Minä olin se äiti... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hipp";24126963]ajoin lähinnä takaa sitä ettei kaupassa tarvitse olla hiljaa tai ole paheksuttavaa pitää ääntä.Mutta jos ei aukea niin ei.[/QUOTE]

Niin, kaupassa saa jutella ja nauraa. Mutta on se vaan paheksuttavaa jos siellä pitää kiljua, juosta ja mekastaa. Mun mielestä ja mitä ilmeisimminkin monen muunkin mielestä.
Sun nyt ontuu tää juttu pahasti. Joten antaapi olla :xmas:

[QUOTE="vieras";24126846]Sporttismama = äitiyslomalainen. Valehdellut täällä ikänsä. Kaikki muu paistaa läpi ja täsmää, kirjoitustyyli, ammatti, ulkonäkö, kotipaikka, lasten lukumäärä yms.[/QUOTE]

Mikä äitiyslomalainen? Ai joku nimimerkki? No oon mä joskus ollut äitiyslomalainen mutta en kyllä palstaillut niihin aikoihin. Siis mitä; voiko olla mahdollista että Espoossa voi asua joku toinenkin joka kirjoittaa samalla tyylillä, on maisteri, on vaaleahiuksinen (muutahan ette minusta tiedä) ja jolla on kaksi lasta! Siis ei kai 280000 asukkaan kaupungissa voi olla näin harvinaista yhdistelmää jollain muullakin?!? :D

munkin mielestä on vähän outoa kertoilla juttuja noinkin avoimesti yksityisestä elämästään jossain mammafoorumilla missä ainakin kyseinen henkilö tietää aina saavansa haukkuja jutuistaan. mutta muistaakseni rieputarallaa sanoi, että hänen miehensä tietää, että hän on kirjoittanut tänne siitä miehensä väkivalta jutusta ja siitä että nuo kaikki galleria kuvat näkyivät täällä. en ole ihan 100% varma, mutta noin muistelisin yhdestä ketjusta ton jutun jälkeen :D

No saahan täällä kertoa mitä sattuu, se on sitten eri asia onko ne jutut totta... Meillä ei ole kuin Riepun sana asiasta.

[QUOTE="uuniomena";24126979]Niin, kaupassa saa jutella ja nauraa. Mutta on se vaan paheksuttavaa jos siellä pitää kiljua, juosta ja mekastaa. Mun mielestä ja mitä ilmeisimminkin monen muunkin mielestä.
Sun nyt ontuu tää juttu pahasti. Joten antaapi olla :xmas:[/QUOTE]

ontuu miten?eli jos ei mua häiritse,mutta sua häiritsee ja suurinta osaa täällä,niin mun mielipide ontuu?:D

Miten te jaksatte jankuttaa täällä? :D Scarlett taas pätemässä. Ja ap, sä et ole yhtään hauska. :)

Mietin tossa suihkussa käydessäni (hei, muistaako kukaan kävikö tää "äitiyslomalainenkin" suihkussa) että onko täällä ollut yhtäkään rentona pysynyttä ketjua??? Siis jos joku haluu jauhaa sillei sopivan letkeessä mielentilassa "ei niin vakavaa", niin eikö joka veen kerta sinne tule joku heittelee kakkakikkareita niskaan? Why??? Mitä se jonkun arsea kaivelee jos jotkut haluu vaan heittää läpyskää ja ottaa rennosti?

Huoh. Rasittavaa joo, kun joku luulee oikeasti että omat kakarat ovat toisten mielestä ihastuttavia. Hyi. Eivät ne ole. Kaikkien mielestä muiden kakarat ovat ällöttäviä, jos ne näkyvät ja kuuluvat.

Ajatteleeko täällä kukaan kaupan työntekijöitä? Kaupoissa on muutenkin melua päivittäin, pelkästään se ihmismäärä aiheuttaa kaikenmaailman ääniä, kolinoita jne. en usko, että työntekijät nauttivat vielä lasten mekastuksesta. Ainakin mitä olen kaupan työntekijöitä tuntenut niin tosi moni nautti hiljaisuudesta työpäivän jälkeen.

Miksi lasten annetaan meluta kaupassa? Eikö leikkipuisto olisi parempi paikka? Itse pitäisi tärkeänä, että lapsille opetettaisiin, että kaupassa asioidaan rauhassa ja ilman suurempaa meluamista ja riehakointia.

No sanotaanko että 95% kauppareissuista menee kyllä hienosti, sit joskus tulee tämmöisiä ylilyöntejä kun odotetaan mummin lentokonetta etelästä, tais kumpaakin himppusen jänskättää tuliaiset :D

Huoh. Rasittavaa joo, kun joku luulee oikeasti että omat kakarat ovat toisten mielestä ihastuttavia. Hyi. Eivät ne ole. Kaikkien mielestä muiden kakarat ovat ällöttäviä, jos ne näkyvät ja kuuluvat.

Joo ne on ällöttäviä, tiedän, olisivat vaan hiljaa ja pitääkö sen hiuslaadunkin olla isältä peritty pyörremyrsky ettei edes jakaus pysy suorassa!

[QUOTE="Lila";24127081]Vaihda nyt jo tuota hymiötä. Käytät yhtä ja samaa koko ajan.[/QUOTE]

No miks sitä hyvää vaihtamaan? Pitääkö siitäkin ärsyyntyä? Kaunis pepsodent-hymy hymiöllä, iloista hymyä on aina mukava katsella :D :D :D Kato; kolme hymyilevää naamaa lisää!

Noista pikkukärryystä muistui mieleen mun serkku jonka näin enon kanssa kaupassa joskus usiempi vuosi sitten. Serkkupoika oli joku n.3v. ja meinas ihan pokkana kävellä pihalle niitten kärryjen kans. Kai ajatteli vievänsä ne kotio. :D

[QUOTE="vieras";24127106]Eiii oo todellista!! :D[/QUOTE]

On tää ihan täyttä totta suoraan Kaksplussalta :D Pitäskö ihan piruuttaan kokeilla semmosta höpöttelyketjua jossa ei sais kukaan vetää minkäänlaista palkokasvia mihinkään reikään, onnistusko? :) Minäkään en enää mainitse siitä Riepun miehestä (salarakkaastani) jota niin kaltoin on täällä kohdeltu... :D

On tää ihan täyttä totta suoraan Kaksplussalta :D Pitäskö ihan piruuttaan kokeilla semmosta höpöttelyketjua jossa ei sais kukaan vetää minkäänlaista palkokasvia mihinkään reikään, onnistusko? :) Minäkään en enää mainitse siitä Riepun miehestä (salarakkaastani) jota niin kaltoin on täällä kohdeltu... :D

Sun kaltaisille naisille on yksi sana jotka viekottelette varattuja miehiä.

[QUOTE="vieras";24127163]Sun kaltaisille naisille on yksi sana jotka viekottelette varattuja miehiä.[/QUOTE]

Onhan tää vitsi? Normaalissa elämässäni nauraisin kun tietäisin että joku heittää läppää mut palstalla kun ollaan niin ei voi olla varma, joku voi, ja yleensä onkin tosissaan :D