|O 4-5 kertaa yössä pitää käydä laittamassa vauvalle, kohta 10kk, tutti suuhun. Tätä on kestänyt jo monta kuukautta ja minä oon nyt päättäny, että se loppuu tähän. Mutta sitä oon pähkäillyt, että mikähän olis paras keino saaha se loppumaan. Ajattelin, että ensin kokeilisin, että laitan johonkin kangaspussiin sängynnurkkaan varatutteja, josta se vois sitten itse opetella ottamaan tutin herätessään. Se on vaan vielä vähän hämärän peitossa, miten sen opettamisen käytännössä toteutan. Jos se ei toimi niin sitten tutti kokonaan pois. Ei raskis tuota tuttia ottaa kokonaan, kun on kumminkin niin tärkeä sille. Joka tapauksessa mitta on tullut täyteen ja homman on loputtava nyt. Miten te muut ootte tehneet tässä tilanteessa?
Ja seuraavaa vauvaa ei varmasti opeteta tutille! |O |O |O
Ja seuraavaa vauvaa ei varmasti opeteta tutille! |O |O |O