I
Iitu
Vieras
Muutin poikaystäväni kanssa yhteen jokunen aika sitten. Sen jälkeen on seksiä ollut n. kerran viikossa, aiemmin kun asuimme erikseen oli useammin. Olemme puhuneet asiasta jo aikaisemmin ja tulleet siihen tulokseen, että minä haluan seksiä enemmän kuin hän. Suhde on muuten loistava, rakastamme toisiamme paljon, on hellyyttä yms. mutta tämä seksin vähyys kyllä haittaa minua. Toinen mieltäni painava asia on että mieheni kokee suusekin jollakin tapaa likaiseksi (tai ainakin minusta tuntuu siltä). Viimeksi olen saanut suuseksiä n. 7 kuukautta sitten. Ensin odotin kärsivällisesti, lopulta kun mitään ei tapahtunut, kysyin häneltä asiaa ja hän sanoi lopettaneensa, koska luuli etten pitänyt siitä kun hän nuolee minua! Kysyin syytä ja hän vastasi, että siksi koska en ole pyytänyt suuseksiä. En ollut siihenkään mennessä sitä pyytänyt eikä minun mielestäni sitä kuulu pyytää vaan saada siksi, että toinen haluaa antaa sitä. Rakastan antaa suuseksiä hänelle mutta en tee sitä enää yhtä usein kuin haluiaisin. Lapsellinen ajattelutapa, tiedän, mutta jos minä en saa niin miksi hänkään. Olen vihainen ja surullinen ja pettynyt
seksi ei ole mielestäni parisuhteen tärkein elementti mutta mieltäni vaivaa se, että koen että mieheni ei nauti siitä. Joskus kun hän esim. tulee suihkusta, pelkkä hänen näkemisensä saa minut halukkaaksi, kun taas mieheni ei tunnu millään innostuvan vaikka kuinka koikkelehtisin ympäriinsä vähissä vaatteissa =) Olen sporttinen ja hoikka, muodot ovat kohdallaan joten en usko että ongelma (vai onko tämä ongelma) johtuu ulkonäöstäni. Kaipaisin kanssaihmisten kommentteja! Rehellisiä ja asiallisia sellaisia! Oletteko kokeneet samanlaista ja miten pidätte seksuaalista itsetuntoanne pystyssä?! Kiitos!