Minä haluan, mies ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iitu

Vieras
Muutin poikaystäväni kanssa yhteen jokunen aika sitten. Sen jälkeen on seksiä ollut n. kerran viikossa, aiemmin kun asuimme erikseen oli useammin. Olemme puhuneet asiasta jo aikaisemmin ja tulleet siihen tulokseen, että minä haluan seksiä enemmän kuin hän. Suhde on muuten loistava, rakastamme toisiamme paljon, on hellyyttä yms. mutta tämä seksin vähyys kyllä haittaa minua. Toinen mieltäni painava asia on että mieheni kokee suusekin jollakin tapaa likaiseksi (tai ainakin minusta tuntuu siltä). Viimeksi olen saanut suuseksiä n. 7 kuukautta sitten. Ensin odotin kärsivällisesti, lopulta kun mitään ei tapahtunut, kysyin häneltä asiaa ja hän sanoi lopettaneensa, koska luuli etten pitänyt siitä kun hän nuolee minua! Kysyin syytä ja hän vastasi, että siksi koska en ole pyytänyt suuseksiä. En ollut siihenkään mennessä sitä pyytänyt eikä minun mielestäni sitä kuulu pyytää vaan saada siksi, että toinen haluaa antaa sitä. Rakastan antaa suuseksiä hänelle mutta en tee sitä enää yhtä usein kuin haluiaisin. Lapsellinen ajattelutapa, tiedän, mutta jos minä en saa niin miksi hänkään. Olen vihainen ja surullinen ja pettynyt… seksi ei ole mielestäni parisuhteen tärkein elementti mutta mieltäni vaivaa se, että koen että mieheni ei nauti siitä. Joskus kun hän esim. tulee suihkusta, pelkkä hänen näkemisensä saa minut halukkaaksi, kun taas mieheni ei tunnu millään innostuvan vaikka kuinka koikkelehtisin ympäriinsä vähissä vaatteissa =) Olen sporttinen ja hoikka, muodot ovat kohdallaan joten en usko että ”ongelma” (vai onko tämä ongelma) johtuu ulkonäöstäni. Kaipaisin kanssaihmisten kommentteja! Rehellisiä ja asiallisia sellaisia! Oletteko kokeneet samanlaista ja miten pidätte seksuaalista itsetuntoanne pystyssä?! Kiitos!

Hmmm...aivan kun mun kirjoittamani teksti... Erona vaan, että nyt ollaan asuttu jo yli 6 vuotta yhdessä, mutta tämä ongelma ilmeni jo pian yhteen muuton jälkeen. Ja tämä ongelma johti siihen, että tuli järjettömiä riitoja, mustasukkaisuutta jne... Ja lopulta siihen, että mä pönkitin huonoa itsetuntoani pettämällä.
Mä todella toivon, ettei teillä asiat muodostu siihen suuntaan. Lopulta mä tyydyin ajatukseen ettei miestäni vaan yksinkertaisesti kiinnosta seksi. Mutta ihan viimeviikkoina oon saanut huomata, että kiinnostaa kyllä muttei vaan mun kanssani.
En taida oikein osata neuvoa sua, oliskohan niin, että miehesi kiinnostus lopahti, nyt kun asutte saman katon alla eikä sun eteen tarvii enää tehdä ""töitä""? Pitää sua siis itsestään selvyytenä, tavallaan.

Nämä on parhaita provoja! Huomaatteko , ei puhetta kotitöistä, vastuuttomuudesta tai itsekkyydestä. Että voi maailma olla erillainen, jos katsoo naisen näkökulmalta. Hyi hyi ellit!

Aioin juuri ehdottaa AP:lle kotitöiden tekemistä ja miehen huomioimista. Ehkä mies rentoutuisi ja lopulta suostuisi rakastelemaan AP:n kanssa. Saattaahan olla, että AP ei vain osaa tyydyttää miestään, joten sietääkin olla ilman.

Nämä on niitä ikuisuus kysymyksiä:( Miksi joku ei lämpene niinkuin ennen.. Onhan noita nähty, että vaikka kaikkesi tekisit, niin mies saattaa menettää kiinnostuksen. Sitten sitä syyllistä etistään ja järkiperäistetään, että joo ei anna kun et tee tarpeeksi töitä kotona.. Tälläisiä selityksiä kuuluu sekä miehiltä että naisilta. Surullista että yleensä se joka jää paitsioon kyselee ja syyllistyy turhasta, ja se joka on jo muutenkin ottanut etäisyyttä kehtaa vääntää puukkoa haavassa.

