Minä olin se äiti... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SporttisMama

Aktiivinen jäsen
28.04.2011
2 650
0
36
Nostan käden ylös; se olin minä jota muutamat naiset mulkoilivat kaupassa pahasti. (Onneksi suurin osa kaupassa olijoista naureskelivat, eräs mies nauroi jopa maha kippurassa ja vedet silmissä) Minä annoin kummallekin lapselleni pikku kärryt ja he mennä viipottivat kärryjensä kanssa ITSE. Välillä tuli riitaa, välillä pienempi kiukutteli kaupan lattialla, välillä isompi yritti ottaa pienempää kiinni ja pienempi kiljui karkuun mennessään. Eräs myyjä sanoi että onpa ihania asiakkaita kun ovat aitoja ja tuovat kauppaan elämän ääniä ja iloa, eräs toinen myyjä taas katsoi niin pahasti. Eräs nuori tyttö kikatteli kassajonossa kun pienimmäinen makasi karkkihyllyn edessä mahallaan ja tahtoi taas kaikkea mahdollista. Eräs keski-ikäinen nainen taas muistutti kuivunutta rusinaa nyrpeän naamansa kanssa. Että on meitä moneen junaan, joskus voi ottaa kesällä edes sen pipon kiristämästä nuppia :D

Minä voisin olla se kaupan myyjä, joka katsoi pahasti...Ymmärrän, että äidin mielestä ne omat mussukat ovat vain temperamenttisia ja ihania, minusta ne juoksevat, törmäilevät ja huutavat lapset ovat rasittavia, sorry vaan...

[QUOTE="vieras";24121330]Soosoo! Hyi, häpeä!

Jos lapset ei törmäilleet muihin asiakkaisiin tai hyllyihin, niin ok. :)[/QUOTE]

Eivät törmäilleet! Olen sanonut että sit jos törmäillään niin kärry lähtee välittömästi pois. Eikä ole tarvinnut takavarikoida koska muksut tietää etten turhaan uhkaile.

[QUOTE="vieras";24121341]Minä voisin olla se kaupan myyjä, joka katsoi pahasti...Ymmärrän, että äidin mielestä ne omat mussukat ovat vain temperamenttisia ja ihania, minusta ne juoksevat, törmäilevät ja huutavat lapset ovat rasittavia, sorry vaan...[/QUOTE]

No ei ne munkaan mielestä tommosenaan nyt mitään übersöpöjä ole. En vaan jaksa ottaa pulttia. Eivätkä lapset kaupassa törmäile mihinkään, kuten jo vastasinkin edelliseen...

? Mikäs juttu tää on, eikös saisi kuvia ja elämäntarinoita laittaa sun mielestä vai?

No saa mutta kun oli puhetta tosta Riepun ylimenneestä huomionhausta. Itse olen sanonut ettei täällä tulla kuviani näkemään IKINÄ koska työnantajani velvoittaa minut käyttäytymään netissä niin ettei mua tunnisteta. Samoin lapsieni nimiä en ikinä tule kertomaan koska heidät tunnistettaisiin välittömästi. Pysyn ikuisesti teille palstalaiset espoolaisena urheilevana vaaleaverikkönä :D

[QUOTE="emilia";24121399]Mä luen kyllä sata kertaa mielummin Riepun kertomuksia tai mitä vaan kun SporttisMaman tekopirteitä romaaneja, johon se odottaa paheksuvia vastauksia joihin voi sitten vastata jotenkin nasevasti.[/QUOTE]

Mene lukemaan Riepun kertomuksia, hop hop! Kukaan ei pakota tätä ketjua lukemaan, hus hus!

[QUOTE="Kääk";24121435]Mie olen se äiti, joka ärähtää ja marssittaa lapset autoon, jos ei kaupassa käyttäydytä :( Kipakka on ääni ja huomion saan vaikken halua...[/QUOTE]

Kukin tyylillään. Mä yritän elää letkeesti ja rennosti :)

Mutta kyllä säkin itseäsi osaat korostaa (=hakea huomiota), vaikket ehkä samalla tavoin sitä teekään kuin moni muu.

No tämä on keskustelupalsta, jos haluaa saada aikaan keskustelua niin eikö se nyt ole tarkoitus että siihen keskustelun alkuun tarvitaan huomiota??? Pitäiskö otsikkokin olla perussuomalaiseen tyyliin "No en mä nyt mitään halua, minä oon vaan tämmönen joka haluisin jutella yhestä asiasta mut tuskinpa se teitä kiinnostaa ja tuskinpa te nyt minun kanssa kuitenkaan jaksatte jutustella..."???

No vaikka sitten noin. Elämä on valintoja, minä valitsen tämmöisen tavan olla netissä enkä halua että mua ikinä tunnistettaisiin täältä. Joku toinen on sitten valinnut päinvastaisen tyylin.

Nimenomaan toi tunnistettavuus. Ei tarvitse tuoda koko elämää, kasvojaan, lasten ja puolisoiden kasvoja ja jopa nimiä julki (mä tiedän Riepun miehen ja lapsen nimet)...

Ennen kun mulla oli lapsia, kävi kaupassa näin:
kuljin omissa ajatuksissani kori käsivarrella. Keräsin aina koriin, että tiesin koska on niin paljon että jaksan vielä kantaa.
Jostain hyllyjen välistä juoksee kaksi alamittaista, pienempi edellä sujahtaa mun korin ali (tai jalkojen välistä - vauhtia oli huimasti) ja jälkimmäinen juoksee suoraan päin mun koria. Alkaa parkua - äiti ilmaantuu paikalle. Ja alkaa sättiä mua, ihan kuin mä olisin lyöny sitä lasta korilla päähän! En tod. edes pyörähtäny vaan seisoin paikoillani kuin betoniporsas...

No, nyt tiedän jo väistellä paremmin, kun osaan kuunnella kulman takaa tulevia lasten askelia...