Minä olin se äiti... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24127177]Mitä nauramista siinä on jos olet kiinni toisen naisen kullervossa?[/QUOTE]

En pysty olemaan ihan fyysisesti kiinni koska mä asun Espoossa ja hän Jyväskylässä. Välimatkamme ja ikävämme on valtaisa. Mutta pian, onneksi pian olemme taas toistemme syleilyssä ja tuuli tuivertaa hiuksiamme kun huulemme kohtaavat romanttisen Pupuhuhdan karaokeravintolan nurkkapöydässä jossa hän laulaa minulle "Aikuinen nainen" syvälle silmiini katsoen, tai yrittäen katsoa kun toinen silmä katsoo karaoketekstiä ja toinen silmä katsoo narikan suuntaan. (hän on siis niin humalassa että silmät harittaa, ei hän selvinpäin ole karsastava yksilö)

En pysty olemaan ihan fyysisesti kiinni koska mä asun Espoossa ja hän Jyväskylässä. Välimatkamme ja ikävämme on valtaisa. Mutta pian, onneksi pian olemme taas toistemme syleilyssä ja tuuli tuivertaa hiuksiamme kun huulemme kohtaavat romanttisen Pupuhuhdan karaokeravintolan nurkkapöydässä jossa hän laulaa minulle "Aikuinen nainen" syvälle silmiini katsoen, tai yrittäen katsoa kun toinen silmä katsoo karaoketekstiä ja toinen silmä katsoo narikan suuntaan. (hän on siis niin humalassa että silmät harittaa, ei hän selvinpäin ole karsastava yksilö)

Ja jos joku ihmettelee kuinka tuuli voi tuivertaa pupuhuhtalaisen ravintolan nurkkapöydässä niin siinäpähän mietitte! Jyväskylässä voi tapahtua mitä tahansa!!! :D

Just...Tietääköhän riepu sun kiimasta sen miestä kohtaan? Vois vähän ehkä tirvasta jos tietäs...

[QUOTE="vieras";24127253]Daa, plussalta tietty...[/QUOTE]

Mut eihän Riepu tätä paljoo käytä. Ja eiks se oo vähän niinku semmonen juttu että täällä jos kertoo jonkun jutun niin se on joko vahinko tai sit se meni niin huomaamattomasti ohi ettei kukaan sitä tajua :D

[QUOTE="Lila";24127081]Vaihda nyt jo tuota hymiötä. Käytät yhtä ja samaa koko ajan.[/QUOTE]

Ei se voi, kun silloin se ei olis enää iloinen ja reipas eikä sporttinenkaan.

juu kyllä teitä näkee ihan joka kauppareissu täällä meilläpäin, ei jotenkin jaksa naurattaa. Täällä on enemmänkin harvinaisuus nähdä hyvin käyttäytyvä lapsiperhe. Itse hymyilen kyllä kun näen ihmisten osaavan käyttäytyä :) Mielestäni tuo tilanne olisi saattanut hymyilyttää, jos äiti olisi edes yrittänyt laatia sääntöjä eikä tulkinnut samalla miten monta asiakasta sattuu huonokäytöksisille lapsille nauramaan.

[QUOTE="vieras";24127472]juu kyllä teitä näkee ihan joka kauppareissu täällä meilläpäin, ei jotenkin jaksa naurattaa. Täällä on enemmänkin harvinaisuus nähdä hyvin käyttäytyvä lapsiperhe. Itse hymyilen kyllä kun näen ihmisten osaavan käyttäytyä :) Mielestäni tuo tilanne olisi saattanut hymyilyttää, jos äiti olisi edes yrittänyt laatia sääntöjä eikä tulkinnut samalla miten monta asiakasta sattuu huonokäytöksisille lapsille nauramaan.[/QUOTE]

Ehdinpä siinä syväanalysoimaan kaikki kanssaostajat kun annoin lapsen raivota lattialla. Kyllä minä sääntöjä neuvon ja kerron asioita hyvinkin paljon, en vaan jaksa joka pikkuasiasta naputtaa kerta ei oo henkiä lähtemässä kellään kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyy hän;24127546:
Hei ap!

Miksi sinä suorastaan provosoit palstalaisia vattuilemaan sulle? Onko tää susta vielä oikeesti kivaa? Vai eikö tuo vattuilu haittaa?

No ei tietenkään :D. Pipo ei kiristä :D. Ja tottakai on kivaa :D. Ja hän on, toisin kuin muut äidit, sporttinen, tiukka, iloinen ja mikä tärkeintä, rento mamma, joita voi näkyä Espooossa :D :D. Ja elämä on ihquu :D. Ja etteks te nyt huumoria ymmärrä :D :D.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyy hän;24127546:
Hei ap!

Miksi sinä suorastaan provosoit palstalaisia vattuilemaan sulle? Onko tää susta vielä oikeesti kivaa? Vai eikö tuo vattuilu haittaa?

No ei tää haittaa, eihän tää oo kuin näppistelyn tuotetta, mitäpä tästä nokkiinsa ottamaan :)

[QUOTE="JOs";24127575]tää Sporttismama on Äitiyslomalainen, hänen entinen nikkinsä oli Palleriina ja hän levitteli itsestään kuvia nikillä Kauhea Namu...[/QUOTE]

Hei äläpäs sinä levittele täällä valheellista tietoa!

[QUOTE="joo";24127589]No ei tietenkään :D. Pipo ei kiristä :D. Ja tottakai on kivaa :D. Ja hän on, toisin kuin muut äidit, sporttinen, tiukka, iloinen ja mikä tärkeintä, rento mamma, joita voi näkyä Espooossa :D :D. Ja elämä on ihquu :D. Ja etteks te nyt huumoria ymmärrä :D :D.[/QUOTE]

Tosi upeet hymiöt by the way! Sun on pakko olla espoolainen??? :D

Ehdinpä siinä syväanalysoimaan kaikki kanssaostajat kun annoin lapsen raivota lattialla. Kyllä minä sääntöjä neuvon ja kerron asioita hyvinkin paljon, en vaan jaksa joka pikkuasiasta naputtaa kerta ei oo henkiä lähtemässä kellään kuitenkaan.

Ihanaa kun jaksat kommentoida joka viestiin sinnikkäästi.. ja mä kun luulin, että pääsin tappamaan tämän ketjun tylsyydelläni :D Se on muuten vähän erijuttu kertoillaa vähän neuvoja lapsille joskus kun siltä tuntuu, kuin oikeasti kasvattaa lapset johdonmukaisesti.

Johdonmukainen kasvatus tarkoittaa, että joskus on kiellettävä asioista, jotka ehkä itsestä tuntuu turhilta kerta toisensa perään, mutta pidemmällä tähtäimellä ei ole kuitenkaan. Ihan vaan jos haluaa niistä lapsista joskus hyvin käyttäytyviä :) Se saattaisi olla vaikka, että opetetaan lapsille yksi karkkipäivä, jolloin saadaan kaupasta jotain ja muutoin ei koskaan karkkia. Eipä tulisi aina yllätyksenä heille.

Moni kasvatukseen väsynyt muuten sanoo, ettei jaksa joka asiaan puuttua, heidän lapsista kyllä näkeekin sen levottomuuden ja tuon, että inistään kaupanhyllyillä kun ei vaan ole selkeää hänelle, että milloin on karkkipäivä.

Eikö teillä nukuttu tänään päiväunia vai miten ne noin monta kertaa siellä hyllyjen välissä pyörivät rääkymässä?