Ihanaa, kun suurin osa kommenteista on ollut kannustavia ja rohkaisevia. Kiitos teille :flower:.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mua riepoo kaikista eniten tuo "helppo raskaus" -käsite. raskauden "helppouteen" vaikuttavat mielestäni hyvin pitkälle ASENNE ja yleiskunto, elämäntavat jne. Toiset vain ovat sellaisia, että inisevät joka tuntemuksesta, toiset keskittyvät olennaiseen..
minä tiedän äitiydestä paljonkin, koska minulla ja kolmella sisaruksellani on MAAILMAN PARAS ÄITI. itsestäni tulee äiti vasta muutaman viikon sisällä, toivottavasti onnistun edes puoliksi yhtä hyvin kuin oma äiti on vaativassa tehtävässään onnistunut.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesh... :D:Ei sitä voi jakaa noin karkeasti kahteen ryhmään. On äitejä, joilla on yleiskunto hyvä, joilla elämäntavat ovat mallikelpoiset ja asenne pitkälti sellainen, että mistä vain selvitään ja sitten iskee ympärivuorokautinen pahoinvointi. Tai ennenaikaiset supistukset, jotka pistävät äidin vuodelepoon, tai selittämättömät kivut vaikkapa selässä.
Minä ainakin myönnän ihan suoraan, että minulla on takana kaksi ihanaa ja helppoa raskautta ja yksi äärimmäisen raskas, jonka aikana en pystynyt oikeastaan kuin nukkumaan. Luultavasti olisin tinttaisut sinua jos olisit tullut minulle avautumaan vaikeimpina aikoina.
Alkuperäinen kirjoittaja Hei ap!:[
No jos ystäväsi on ollut YKSIN kolmen noin pienen lapsen kanssa ja mies työmatkalla, niin olisit tarjonnut edes LASTENHOITO apua ittestäs, kun on vaan se yks laps siulla!
Pari tuntiakin olis koko päiväsesti lapsiensa kanssa olevalle helpotus, eikä siulle yhden lapsen äidille mitenkään rankkaa. Olistipa taas voinu mielessäs huokailla, että onneks miulla on vaan YKS laps, kun olisit sen hetken (eli pari tuntia esim) hoitanu neljää lasta....
Ymmärsitkö pointin?! Väsynyt äiti-ihminen päästelee suustaan helposti ilkeyksiä. Että olisit ny auttanut YSTÄVÄÄS ottamalla lapset hoitoos ja sanonu, ett "Rentoudu sie ystäväin hetki, kun kohta rakas miehes tulee työmatkalta, niin et ole hälle kiukkunen.". Näin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Se miehen poissaolo ei heillä ole mikään sääntö, vaan poikkeustilanne, joten en usko kaverini sen takia olevan uupumispisteessä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no joo, ei ollut tarkoitus jakaa kahteen ryhmään, tietenkin välimuotoja on enemmän.. omalta kohdaltani voin sanoa sen, että ilman aktiivista liikuntaa olisin MERKITTÄVÄSTI HUONOMMASSA kunnossa raskauden tässä vaiheessa (rv37). minä koen ainakin itse olleeni merkittävänä vaikuttajana siihen, että raskauteni on sujunut ilman suurempia ongelmia (joihin olisi esim erittäin suurin perinnöllinen taipumus), mutta se ei suinkaan tarkoita sitä, että raskauteni olisi ollut "helppo". nimittäin helpot asiat saa tekemättä töitä..