miltä tuntuu iso kalu

  • Viestiketjun aloittaja omasoma
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Rekku,
Kovasti kuulutellaa normikikkelin perään ja samaan hengenvetoon hekumoidaan sillä autuuden ja täyteyden tunteella, minkä jättikalu antaa. Jättikalua aina silloin tällöin, että muistaa miltä tuntuu olla täynnä peenistä

Mutta mahtuuko tälle kartalle se pieni pippeli ollenkaan ?
Eli käykö himokkaassa mielessä ajatus siitä, kuinka ihanaa olisi pelehtiä pikkukalun kanssa ?
 
tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Kovasti kuulutellaa normikikkelin perään ja samaan hengenvetoon hekumoidaan sillä autuuden ja täyteyden tunteella, minkä jättikalu antaa. Jättikalua aina silloin tällöin, että muistaa miltä tuntuu olla täynnä peenistä

Mutta mahtuuko tälle kartalle se pieni pippeli ollenkaan ?
Eli käykö himokkaassa mielessä ajatus siitä, kuinka ihanaa olisi pelehtiä pikkukalun kanssa ?

Ihminen on sellainen, että aina erilainen jotenkin kiehtoo? Olisiko sama asia kuin se, että jotkut unelmoi suurista rinnoista? Siis fantasioi. Kuitenkin todellisuudessa monelle hyvin merkitykseton juttu kaiken kaikkiaan. En tiedä, mutta voisivat olla verrattavissa keskenään?

Kuinka moni fantasioi pienistä tisseistä, siis fantasioissaan, vaikka normaalisti ne normaalit ovat kuitenkin juuri sopivat?
 
pienempi
Alkuperäinen kirjoittaja Kerran kokenut:
Minuula kävi näin.
Vuosia sitten ravintolassa tapasin mukavanoloisen miehen, jutut synkkasivat hyvinkin ja pari drinksua nauttineena minulla alkaa yleensä tehdä aikalailla mieli. Sinkku siihen aikaan ollessani hoitelinkin tämän kaverin mukaani. Kaverilta paljastuikin sitten housuista todella iso kalu. Erektiossa se oli todella iso, usein verrattuna sen HK:pituinen ja todella paksu, ei sormet ylettyneet ympäri. Kaveri osasi jotenkin hyvin nuo hommat, olin ihan valuvan litimärkä. En varmaan koskaan unohda sitä tunnetta kun hän pikkuhiljaa alkoi työntymään sisääni. Rauhallisesti hän sen aloitti, tunsin miten ikäänkuin aloin aukenemaan hänen allaan, minut täytti aivan taivaallisen nautinnon tunne. Kokonaan hän ei minuun mahtunut sillä pituuttakin oli tosiaan sen verran. Oli taivaallinen se tunne kun olin aivan täynnä miestä ja munaa. Oli ainakin minulla aikamoinen kokemus, ja aamulla tiesi saaneensa. Voisi vaikka joskus toistua.
En tiedä sinusta ja teistä muista, mutta ei minuun herran jestas ainakaan ikinä menisi moinen HK:n sininen. Normaalia vähän paksummalla kalulla varustettu poikaystävänikin saa lykkiä tietä auki aika varovasti ellen sitten ole aivan täysin litimärkä. Että johan on!
 
Xy1
Ei iso kalu ole mikään ihmeiden tekijä. Jos haluaa naisensa saavan orkkuja, niin on parempi opetella suuseksin salat myöskin, jotta saa naisensa tarpeeksi kiimaan, ennen naintia. Hetinopea seksi ei muutenkaan onnistu, vaan vaatii hyvän lämmittelyn, jotta nainen on valmistautunut yhdyntään. Muuten kitka tulee liian suureksi, paikkoihin sattuu ja seuraava hiivatulehdus on ovella. Maltti on miehellä valttia, tai muuten saa itsekin kärsiä. Sitten asentoja voi myöskin joutua rajoittamaa, jottei liikaa pamahda pohjille tai kohdunkaulaan. Nainen päällä tai lähetyssaarnaaja, sillä on menty. Luoja paratkoon jos olisi yli 20cm kalu.
 