Ei mulla mitään hyviä ohjeita ole, mutta ehdotan nostamaan kissan pöydälle heti, eikä jäädä odottamaan josko ongelma poistuisi. Kerrot suoraan miehellesi, mitä haluat. 'Jos et säkään, niin en mäkään sitten' -asenne on vaarallinen parisuhteessa.

Ensin seksin puute vaivaa vähän, sitten enemmän ja lopulta vituttaa oikein perusteellisesti ja sitten homma karkaa kokonaan käsistä ja kaikista mittasuhteista. Vähän kuin olisi koko ajan nälässä, kyllä sitä hetken katsoo, mutta ei pitkän päälle viitsi niin elää. Sitten rupeaakin jo mietttimään muita vaihtoehtoja kumppanille.

""seksi ei ole mielestäni parisuhteen tärkein elementti"" Tätä mieltä minäkin olin, mutta kun tarve ja tyydytys eivät riittävän pitkään aikaan kohtaa, niin aikakin mulle on siitä tullut tällainen elementti. Niitä muita hyviä asioita rupeaa olemaan vaikea havaita. Älä päästä suhdetta siihen pisteeseen.

Jos teidän suhde on muuten loistava, niin älä valita. Hyvään suhteeseen kuuluu muutakin kuin seksiä. Ja eiköhän kerran viikossa ole normaalia jos seksi on muuten hyvää ja tyydyttävää. Onko sitten pakko harrastaa suuseksiä jos toinen ei tykkää? Toiset ihmiset eivät vain ole niin seksuaalisesti aktiivisia, sallitaan se heille.

Jos asia vaivaa sinua noin paljon, lähde suhteesta ja kokeile onko ruoho vihreämpää aidan takana. Kokemuksesta sanon, että harvemmin on. Älä pilaa hyvää muuten hyvää suhdetta, koska seksi ei mielestäni ole se tärkein asia, vaikka yksi niistä tärkeistä onkin.

Olen samaa mieltä hölömökön kanssa. Jos muuta ""ongelmaa"" ei ole, älä lähde pilaamaan suhdettanne millään ulkopuolisilla kokeiluilla sun muilla metkuilla.

Olet aktiivisempi kuin mies, siinä se. Ajan mittaan asia muuttuu ja vaihtelee. Miehesi voi muuttua vielä vaikka kuinka paljon innokkaammaksi, sinulla taas voi halut laimentua jne. Näin käy kaikille.

Seksiä kerran viikossa on muuten aivan normaali määrä. Yllättyisit, jos tietäisit, kuinka monet harrastavat sitä paljon, paljon harvemmin. Tarvitset elämänkokemusta.

Suuseksistä voi olla myös montaa mieltä. Niin kuin kaikesta muustakin seksiin liittyvästä. Mies ei ehkä tunne osaavansa tehdä sitä sinulle kunnolla, tai hän ei kerta kaikkiaan saa siitä mitään. Et voi siitä häntä syyttää.

Millään elämäsi saralla et tule saavuttamaan sitä täysintä täydellisyyttä, et seksissäkään.

Olen ollut mieheni kanssa 25-vuotta. Suhteemme alussa huomasin mieheni haluavan seksiä huomattavasti harvemmin kuin itse halusin. Aloitteen tein aina minä!

Vuosi vuodelta kerrat harvenivat ja kerran päätin, että katson milloin hän haluaa. Sitä kertaa ei ole vieläkään tullut. Olen katkera, koska kyseinen asia heikentää omanarvontuntoani. Olen muutaman kerran kokeillut muita miehiä, mutta lopputulos on huono. Haluan rakstella miehen kanssa jota rakastan!

En tiedä mitä sinulle neuvoisin. Jotkut väittävät että seksi ei ole tärkeää, mutta mielestäni se on olennainen osa parisuhdetta. Toivon, että keskustelette ongelmasta. :)

Kyllä jos ei suu eikä muukaan seksi kiinnosta niin silloin jompi kumpi täydentää pakkaa muualla. siinä on sitten turha elvistellä ilman paitaa tai seksi asussa. 2 on seksissä vaikka näkyvästi olisikin se 1.

Yhteistyössä