Hirveä viha!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vihainen :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vihaan kaikkia! Vihaan itseäni ja jokaikistä ihmistä! Halveksin jokaikistä ihmistä! En pysty tekemään potilastöitä koska vihaan potilaita! Inhoan enemmän kuin ikinä mitään muuta muita ihmisiä!!! En halua satuttaa heitä koska en pystyisi koskeman kehenkään! En myöskään pysty puhumaan kenellekään koska vihaan kaikkia niin paljon. Ja ennenkaikkea vihaan itseäni enemmän kuin mitään koko maailmassa!!!!

ÄRR! RÄYH! MUR! GRR! Hauks! Gnää! Murrrurrr!!!

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen vihaaja;22441852:
Sori, mutta mua alkoi kamalasti naurattamaan. . . . :)

Ja samaan aikaan kadun suunnattomasti että olen tehnyt lapsia, vihaan niitä koska mun pitäisi jaksaa niiden takia enkä mä vaan halua. . . .

Siis kyllä, sekopää mikä sekopää. . . .

Kyllä sä jaksat. Hyvä, että jaksat vielä nauraa asioille.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen vihaaja;22446940:
Maanantaina on työterveyslääkäri. . . . Mitähän sille sanois. . . . .

Jos sulla on esim. printteri käytössäsi, niin en näkisi keskustelun avauksessa mitään ongelmaa...

...siitä vain surisemaan...asialistaa on tässä jo ihan tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen vihaaja;22406349:
Vanhepien mitätöinti, seksuaalinen hyväksikäyttö, fyysinen ja psyykkinen pahoinpitely. . . .

Luulin että olen antanut anteeksi. . . . VIHAAN ELÄMÄÄÄÄÄ. . . Olen päättänyt itsemurhapäivämäärän, se on 3.12. Olen hankkinut jo kaiken valmiiksi. Se on helppo tehdä tällä vihantunteella!!!!!!

yritä olla kääntämättä vihaa itseesi. sinulle on tehty pahaa, se ei ole sinun syysi! toivon, että jaksat elää, silti en tuomitse sinua jos et jaksa. ennenkaikkea toivon, että saat rauhan mitä ikinä teetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja mä vihaan myös;22447037:
yritä olla kääntämättä vihaa itseesi. sinulle on tehty pahaa, se ei ole sinun syysi! toivon, että jaksat elää, silti en tuomitse sinua jos et jaksa. ennenkaikkea toivon, että saat rauhan mitä ikinä teetkin.

Mitä sinä vihaat? Rauhaa sinullekin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen vihaaja;22447138:
Mitä sinä vihaat? Rauhaa sinullekin!!!

no sun alotus olis voinut olla mun kirjottama eli mä vihaan kaikkea ja kaikkia tällä hetkellä...itse suunnittelin myös aikoinaan päivämäärän tarkkuudella itsemurhani mutta "siirsin" sitä aina kuitenkin eteenpäin ja elämä jatkoi kulkuaan...

mulla on kanssa ollut aika raskas elämä (täysin mitätöivät vanhemmat ja lähipiiri, raiskaus 15 vuotiaana ja sitten hairahdin narsistiin, tosin ei kovin ihme mun taustalla...). mulla viha tulee erityisesti siitä, että kukaan ei koskaan suojellut ja puolustanut mua joten en sitten koskaan itsekään osannut tehdä niin. kuitenkin vihaan, koska yritin usein pyytää apua ja koin, etten sitä saanut, että syy oli silti aina minussa. pahinta on ollut kun minua on syyllistetty väkivaltaisen exäni käytöksestä...en ole provosoiva tmv. vaan typeryyteen asti sovitteleva, oikeudenmukainen jne. ja siitä ei ole ollut mitään apua, joskus jopa päinvastoin! nyt siis tuntuu, etten pääse vihastani, että nautin ajatuksesta että voisin lyödä jotakuta (en tosin tee niin jo ihan lainkin takia) tmv. mulla tämä on selkeästi itseni suojelua ja kaiken vääryyden ulos purkua, raskasta tämä kyllä on, todella raskasta, mutta toivon, että joskus helpottaa, itseeni en enää koskaan suostu kääntämään sellaista mitä ei kuulu! en ole täydellinen, mutta kukaan ei enää koskaan tee mulle väärin, niin kauan kun se on itsestäni kiinni!

Muista, että sinullakin on oikeus olla onnellinen, ja että sinullakin on oikeus nauttia elämästä. Elämä saa olla ihanaa, sinullekin!

Itse olen huomannut, että vaikka elämässä olisi jotain ollut pahemmin kuin toisilla ihmisillä (esim. huono lapsuus), sen voi saada takaisin taas jossakin muussa asiassa. Joku muu taas menee itsellä sitten paremmin kuin toisilla.

Näyttää siltä, että olet menettänyt uskosi ihmisiin ja sitä kautta uskosi elämään. Muista silti se, että tämä elämä on myös SUN ja sulla on oikeus elää täällä ja olla täällä onnellinen. Voit myös auttaa täällä toisia ja tuoda oman elämänkokemuksellasi avun jonkun toisen saman kokeneen elämään, sillä hei, et varmasti ole ainoa kenelle on käynyt näin.

Noin ei kyllä saisi käydä kenellekään, ikinä, niin väärin niin väärin....

Yhteistyössä