Minä en käy koskaan ulkona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itsekäs paskianen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itsekäs paskianen

Vieras
En käy baarissa kuin noin kerran puolessa vuodessa, jos sitäkään. Joskus saatan ottaa viiniä tai siiderin. Ja nyt kun olisi vapaailta, ei mitään menoa, ei mitään tekemistä seuraavaan pariin päivään ja pyysin miestä tuomaan minulle viinipullon samalla kun menee kaupunkiin. Muualla ei Alkoa ole ja kauppa on matkan varrella. Ei varmasti hae. Se on rahan tuhlausta ja koska hän ei voi juoda (kautta halua juoda) se tarkoittaa, ettei minunkaan pidä? En minä jatkuvasti ole kinuamassa olutta, siideriä tai viiniä. En minä juo joka ilta, joka viikonloppu, joka kuukausi. En edes sitä saunasiideriä. Naurettavinta on, että viinipullo on rahantuhlausta, mutta bändikeikalle lähtö toiselle puolelle Eurooppaa ei. Mä tahdon mun viinipulloni nyt!

Äh, tiedän vielä mitä viiniä haluaisin. Mies tulee vasta illalla ja Alkoon en lähde matkaamaan monen monta tuulista ja kylmää kilometriä saadakseni viiniä. Mielummin olen ilman. Ja mihinkään en pääse/lähde, jos lapsilla ei ole hoitajaa aka mies ei ole kotona. Tosin veikkaan, ettei mies jäisi tänne lapsia hoitamaan illalla jos lähtisin juomaan lasilliseni kaupungille. Ei varmasti.

Yhteistyössä