Minä vuonna kävi se n. vuoden ikäisten kaksosten hukkuminen juhannuksena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tikka

Vieras
Eli tapaus meni jotenkin niin, että kaksoset pääsivät aamulla livahtamaan mökistä ulos vanhempien nukkuessa (krapulassa?) ja löytyivät molemmat hukkuneina rantavedestä.

Kamalaa!!!! :( Mulla on 1,5v kaksoset ja oltiin juhannus mökillä. Todellakin pidin huolen siitä, että ovet olivat lukossa KOKO AJAN. Ennen nukkumaanmenoakin vielä tarkistin kaikki ovet ja mahdolliset vaaranpaikat....
Hirveetä edes ajatella.

Mielestäni se oli 97 tai 98 koska oma esikoinen oli silloin samanikäinen (vajaa 2v.
Minä ainakin opi uutisoinnista sen että aina pidin huolta että lapset ei saa ovia auki

Alkuperäinen kirjoittaja jäi mieleen;26563036:
Mielestäni se oli 97 tai 98 koska oma esikoinen oli silloin samanikäinen (vajaa 2v.
Minä ainakin opi uutisoinnista sen että aina pidin huolta että lapset ei saa ovia auki

Ok, voi hyvinkin olla.

[QUOTE="dee";26567803]Onko joskus 2000 luvullakin ollut samantyylinen tapaus? Kun mullakin on jäänyt mieleen joku tuollainen. Ja se oli kyllä muistaakseni jo 2000 lukua.[/QUOTE]

Alunperin minäkin muistelin, että tuo tarkoittamani tapaus olisi ollut 90-luvun lopulla, mutta luin jostain netistä (virheellisen) tiedon että olisi ollut 2000-luvun puolella. Tai sitten tosiaan tällaisia tapauksia on ollut useampi, vaikka kyllä kai kaksosten hukkuminen on todella harvinaista.

Muuten kai melkein joka kesä ainakin yksi pieni lapsi on hukkunut.

Toinen vastaava tapaushan oli tyyliin, että olisivat hukkuneet sisällä johonkin soikkoon mutta ruumiinavauksessa paljastui, että äiti oli tukehduttanut. Muistaakseni.

[QUOTE="niin";26568262]Toinen vastaava tapaushan oli tyyliin, että olisivat hukkuneet sisällä johonkin soikkoon mutta ruumiinavauksessa paljastui, että äiti oli tukehduttanut. Muistaakseni.[/QUOTE]

Viittaatko Raision arkkusurmiin? Äiti väitti että lapset olisivat vahingossa jääneet isoon leluarkun sisälle jumiin ja tukehtuneet, mutta selvisi että lapset olivat hukkuneet ts. äiti oli hukuttanut lapset (muistaakseni lavuaarissa) ja sullonut ruumiit leluarkkuun.

Yhteistyössä