Varteenotettava
Taas höpistäään,että 20 cm kalu olisi liian pitkä. On paljolti naisesta kiinni, mikä on liian pitkä tai paksu. Itselläni on 22 cm pitkä ja reilusti keskimääräistä paksumpi kalu (n 15,5 cm ympärys), eikä vaimollani ole mitään ongelmaa ottaa sitä sisäänsä. Paras asento on nainen päällä, jolloin hän pääsee kontrolloimaan ja säätämään syvyyttä. Aina kuitenkin päädytään lopuksi siihen, etä kaluni on juuriaan myöten pillussa ja vaimoni on antanut ymmärtää että ei vähempään enää tyytyisikään. Itsekkin pidän siitä että saa reilusti painaa pohjaan asti. Kaikki ovat kuitenkin yksilöitä.
 
Xy1
Naisesta tuo on tietysti kiinni. Pohjaan saan minäkin aina painaa, mutta vain noissa kahdessa asennossa. Silti pillupohja hieroo terskaa aika voimalla. Jos olisi vähänkään pidempi, niin joutuisi jättämään osan käyttämättä. Ei meilläkään vaimo valita, enkä minä pienestä pillusta. Paras asento orkkujen kannalta on meilläkin nainen päällä.
 
Varteenotettava
Luulempa, että moni kunnon kaluun (> 20 cm) tottunut nainen pettyisi pahasti, jos joutuisi tyytymään normipeliin. Yksi väärä luulo isokaluisista on että stondiskesto olisi lyhyempi. Isokaluisena painelen kuitenkin joka kerta 30 min - 90 min eikä ole ollut vielä mitään ongelmia vaikka ikääkin on jo kertynyt..
 
leena80
sain kokea sen ison viikonloppuna kun kokeilimme kimppaa niin vaikka miehelläni on pienempi kuin tällä monsteri vieraalla oli niin aivan yhtä hyvältä mieheni tuntuu vieläki. Tietenkin se riippuu ihmisestä ja siitä onko ollu iso kaluisen kanssa pitempään. Luulen attä satunnaiset kokeilut eivät vähennä pienemmän kalun tuntua, pitää tietenkin olla normaali kuitenkin, liian iso ero ei varmaankaan saisi olla : )
 
Leena
Se on muuten jänskä juttu...no ihan sitä ehtaa isoa en ole päässyt koskaan kokeilemaan (mitään en silti koe menettäneeni) mutta kun sillä isolla dildolla ensin leikkii ja kun sitten mies työntyy sisään niin sanoisimpa että paremmalle sen normikalu tuntuu kuin se suuri dildo. =)
 
leena80
Näin on täälläkin viitaten edelliseen, harvemmin sitä isoa dildoa tulee käytettyä,silloin ku on oikein vauhti päällä .
Kyllä keskiverto on paras ja jättiläiset jääköön sellaisiksi silloin tällöin herkuiksi : )
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja tervehdys:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Kovasti kuulutellaa normikikkelin perään ja samaan hengenvetoon hekumoidaan sillä autuuden ja täyteyden tunteella, minkä jättikalu antaa. Jättikalua aina silloin tällöin, että muistaa miltä tuntuu olla täynnä peenistä

Mutta mahtuuko tälle kartalle se pieni pippeli ollenkaan ?
Eli käykö himokkaassa mielessä ajatus siitä, kuinka ihanaa olisi pelehtiä pikkukalun kanssa ?

Ihminen on sellainen, että aina erilainen jotenkin kiehtoo? Olisiko sama asia kuin se, että jotkut unelmoi suurista rinnoista? Siis fantasioi. Kuitenkin todellisuudessa monelle hyvin merkitykseton juttu kaiken kaikkiaan. En tiedä, mutta voisivat olla verrattavissa keskenään?

Kuinka moni fantasioi pienistä tisseistä, siis fantasioissaan, vaikka normaalisti ne normaalit ovat kuitenkin juuri sopivat?
Niin, fantasioiko miehet pienitissisistä ( siis todella pieni, ei mikään pienehkö ) naisista ?
Niin paljon, että joskus jopa käyvät pienitissisellä päiväkahveilla, kun omalla on isot tai ne normitissit ?

Henkilökohtaisesti itse en ainakaan tunne mitenkään suurta kiihkoa juuri pieniin tisseihin, mutta ronkelikaan en voi olaa.
 
tervehdys
Aika mielenkiintoinen juttu tosiaan tuo rintojen ja penisten kokojen unelmointi yhdistelmä.

Tllaan taas näihin perusvaistoihin?

Isot rinnat antavat turvaa. Olettamus, että tuottavat hyvin maitoa, siis tuiki tärkeä asia suvunjatkumisen suhteen. Tunne hedelmällisyydestä jne. Saahan sitä maitoa kaupastakin, mutta...puhumattakaan pehmeydestä jne.

Iso penis saattaisi antaa tunnetta hyvistä suvunjatkumisgeeneistä. Vehkeestä, joka tuottaa paljon spermaa ja siis varmasti jälkeläisiä?

Ajattelisin, että nämä tunnepuolen tekijät saavat ihmisen tiedostamattaan halumaan ja fantasioimaan juuri noita asioita, vaikka taivahan tosi onkin, ettei niillä ole minkäänlaista totuuden pohjaa suvunjatkamisessa. Mutta minkäs sille voi.

Tunteehan nainenkin usein vetoa hyvin tienaaviin miehiin. Mukavuudenhalustako? Ei, vaan siksi, että tunnetasolla tämä on signaali, joka varmistaa, ettei jälkeläisiltä mitään tärkeää tule puuttumaan ja pysyvät hengissä. Nainen toki voi tienata itse vaikka enemmän, mutta kaipuu on usein sisällä piilossa, että mies on turva ja pitää huolta. :)
 
N40wee
Itselläni on myös tuollainen iso dildo (olisko 20 cm pit, 6 cm halk) ja se on niin suuri, että käytän sitä varsin harvoin. Se näyttää hyvältä, mutta silloin sitä on vain vastaanottajana. Jos pimpsa alkaa sykkimään ja puristelemaan, niin tuntuu melkein pahalta. Käytännössä noin 90-95 % kerroista käytän ihan tavallista dildoa, jonka pituus taitaa olla jotain 17 cm ja halkaisija jotakin ehkä 3 m.

Minusta oleellista ei ole pituus, vaan halkaisija. Itse en ainakaan edes erota en silmämääräisesti enkä tuntopuolella, että onko jollakulla 15 vai 18 cm pitkä. Jos on tavallisen mittainen kalu, niin se on oikein hyvä asia. Silloin sitä voi ottaa takapuoleen ja suussa tuntuu juuri sopivalta.

Mielestäni yhä edelleen MIES on tärkein asia. Minä olen sen verran romantikko, että haluan mennä sänkyyn miehen kanssa, josta pidän enkä jonkun typeryksen kanssa, jolla sattuu olemaan riittävän iso. Sitten pelehditään sillä vehkeellä, joka housusta löytyy.

Olipa miehellä kalun mitta mikä hyvänsä, haluan silti monipuolista ja vaihtelevaa seksiä (esim. suuseksiä, peppua) ja myös sitä, että mies hyväksyy lelut osaksi seksiä.

Vain kerran olen tavannut niin pienivehkeisen miehen, että se ei olisi riittänyt esim. parisuhteessa
 
kyselijä_m
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Näin on täälläkin viitaten edelliseen, harvemmin sitä isoa dildoa tulee käytettyä,silloin ku on oikein vauhti päällä .
Kyllä keskiverto on paras ja jättiläiset jääköön sellaisiksi silloin tällöin herkuiksi : )
on sopiva ero miehen kalun ja dildon välillä? Haittaako jos lelu on leikeissä selvästi isompi? En siis tarkoita mitään yli 20 sentin jättiläistä, vaan esim eroa 12 ja 18 sentin välillä.

 
leena80
Samaa mieltä edellisten kommenttien kanssa. Mies on paras, mutta aivan pienikään ei saa olla. Meillä myös harrastetaan monipuolista seksiä, myös aika paljon peppuseksiä ja se on parasta sopivan kokoisen kalun kanssa. Miehelläni on ehkä. n 17cm pitkä ja 4 cm paksu, juuri sopiva ainakin minun paikoille : )
Ehkä jos miehelläsi on 12cm niin 18cm dildo voi olla liian iso, riippuu vähän miten tykkäät käyttää ja mikä dildon paksuus. Jos työntelet dildoa reilusti pimppiin ja syvälle niin dildon paksuus ei ole hyvä olla kovin paljoa miehesi kalua paksumpi, pituus ei niin tärkeä mutta jos pohjaan työntelet dildolla ja hyvältä tuntuu niin voi olla että kun miehesi työntyy 6 cm lyhyemmällä niin ei välttämättä tunnu tarpeeksi . Ainakin minun kohdalla näin mutta kaikkihan me ollaan erilaisia : )
 
