kuulemma tässä taloyhtiössä rapsahtaa aika mukava sakko jos narahtaa siittä että ei ole lajitellut roskia.
mitähän varten se sekajätepönttö tuolla sitte on jos sinne ei saa laittaa mitää?
ukon kanssa tästä keskusteltu useamminkin, se on lajittelufriikki ja minä en voi sietää käsitettä biojäte. Ensinnäkii, ne pussit on ihan perseestä. Kasvavat oranssia karvaa, päästävät nesteet läpi, hajoavat heposti ja haisevat.
Minä en ala nuita moneen roskikseen kuskata.
Ja kuka helevetti siellä muka käy suljettuja roskapusseja tonkimassa ja tarkistelemassa?
minuu vituttaa :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O
mitähän varten se sekajätepönttö tuolla sitte on jos sinne ei saa laittaa mitää?
ukon kanssa tästä keskusteltu useamminkin, se on lajittelufriikki ja minä en voi sietää käsitettä biojäte. Ensinnäkii, ne pussit on ihan perseestä. Kasvavat oranssia karvaa, päästävät nesteet läpi, hajoavat heposti ja haisevat.
Minä en ala nuita moneen roskikseen kuskata.
Ja kuka helevetti siellä muka käy suljettuja roskapusseja tonkimassa ja tarkistelemassa?
minuu vituttaa :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O