Minä en löydä itselleni mistään vaatteita :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kroppani on niin merkillisen mallinen.. hoikka yläkroppa, mutta lantio on leveä. Joudun siis ostamaan koon isompia vaatteita ja kaikki roikkuvat päälläni :(

Nyt olen palaamassa töihin äitiysloman jälkeen ja täytyisi uusia koko vaatekaappi. Kertokaahan mistä tämmöinen reilu parikymppinen löytäisi sopivia vaatteita? Mitään tunikoita en voi pitää koska ne saavat minut näyttämään lihavalta. Tulen työskentelemään asiakaspalveluhommissa ja haluaisin löytää nuorekkaita, mutta silti tyylikkäitä vaatteita. H&M:n, Halensin ja Elloksen nettisivut on kuluttu läpi, enkä löydä oikein mitään mieleistä. Onko vielä olemassa jotain muita nettiputiikkeja joista voi laskulla tilata?

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
No et kai sie mitään haalareita tai kokopukuja käytä, eli ostat yläkropalle pienempää kokoa kuin alavartaloon.

no en mutta se on niin typerän näköistä kun kun esimerkiksi farkut ovat löysät reisistä mutta lantiolta sopivat :P

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Beautiful-fashion ja trendiks jommasta kummasta saa laskulla ja ihan osamaksullakin muistaakseni.

muuten kyllä voisin tilata, mutta eivät oikein sovi työvaatteiksi..ehkä jonnekin baareiluun tms

Mitä teet työkses?

myyjänä koruliikkeessä olen. Nuo paidat oli kyllä nättejä, vois vaikka harkitakin. Kiitos kovasti sinulle! :)

Yhteistyössä