Lååte
Iso kyrpä sattuu ihan kauheesti. Se on varma ettei koskaan enää kukaan jolla on yli kymmensenttinen työnnä kyrpäänsä mun perseeseen. Aattele mä en ollu edes valmis, eli märkä kun se survas sen ryhmysauvansa mun suoleeni ja se oli valehtelematta ainakin 14 senttinen. Hyi vittu.
 
tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja Lååte:
Iso kyrpä sattuu ihan kauheesti. Se on varma ettei koskaan enää kukaan jolla on yli kymmensenttinen työnnä kyrpäänsä mun perseeseen. Aattele mä en ollu edes valmis, eli märkä kun se survas sen ryhmysauvansa mun suoleeni ja se oli valehtelematta ainakin 14 senttinen. Hyi vittu.


Aika brutaalia tosiaan. Toivottavasti aika parantaa muistosi!

Kun hommiin ryhtyy, pitäisi vähän ottaa selville asioista. Esileikkejä, tekniikkaa, toisen huomioimista ja liukkariakin.
 
reberto
Alkuperäinen kirjoittaja omasoma:
Voisiko rehellisesti, joku nainen kertoa miltä tuntuu oikeasti iso kalu?
Moni alkaa heti haukkumaan, kun puhutaan koosta. Omalla miehellä normaali 16-17, mutta kiinnostaisi tietää miltä tuntuu reilusti isompi esim. yli 20cm-
jos joku haluaa olla kokemusta rikkaampi , niin ;;;;))))
 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja Varteenotettava:
Luulempa, että moni kunnon kaluun (> 20 cm) tottunut nainen pettyisi pahasti, jos joutuisi tyytymään normipeliin. Yksi väärä luulo isokaluisista on että stondiskesto olisi lyhyempi. Isokaluisena painelen kuitenkin joka kerta 30 min - 90 min eikä ole ollut vielä mitään ongelmia vaikka ikääkin on jo kertynyt..
Stondis on kyllä kuin betonia, ei siinä mitään. Ihmettelen kyllä noita minuutteja tuon kokoisen kalun kanssa. Oma naiseni saa orkun 5-10 min sisään, tai sitten ei saa ollenkaan. Tuollaisesta maraton nainnista ei tulisi kuin korville. En ollenkaan ihmettele naisten kommentteja, että isolla paksulla dildolla on kiva leikkiä, mutta vain vähän aikaa.
 
Varteenotettava
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Alkuperäinen kirjoittaja Varteenotettava:
Luulempa, että moni kunnon kaluun (> 20 cm) tottunut nainen pettyisi pahasti, jos joutuisi tyytymään normipeliin. Yksi väärä luulo isokaluisista on että stondiskesto olisi lyhyempi. Isokaluisena painelen kuitenkin joka kerta 30 min - 90 min eikä ole ollut vielä mitään ongelmia vaikka ikääkin on jo kertynyt..
Stondis on kyllä kuin betonia, ei siinä mitään. Ihmettelen kyllä noita minuutteja tuon kokoisen kalun kanssa. Oma naiseni saa orkun 5-10 min sisään, tai sitten ei saa ollenkaan. Tuollaisesta maraton nainnista ei tulisi kuin korville. En ollenkaan ihmettele naisten kommentteja, että isolla paksulla dildolla on kiva leikkiä, mutta vain vähän aikaa.
Idea onkin siinä että nainen pistetään pikkuhiljaa todella kiimaiseksi ja joskus voi kestää 30 - 60 min lähes paikallaan oloa kalu juurta myöden pillussa vain hieman liikuttaen ja samalla kädellä klittaa härnäten. Tällä tekniikalla kumpikin on kymmeniä minuutteja aivan räjähdyspisteessä. Ehkä siinä syntyy naiselle sellainen kokonaisvaltainen tunne, kun pillu on ääriään myöten täynnä ja kalu sykkii ja lopulta ei tarvita kuin pieni lisäkiihotus ja tulivuori voi purkautua.
 
aik.mies
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Se on muuten jänskä juttu...no ihan sitä ehtaa isoa en ole päässyt koskaan kokeilemaan (mitään en silti koe menettäneeni) mutta kun sillä isolla dildolla ensin leikkii ja kun sitten mies työntyy sisään niin sanoisimpa että paremmalle sen normikalu tuntuu kuin se suuri dildo. =)
Meillä samoin fistauksen jälkeen vaikka pillu on venynyt äärinmilleen niin sen jälkeen norm.kulli tuntuu vaimostani tosi hyvälle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä