miltä tuntuu iso kalu

  • Viestiketjun aloittaja omasoma
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja N40wee:
Itselläni on myös tuollainen iso dildo (olisko 20 cm pit, 6 cm halk) ja se on niin suuri, että käytän sitä varsin harvoin. Se näyttää hyvältä, mutta silloin sitä on vain vastaanottajana. Jos pimpsa alkaa sykkimään ja puristelemaan, niin tuntuu melkein pahalta. Käytännössä noin 90-95 % kerroista käytän ihan tavallista dildoa, jonka pituus taitaa olla jotain 17 cm ja halkaisija jotakin ehkä 3 m.

Minusta oleellista ei ole pituus, vaan halkaisija. Itse en ainakaan edes erota en silmämääräisesti enkä tuntopuolella, että onko jollakulla 15 vai 18 cm pitkä. Jos on tavallisen mittainen kalu, niin se on oikein hyvä asia. Silloin sitä voi ottaa takapuoleen ja suussa tuntuu juuri sopivalta.

Mielestäni yhä edelleen MIES on tärkein asia. Minä olen sen verran romantikko, että haluan mennä sänkyyn miehen kanssa, josta pidän enkä jonkun typeryksen kanssa, jolla sattuu olemaan riittävän iso. Sitten pelehditään sillä vehkeellä, joka housusta löytyy.

Olipa miehellä kalun mitta mikä hyvänsä, haluan silti monipuolista ja vaihtelevaa seksiä (esim. suuseksiä, peppua) ja myös sitä, että mies hyväksyy lelut osaksi seksiä.

Vain kerran olen tavannut niin pienivehkeisen miehen, että se ei olisi riittänyt esim. parisuhteessa
No voi hitsi.
Tätä ei moni suoraan ole edes täällä sanononut.
Että on olemassa niin pieni kalu, että parisuhteeseen sillä ei ole asiaa? Ilmeisesti sillä on kuitenkin voinut huvitella ?
Voiko sen määritellä, mikä on niin pieni, että parisuhteen voi unohtaa kohdallasi N40wee ?
Uskoisin, että olet jo tarpeeksi kokenut vastaamaan, eikä nuoruus aiheuta turhaa liiottelua.
 
tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Alkuperäinen kirjoittaja tervehdys:
Fistaaminen. Mitä se on? En ole kuullutkaan?

Avaisiko joku asiaa?
Joo, siinä ei avata asiaa, vaan rasiaa.
Niin paljon, että kätönen mahtuu sisään.

Jaahas! :) Kiitos selvennyksestä. Taas tuli opittua jotakin uutta näin sanan muodossa. :)

 
mies_mm
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Samaa mieltä edellisten kommenttien kanssa. Mies on paras, mutta aivan pienikään ei saa olla. Meillä myös harrastetaan monipuolista seksiä, myös aika paljon peppuseksiä ja se on parasta sopivan kokoisen kalun kanssa. Miehelläni on ehkä. n 17cm pitkä ja 4 cm paksu, juuri sopiva ainakin minun paikoille : )
Ehkä jos miehelläsi on 12cm niin 18cm dildo voi olla liian iso, riippuu vähän miten tykkäät käyttää ja mikä dildon paksuus. Jos työntelet dildoa reilusti pimppiin ja syvälle niin dildon paksuus ei ole hyvä olla kovin paljoa miehesi kalua paksumpi, pituus ei niin tärkeä mutta jos pohjaan työntelet dildolla ja hyvältä tuntuu niin voi olla että kun miehesi työntyy 6 cm lyhyemmällä niin ei välttämättä tunnu tarpeeksi . Ainakin minun kohdalla näin mutta kaikkihan me ollaan erilaisia : )
Niin aivan, onhan siinä tietysti pituudessa eroa. Itse en pääse kovin syvälle.
 
nalikymppinen nainen
Minä rakastan isoja kaluja! Ne ovat esteettisesti kauniita, varsinkin jos esinahka ei ole pitkä.

Ison kanssa vagina on ääriään myöten täynnä ja se tunne on ihana. Onhan tässä tullut muutama prinssinnakki vastaan ja siinä tapauksessa tekisi mieli lähteä kotiin. Valitan.

