miltä tuntuu iso kalu

  • Viestiketjun aloittaja omasoma
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
N40wee
Ai niin, unohdin mainita, että on TODELLA vaikea sanoa mitään tarkkoja mittoja, koska on ihan mahdotonta sanoa, että onko pit. 11cm/halk 3,4 cm parempi vai huonompi kuin 10 cm/3,5 cm jne. Kalujakin kun on eri mallisia (käyriä sivusuunnassa jne). Sitä paitsi itselleni on tärkeää, että kalu tuntuu. Jos kalu on pienehkö, niin sitten pitää kompensoida puutetta muilla tavoin esim. käsillä, suuseksillä jne. Itse esimerkiksi pidän kovasti, että takaapäin oltaessa mies panee ja samalla työntää sormensa pyllyyni jne.
 
Sivupersoona
Valitettavan harva osaa kosketella viettelevästi ja eroottisesti, vaan heti käydään käpälöimään ja kourimaan erogeenisia alueita.
Eikö nainen siedä sitä lyhyt aikaista sipaisua sieltä erogeenisiltä alueila. Mieshän vaan käy siellä kokeilemassa valmiustilaa. Hän myös kuvittelee, että nainen syttyy niistä sipaisuista. Ehkä olen väärässä, mutta mikä sitten olisi se parempi lähestymistapa?
 
naiskommentti
Naisen rinnat ovat yleensä aika herkät (erityisesti kuukautisten aikaan). Minulle rinnat ovat hyvin vahvasti omaa aluettani, joihin kenelläkään ei ole asiaa ilman lupaani. Jos siis omakin mies käy rintoihin käsiksi, kun en ole vielä seksuaalisesti virittynyt, niin miehen hipelöinti herättää ärtymystä eikä himoa. Omalla kohdallani on se tilanne, että jos mies haluaa seksiä, niin hän saa sitä parhaiten halaamalla, suukottelemalla vaikkapa niskaa, hartioita, olkapäitä, hyväilemällä hiuksia ja silittämällä vaikka kevyesti takapuolta. Myös sanallisesti voi herätellä toista esimerkiksi aloittamalla vaarattomalta alueelta kuten: "Mä haluan halata sua/Sä näytät tosi suloiselta juuri nyt" jne. Kun antaa aikaa syttyä, niin ne himot yleensä heräävät itsestään, mutta kova kouraisu rinnoista ja sormien tunkeminen kuivaan jalkoväliin ei herätä intoa, vaan päinvastoin miehelle voi tulla äkkilähtö ja seksihimot on siltä päivältä menneet.

Ihmiset ovat erilaisia. Kun lapset olivat pieniä, niin seksuaalinen virittäytyminen kesti paljon kauemmin. Ennen lapsia ja varsinkin nyt pikkulapsivaiheen jälkeen seksiin syttyminen tapahtuu nopeammin. Itselläni erityisesti imetys oli sellainen, että mieheltä rintojen koskettelu herätti ärtymystä, koska rintoihin kohdistui joka päivä tuntikausien koskettelua, joka välillä sattui. Väsyneenä oli vaikea orientoitua siihen, että juuri äsken imetti vauvaa ja nyt taas pitäisi antaa miehen imeä rintoja.

Seksihalujen osalta lienee kaikilla joskus aikoja, että seksiä ei tee niin valtavasti mieli. Sitten tulee taas niitä kiivaamman himon aikoja ja varsinkin hiljaisemman kauden jälkeen on upeaa huomata, että halua löytyy.

Osaan antaa kommenttia vain omasta kehostani, joten varmasti on niitäkin "miesmäisiä" naisia, jotka eivät tarvitse alkulämmittelyä (ihan kuin mies, joka on valmis yhdyntään heti, kun vaan kalu on pystyssä), vaan ovat parissa sekunnissa valmiit ja saavat orgasmeja useita.
 
Sivupersoona
Kiitos naiskommentista.
Tuo herätti taas monta kysymystä. Koska ne kysymykset ei liity milläänlailla tämän ketjun aloitukseen, niin siirrän ne ketjuun, Sivupersoona kysyy seksin aakkosista.
 
ninni njk
Minulla kokemus kalusta jolla pituutta 20cm ja ympärysmitta paksuimmasta kohdasta 19cm,ja todellakin tästä on kokemus jo 8 vuoden ajalta,josta 6 vuotta avioliitossa.Mieheni on 195cm pitkä raamikas ukko,jolla isohko "se",itse olen 155cm pitkä hento rakenteinen nainen,ja koskaan ei ole ollut ongelmia panopuuhissa,kunhan vaan tekee alulämmittelyn kunnolla että kostun tarpeeksi,niin tuon jötikän sisään ottaminen ei ole mikään ongelma,ja tunne on sanoin kuvaamaton kun tuo meisseli on kahvaa myöten sisällä pillussani ja pidän myös anaalipanoista,vaatii toki runsaati liukuvoidetta,ja mieheltä määrätietoista kairaamista ennekuin tuo meisseli on pepussani...
 
Kaija.
Alkuperäinen kirjoittaja omasoma:
Voisiko rehellisesti, joku nainen kertoa miltä tuntuu oikeasti iso kalu?
Moni alkaa heti haukkumaan, kun puhutaan koosta. Omalla miehellä normaali 16-17, mutta kiinnostaisi tietää miltä tuntuu reilusti isompi esim. yli 20cm-

Mahtavalta
 
leena80
huh huh mitä jörtiköitä : ) Noin paksut ei minuun uppoa vaikka isoa olen omasta mielestä saanut. Kyllä 20cm ja 6cm ympärys oli jo täyttävä kokemus : )
 
sohfvwis
Olen saanut herkutella etupainoista pimppiä.Oli kivan väljä.Liukastusta naisella omasta takaa,oli sellanen seksistä tykkäävä.Nautinto sellanen pillu.Kevyt liukas puristus munalle.Voi että tuntui hyvälle.Kyllä kaikenkokoiset ovat passeleita.
 
leena80
sohfvwis , olet hieman väärällä palstalla ! Katsos kun keskustelun aihe on miltä tuntuu iso kalu ! Jos haluat keskustella erilaisista pimpeistä niin aloita uusi keskustelu äläkä tule sekoittamaan toisia keskusteluja : ) Kiitos !
 
Kuva ympärys 20,2cm
pit.20cm ymp.19cm:lle:
Kiva kun joku muukin kertoo nähneensä tällaisen poikkeuksellisen paksun kalun.
Itse otin mittanauha ympärillä suiposta kalusta kuvan, josta näkee että se on paksuimmasta kohdasta 20,2cm ympärysmitaltaan.
 
ihmettelevätkö
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
huh huh mitä jörtiköitä : ) Noin paksut ei minuun uppoa vaikka isoa olen omasta mielestä saanut. Kyllä 20cm ja 6cm ympärys oli jo täyttävä kokemus : )
Oli oluttölkin paksuinen?
 
Kokemusta jonkin verran
Täällä tulee helposti mielipidettä siitä mikä on mahdollista sekä todellista ja mikä ei. Muutaman vuoden takaa minulta on kokemusta juhlista jotka menivät aikas rohkeaksi saunomisineen ja muine äksöneineen. Eräällä mukavanoloisella kaverilla sattuikin olemaan sitten tavattoman iso kalu. Huumoripäällä ollessa tuli sitten sen koosta puhetta ja meni ihan mittaushommiksi. Mittasimme tavallisella "räätälin" pehmomitalla ympärysmitaksi peräti 17cm. Kyllä sitä piti sitten yön mittaan koittaa vielä sisäänsäkin ottaa, tiukkaa teki eikä pituudeltaan kokonaan mahtunut ja aamulla tiesi saaneensa. Isoja löytyy, aika harvassa tosin, eikä nämä jutut ole pelkästään siitä kiinni. Aurinkoista ja mukavaa päivänjatkoa.
 
Kuva 19cm ympärysmitta
Laitan tähän toisella palstalla kirjoittamani tilaston, kun on niin paljon juttua siitä että mikä on totta ja tarua.
Peniksen pituus ja paksuus (kuten esim. ihmisen pituus) noudattaa normaalijakaumaa; internetistä saadun tilastoaineiston perusteella saadaan asiaan selkoa.

Peniksen pituus (cm),
kuinka monella prosentilla miehistä on tätä pidempi penis,
kuinka suuresta joukosta löytyy keskimäärin yksi mies jolla on tätä pidempi penis.

15,77 50,000000000000% 2
16 43,000000000000% 2,3
17 19,000000000000% 5,3
18 5,600000000000% 18
19 1,100000000000% 91
20 0,130000000000% 769
21 0,009400000000% 10.638
22 0,000430000000% 232.558
23 0,000012000000% 8333333,333
24,4 0,000000035000% 2857142857 (sukukypsiä miehiä maailmassa n. 2-3 miljardia)

Peniksen ympärysmitta (cm),
kuinka monella prosentilla miehistä on tätä suurempi peniksen ympärysmitta,
kuinka suuresta joukosta löytyy keskimäärin yksi mies jolla on tätä suurempi peniksen ympärysmitta.

12,32 50,00000000000% 2
13 30,60000000000% 3,3
14 10,50000000000% 9,5
15 2,30000000000% 43
16 0,30000000000% 333
17 0,02400000000% 4.167
18 0,00110000000% 90.909
19 0,00003200000% 3.125.000
20 0,00000052000% 192.603.505
20,6 0,000000034000% 2.957.497.060 (sukukypsiä miehiä maailmassa n. 2-3 miljardia)
 
Kuva 19cm ympärysmitta
Alkuperäinen kirjoittaja No huhhuh:
19cm ympärysmitta on jo hitto soikoon puolentoista litran limupullon paksuinen, lakatkaapas nyt puhumasta paskaa.
Usein näytetään sekoitettavan paksuus ja ympärysmitta keskenään.
1,5L limupullo on ympärysmitaltaan huomattavasti enemmän kuin 19cm, mutta paksuudeltaan se voi olla lähellä 19cm (en ole mitannut 1,5L limupulloa, mutta 19cm ympärysmitta vastaa noin 6cm paksuutta).
 
Tingel
Hakekaa mulle jostain mies, jolla on kikulin halkaisija max 3 cm ja pituus max 15 cm, niin olen ikuisesti iloinen :)........

Olen aikamoinen amatsoni, mutta paikat on pienet, hämmästelijöiden joukossa on niin gyne, kuin hoitsutkin...
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja muistelija:
Oliko se laskutoimitus että pii kertaa halkaisia on ympärysmitta.
esim. 3,14*6cm=18,84cm
No olihan se tuollalailla, sillä erotuksella ettei penis ole täysin pyöreä. Joten halkaisian mittauksessa pitää olla tarkkana.

 
sohfvfiss
Nyt kun ollaan päästy näin pitkälle penismatematiikassa,otetaan seuraavaksi laskutehtäväksi peniksen tilavuus.Sitten räknataan minkäkokoiseen pimppiin mikäkin penis olisi sopivin.Ps.Huumorilla.
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja Tingel:
Hakekaa mulle jostain mies, jolla on kikulin halkaisija max 3 cm ja pituus max 15 cm, niin olen ikuisesti iloinen :)........

Olen aikamoinen amatsoni, mutta paikat on pienet, hämmästelijöiden joukossa on niin gyne, kuin hoitsutkin...
Riittääkö 10/9 ?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä