?
.
Vieras
olen juuri pilannut kaiken,
taas.
mä en kestä itseäni, vihaan itseäni.
vihaan niin paljon että oksettaa.
taas.
mä en kestä itseäni, vihaan itseäni.
vihaan niin paljon että oksettaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sossulla on ainakin velvollisuus järjestää teille uusi asunto jos eivät voi muuten auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sossulla on ainakin velvollisuus järjestää teille uusi asunto jos eivät voi muuten auttaa.
ei ole mitään velvollisuutta hommata asuntoaJos itse sössinyt vuokranmaksut niin uutta asuntoa on vaikea saada.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sossulla on ainakin velvollisuus järjestää teille uusi asunto jos eivät voi muuten auttaa.
ei ole mitään velvollisuutta hommata asuntoaJos itse sössinyt vuokranmaksut niin uutta asuntoa on vaikea saada.
Eikö? Outoa, netissä luki että sosiaalivirasto on velvollinen etsimään uuden asunnon mikäli asukas tulee häädetyksi ulosoton takia.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Jos on mennyt luottotiedot ja olet jättänyt vuokrat maksamatta, niin on todella vaikea saada mistään asuntoa. Siksi olis tärkeetä että aina maksaisi edes sen vuokran, vaikka jäiskin sitten muut laskut maksamatta. Niin se vain on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Jos on mennyt luottotiedot ja olet jättänyt vuokrat maksamatta, niin on todella vaikea saada mistään asuntoa. Siksi olis tärkeetä että aina maksaisi edes sen vuokran, vaikka jäiskin sitten muut laskut maksamatta. Niin se vain on![]()
No varmasti se on vaikeaa mutta kyllä ne sen asunnon etsii. Ketään ei kuitenkaan kadulle häädetä, varsinkaan jos on lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja v:tässä asiassa nyt kyllä olet väärässä, valitettavasti. Jos olet jättänyt nykyisestä asunnosta vuokran maksamatta, niin miksi niillä olisi mitään velvollisuutta hakea/antaa sinulle uutta asuntoa, eihän sinulla ole varaa sitäkään maksaa?! ja kyllä vain ihmisiä häädetään kadulle täällä meidänkin maassa ja vaikka olisi lapsiakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Jos on mennyt luottotiedot ja olet jättänyt vuokrat maksamatta, niin on todella vaikea saada mistään asuntoa. Siksi olis tärkeetä että aina maksaisi edes sen vuokran, vaikka jäiskin sitten muut laskut maksamatta. Niin se vain on![]()
No varmasti se on vaikeaa mutta kyllä ne sen asunnon etsii. Ketään ei kuitenkaan kadulle häädetä, varsinkaan jos on lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:tässä asiassa nyt kyllä olet väärässä, valitettavasti. Jos olet jättänyt nykyisestä asunnosta vuokran maksamatta, niin miksi niillä olisi mitään velvollisuutta hakea/antaa sinulle uutta asuntoa, eihän sinulla ole varaa sitäkään maksaa?! ja kyllä vain ihmisiä häädetään kadulle täällä meidänkin maassa ja vaikka olisi lapsiakin.
Ilmeisesti täällä pikkupaikkakunnalla on sitten eri asia. Täällä rapajuopoillekkin haetaan uudet asunnot oli ulosottovelat miten mittavat tahansa. Ja sossuhan ne vuokrat sitten maksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ssd:Oletko nyt ihan perillä kaikesta?
Et ole tainnut kuulla koskaan SUOMEN asunnottomista. Heitä on.
Sossulla ei minkään näköistä pakkoa mihinkään. Lapset voivat huostaan ottaa mutta aikuisista joskus viis
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Ja sinähän se varmaan tiedät kaikkien "rapajuoppojen" sossutiedot
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ssd:Oletko nyt ihan perillä kaikesta?
Et ole tainnut kuulla koskaan SUOMEN asunnottomista. Heitä on.
Sossulla ei minkään näköistä pakkoa mihinkään. Lapset voivat huostaan ottaa mutta aikuisista joskus viis
Tiedän kyllä että on olemassa asunnottomia ja asunnottomia lapsiperheitäkin. Ymmärrät varmaan että perimmäinen tarkoitus ei ole heittää lapsiperheitä kadulle. Sosiaalivirastolla on VELVOLLISUUS etsiä apua tarvitseville asunto, vai lukeeko se heidän säädöksissään ihan vain kaunistukseksi. Se onkin sitten eri asia että löytyykö asunto.. varsinkin pääkaupunkiseudulla sellaista on vaikea löytää. Mielestäni AINA voi yrittää saada asuntoa sosiaalitoimiton kautta, vai olisiko minun pitänyt tässä ketjussa vain voivotella toisen tilanteelle?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ss:Ja sinähän se varmaan tiedät kaikkien "rapajuoppojen" sossutiedot
No jos suurin osa suvusta on juoppoja ja juopoilla juopot kaverit niin helppoahan se on tietää oman paikakuntansa juoppojen sosiaalisesta elämästä.
Mikäs sinua risoo?