ollu vaan pieniä rapinoita keittiössä ja lamppujen sammumisia, mut näähän voi olla jotain muita häiriöitä tms. Mutta tossa nuo selvimmät.

Nyt ollaan muutettu pois ja näyttää siltä ettei henki oo tänne asti meitä seurannut, eli taitaa vaan tehä kepposiaan siinä rakennuksessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Supernatural

Yhteistyössä