[QUOTE="uuniomena";24126692]Mä henkilökohtaisesti en juurikaan tykkää muiden lapsista, varsinkaan metelöivistä ja riekkuvista sellaisista sisätiloissa, kuten nyt siellä kaupassa.
Mulla ei myöskään ole silloin mitään tarvetta alkaa naureskelemaan, hymyilemään tai osoittamaan hyväntahtoista hymistelyä sellaisten kersojen touhuille. Koska mua ärsyttää ne kersat. Ja tasan mun naama voi silloin olla sillä NÄKKÄRILLÄ.
Kuuluu hyviin tapoihin opettaa lapsensa käyttäytymään tietyissä paikoissa. Sillehän ei voi mitään jos lapsi siellä kaupassa saa raivarin. sitä en kuitenkaan hyväksy, että lapset saa rauhassa metelöidä vaikkapa nyt siellä kaupassa ja mamma seisoo vieressä hihittelemässä tekemättä asialle mitään.
ne on ihan muut paikat missä sitten saa vapaasta remuta ja riehua.
Mutta kukin tyylillään.[/QUOTE]
mä taas kuulun niihin jota tollainen ei häiritse,ei sitten ollenkaan.Ei kiukut,eikä kiljahdukset.Naurua rakastan oli se pienen lapsen,vanhuksen tai jonkun siitä väliltä.Kauppa ei ole mulle kirkko tai muutenkaan mikään pyhä paikka.
Ei me lääpitä tavaroita mitä ei osteta,eikä törmällä kärryillä,mutta volaa meistä taitaa lähteä,enempi kuin moni suomalainen sallisi