Saa olla 15 senttinenkin, mutta sitten täytyy olla kalun hyvin paksu. Aah...kyllä iso on ihana!
 
keskivertoko
Alkuperäinen kirjoittaja nalikymppinen nainen:
Minä rakastan isoja kaluja! Ne ovat esteettisesti kauniita, varsinkin jos esinahka ei ole pitkä.

Ison kanssa vagina on ääriään myöten täynnä ja se tunne on ihana. Onhan tässä tullut muutama prinssinnakki vastaan ja siinä tapauksessa tekisi mieli lähteä kotiin. Valitan.

Saa olla 15 senttinenkin, mutta sitten täytyy olla kalun hyvin paksu. Aah...kyllä iso on ihana!
jos keskikoko on 15 tai hiukan alle (noita tietojahan netistä löytyy), niin kauhean usein ei isoja tule vastaan :)
 
Kuva 19cm ympärysmitta
Oma kokemukseni tästä 21cm pitkästä ja 19cm ympärysmitaltaan (19cm on enemmänkin keskipaksuus, ottamastani kuvasta näkyy, että tuo suippo kalu on 20,2cm ympärysmitaltaan - vaikkei ollut äärimmäisen kovana kuvattaessa) on ollut, että se tekee aluksi ja lopuksi enemmän tai vähemmän kipeää.
Viime kerralla tosin huuhtelin suihkulla suoleni useampaan kertaan noin minuutti ennen yhdyntää ja laitoimme erityisen paljon liukuvoidetta, silloin se ei tehnyt kipeää.
Tosin toisella kerralla (1. orgasmin jälkeen), mikä kesti pidempään, olisi voinut lisätä liukuvoidetta välillä.
Kuitenkin kaikkein eniten kiinnostaisi olla kolmisin jos sopiva nainen löytyisi mukaan.
Suuri kalu näyttää kyllä kiihoittavalta ja saa hengitykseksin "katkonaiseksi".
[email moderoitu]
 
N40wee
Joku tuossa aiemmin kysyi siitä, että mikä sitten on ollut omalla kohdallani pieni kalu. Eräällä miehellä penis oli mielestäni jopa alikehittynyt, kuin pikkupojan pippeli, sillä hänen kalun runkkaamiseen riitti kaksi sormea vierekkäin (siis peukalo varren toisella puolella ja toisella puolella etu- ja keskisormi). Itselläni ei edes ole mikään iso käsi, joten voit vain kuvitella, että hänen kalunsa on ollut todella, todella pieni ja laiha. En osaa oikein senttimääriä sanoa, mutta kalu oli varmasti reilusti alle 10 cm pitkä ja laiha kuin mikäkin. Kalu oli todellakin nakkipätkään verrattavissa.

Vaikka itselläni on lapset synnytetty normaalikautta, niin yleensä miehet laukeavat yhdynnässä tosi nopeasti. Tämän miehen kanssa sekstaaminen ei tuntunut miltään (en edes tuntenut, oliko se sisällä vai ei) ja kalu lipsahteli tietysti vaginasta, koska se oli niin lyhyt ja ohut.

Minusta seksissä on siinä mielessä reilu peli, että jos mies haluaa isorintaista ja nainen isokaluista, niin itse kukin tehköön valintansa ensimmäisen seksikerran jälkeen. Minusta miehessä ei ole kyse pelkästään kalun koosta ja ainakin minulle normaali kalun koko (sanotaan nyt ainakin 10 cm erektiossa, pelkät sentithän eivät ratkaise, vaan se, miltä kalu tuntuu) riittää.

Uskon, että jos pelkästään miehen kalun koolla olisi merkitystä, niin johan evoluutio karsisi pienikaluiset miehet pois, kun naiset haluaisivat lisääntyä vain isokaluisten kanssa. Toisaalta olen todella huolissani äitinä siitä, että raskausajan juominen lisää äideillä sukupuolikehityshäiriöitä poikavauvoilla
 
leena80
Kyllä näin on, normaali kokoinen on paras, ei tarvitse varoa vaan saa nauttia ja antaa mennä . Todella isosta on yksi kokemus ja ei kovin kiva ku ei pystynyt kunnolla touhuamaan ku välillä teki niin kipeää. Kerran on sattunut ns. iso kalu ja se oli kyllä kiihottava kokemus, ei sekään vakio kaluksi hyvä olisi ollut mutta semmosena silloin tällöin kaluna aika huippu ;)
 
neitsyt pylly
Mun kohdalle ei ole osunut oikein isoa kalua ja tuntuu ettei muhun kovin iso mahdukkaan vai kuvittelenko??? Kuinka isoja te olette saanut halkaisia 4vai 6cm vai vielä isompia.
 
leena80
Se jolla oli liian iso ( sinkkuaikana ) oli ehkä halkaisijaltaan 7- 8 cm ja pituus hieman yli 20cm. Mut sitten kimppaseksissä ollut vieras mies niin tällä ehkä halkaisija 5 - 6 cm ja pituus n. 20cm. Kimpassa ollut tuntui tosi hyvälle, pimppi oli aivan täynnä . Tietenkin ku se oli ensimmäinen kimppa mieheni kanssa niin tilanneki oli niin kiihottava että vaikea sanoa mikä oli ison kalun osuus. Vaikka miehellänikin on ihan hyvän kokoinen, 4 cm ja 17 cm niin kyllä se isompi tuntui erilaiselta. Mutta silti mieheni koko on paras. Pystyy laittamaan molempiin ;)
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja N40wee:
Joku tuossa aiemmin kysyi siitä, että mikä sitten on ollut omalla kohdallani pieni kalu. Eräällä miehellä penis oli mielestäni jopa alikehittynyt, kuin pikkupojan pippeli, sillä hänen kalun runkkaamiseen riitti kaksi sormea vierekkäin (siis peukalo varren toisella puolella ja toisella puolella etu- ja keskisormi). Itselläni ei edes ole mikään iso käsi, joten voit vain kuvitella, että hänen kalunsa on ollut todella, todella pieni ja laiha. En osaa oikein senttimääriä sanoa, mutta kalu oli varmasti reilusti alle 10 cm pitkä ja laiha kuin mikäkin. Kalu oli todellakin nakkipätkään verrattavissa.

Vaikka itselläni on lapset synnytetty normaalikautta, niin yleensä miehet laukeavat yhdynnässä tosi nopeasti. Tämän miehen kanssa sekstaaminen ei tuntunut miltään (en edes tuntenut, oliko se sisällä vai ei) ja kalu lipsahteli tietysti vaginasta, koska se oli niin lyhyt ja ohut.

Minusta seksissä on siinä mielessä reilu peli, että jos mies haluaa isorintaista ja nainen isokaluista, niin itse kukin tehköön valintansa ensimmäisen seksikerran jälkeen. Minusta miehessä ei ole kyse pelkästään kalun koosta ja ainakin minulle normaali kalun koko (sanotaan nyt ainakin 10 cm erektiossa, pelkät sentithän eivät ratkaise, vaan se, miltä kalu tuntuu) riittää.

Uskon, että jos pelkästään miehen kalun koolla olisi merkitystä, niin johan evoluutio karsisi pienikaluiset miehet pois, kun naiset haluaisivat lisääntyä vain isokaluisten kanssa. Toisaalta olen todella huolissani äitinä siitä, että raskausajan juominen lisää äideillä sukupuolikehityshäiriöitä poikavauvoilla
No Rekkuhan se vaan sitä kyseli, kun ajattelin, että saisi tolkun vastauksen:)
Hieman kuitenkin jäi epäselväksi, että riitäisiköhän oma 10/9 kalu tyydyttävään seksiin?
Toisaalta se tuntuminenhan sen ratkaisee. Tähänastisten kokemusten perusteella, ei niin hirveästi ole ilmeisesti tuntunut, vaikka joitain positiivisiakin kommentteja on tullut:=)
 
tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Alkuperäinen kirjoittaja N40wee:
Joku tuossa aiemmin kysyi siitä, että mikä sitten on ollut omalla kohdallani pieni kalu. Eräällä miehellä penis oli mielestäni jopa alikehittynyt, kuin pikkupojan pippeli, sillä hänen kalun runkkaamiseen riitti kaksi sormea vierekkäin (siis peukalo varren toisella puolella ja toisella puolella etu- ja keskisormi). Itselläni ei edes ole mikään iso käsi, joten voit vain kuvitella, että hänen kalunsa on ollut todella, todella pieni ja laiha. En osaa oikein senttimääriä sanoa, mutta kalu oli varmasti reilusti alle 10 cm pitkä ja laiha kuin mikäkin. Kalu oli todellakin nakkipätkään verrattavissa.

Vaikka itselläni on lapset synnytetty normaalikautta, niin yleensä miehet laukeavat yhdynnässä tosi nopeasti. Tämän miehen kanssa sekstaaminen ei tuntunut miltään (en edes tuntenut, oliko se sisällä vai ei) ja kalu lipsahteli tietysti vaginasta, koska se oli niin lyhyt ja ohut.

Minusta seksissä on siinä mielessä reilu peli, että jos mies haluaa isorintaista ja nainen isokaluista, niin itse kukin tehköön valintansa ensimmäisen seksikerran jälkeen. Minusta miehessä ei ole kyse pelkästään kalun koosta ja ainakin minulle normaali kalun koko (sanotaan nyt ainakin 10 cm erektiossa, pelkät sentithän eivät ratkaise, vaan se, miltä kalu tuntuu) riittää.

Uskon, että jos pelkästään miehen kalun koolla olisi merkitystä, niin johan evoluutio karsisi pienikaluiset miehet pois, kun naiset haluaisivat lisääntyä vain isokaluisten kanssa. Toisaalta olen todella huolissani äitinä siitä, että raskausajan juominen lisää äideillä sukupuolikehityshäiriöitä poikavauvoilla
No Rekkuhan se vaan sitä kyseli, kun ajattelin, että saisi tolkun vastauksen:)
Hieman kuitenkin jäi epäselväksi, että riitäisiköhän oma 10/9 kalu tyydyttävään seksiin?
Toisaalta se tuntuminenhan sen ratkaisee. Tähänastisten kokemusten perusteella, ei niin hirveästi ole ilmeisesti tuntunut, vaikka joitain positiivisiakin kommentteja on tullut:=)

Rekku kulta,

pitäisiko sinun oikeasti keskittyä vain tekniikkaan? Ehkä rajumpia tyontojä ja enemmän sellaista likellä oloa ja vartalolla klitoriksen hinkkausta? Jossain vaiheessa sinne pimppaan, voisi laittaa oman sormensakin mukaan?
 
tarkkamies
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Se jolla oli liian iso ( sinkkuaikana ) oli ehkä halkaisijaltaan 7- 8 cm ja pituus hieman yli 20cm. Mut sitten kimppaseksissä ollut vieras mies niin tällä ehkä halkaisija 5 - 6 cm ja pituus n. 20cm. Kimpassa ollut tuntui tosi hyvälle, pimppi oli aivan täynnä . Tietenkin ku se oli ensimmäinen kimppa mieheni kanssa niin tilanneki oli niin kiihottava että vaikea sanoa mikä oli ison kalun osuus. Vaikka miehellänikin on ihan hyvän kokoinen, 4 cm ja 17 cm niin kyllä se isompi tuntui erilaiselta. Mutta silti mieheni koko on paras. Pystyy laittamaan molempiin ;)
Pitääkö naisten oikeasti heitellä näitä mittoja täällä?

Sovitaanko niin, että kerrotaan mitat jos on mitattu (oikein), muuten voi olla asteikolla "mielestäni hyvä/spoiva/pien/valtava" ym.

Nimittäin kun 7-8 on... no mitatkaapa. 6 cm halkaisija on jo puolen litran cokis-pullon paksuinen, ja siitä paksummat jo säären paksuisia.

Jos moni on oikeasti nähnyt puolen litran cokis-pullon paksuisia kaluja, niin sitten olen hiljaa :)

Mitä on naisilta kuullut, niin kaikki yli 4 cm on useimmille paksuja.


 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä