miltä tuntuu iso kalu

  • Viestiketjun aloittaja omasoma
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
leena80
Minun tapauksessa koot ovat arvioita, miehelläni on n.4cm halkaisija ja ne isommat
joita olen kokenut ovat olleet paljon paksumpia , mutta ehkä 6cm on aika lähellä totuutta kuten edellä tuli ilmi niin ehkä 8cm arvio meni hieman yläkanttiin ;)
 
Xy1
Jotain realismia noihin mittoihin. Kaikkien tutkimusten mukaan kalun keskiarvo ympärysmitta miehillä on n. 12,5cm eli pyöreänä halkaisija n. 3cm. yli 15cm ympärysmitan, halk. pyöreänä n. 4,5cm, omaavia alle 4:llä % miehistä. Kalut ovat vähän leveämpi todellisuudessa, koska ne ovat usein sivulle leveämpiä,eli ovaalin muotoisia halkaisijaltaan.
 
Missä olit Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Jotain realismia noihin mittoihin. Kaikkien tutkimusten mukaan kalun keskiarvo ympärysmitta miehillä on n. 12,5cm eli pyöreänä halkaisija n. 3cm. yli 15cm ympärysmitan, halk. pyöreänä n. 4,5cm, omaavia alle 4:llä % miehistä. Kalut ovat vähän leveämpi todellisuudessa, koska ne ovat usein sivulle leveämpiä,eli ovaalin muotoisia halkaisijaltaan.
silloin kun koulussa laskentoa opetettiin ?
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja tervehdys:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Alkuperäinen kirjoittaja N40wee:
Joku tuossa aiemmin kysyi siitä, että mikä sitten on ollut omalla kohdallani pieni kalu. Eräällä miehellä penis oli mielestäni jopa alikehittynyt, kuin pikkupojan pippeli, sillä hänen kalun runkkaamiseen riitti kaksi sormea vierekkäin (siis peukalo varren toisella puolella ja toisella puolella etu- ja keskisormi). Itselläni ei edes ole mikään iso käsi, joten voit vain kuvitella, että hänen kalunsa on ollut todella, todella pieni ja laiha. En osaa oikein senttimääriä sanoa, mutta kalu oli varmasti reilusti alle 10 cm pitkä ja laiha kuin mikäkin. Kalu oli todellakin nakkipätkään verrattavissa.

Vaikka itselläni on lapset synnytetty normaalikautta, niin yleensä miehet laukeavat yhdynnässä tosi nopeasti. Tämän miehen kanssa sekstaaminen ei tuntunut miltään (en edes tuntenut, oliko se sisällä vai ei) ja kalu lipsahteli tietysti vaginasta, koska se oli niin lyhyt ja ohut.

Minusta seksissä on siinä mielessä reilu peli, että jos mies haluaa isorintaista ja nainen isokaluista, niin itse kukin tehköön valintansa ensimmäisen seksikerran jälkeen. Minusta miehessä ei ole kyse pelkästään kalun koosta ja ainakin minulle normaali kalun koko (sanotaan nyt ainakin 10 cm erektiossa, pelkät sentithän eivät ratkaise, vaan se, miltä kalu tuntuu) riittää.

Uskon, että jos pelkästään miehen kalun koolla olisi merkitystä, niin johan evoluutio karsisi pienikaluiset miehet pois, kun naiset haluaisivat lisääntyä vain isokaluisten kanssa. Toisaalta olen todella huolissani äitinä siitä, että raskausajan juominen lisää äideillä sukupuolikehityshäiriöitä poikavauvoilla
No Rekkuhan se vaan sitä kyseli, kun ajattelin, että saisi tolkun vastauksen:)
Hieman kuitenkin jäi epäselväksi, että riitäisiköhän oma 10/9 kalu tyydyttävään seksiin?
Toisaalta se tuntuminenhan sen ratkaisee. Tähänastisten kokemusten perusteella, ei niin hirveästi ole ilmeisesti tuntunut, vaikka joitain positiivisiakin kommentteja on tullut:=)

Rekku kulta,

pitäisiko sinun oikeasti keskittyä vain tekniikkaan? Ehkä rajumpia tyontojä ja enemmän sellaista likellä oloa ja vartalolla klitoriksen hinkkausta? Jossain vaiheessa sinne pimppaan, voisi laittaa oman sormensakin mukaan?
Kiitos "osanaotosta" tervehdys.
Siihen tekniikkaan olenkin keskittynyt. Mikä oli se ajatuksesi, mihin luulit mun keskittyneen ?
Ei kait vaan rehvakkaan esillepanoon ? Hehe.
Noh, työnnöissä yritän olla ponteva ja ehkä vähän ylitsetuuppaava, että edes kummussa tuntuu. Nimenomaan paikoillaan kiehnäystä harrastan, jolloin kullin niska hinkkaa klitoriksen aluetta. Lähetyssaarnaajassa on vaikea työntää sormia mukaan, mutta takaa pannessa olen sormea käyttänytkin. Harmikseni se ei oikein naisia miellytä. Ilman avitusta ei ohut kalu taas takaa tunnu, paitsi jos laitan daamin reidet tiukasti yhteen. Toisaalta hieman rajummat otteet saavat aikaan mielikuvan, että nyt pannaan tosissaan :)
Paras temppuni on kuulemma suuseksi kuusysissä, koska pieni kalu ei väsytä imijäänsä, niinkui iso. Oman kielipesuni yritän aina hoitaa viimeisen päälle, ettei jää paha mieli.
 
Rekku,
Eikös se ole naisten väline ??
Eli mieslespo laittaa dildon vyöllä kiinni ja panee sitä naislespoa. Tai sitten rouva pamputtaa sillä miestään peppuun:)

Vakavastiottaen: Kuinka se minua auttaisi, jos työntelisin vaikka kuinka isoa dildoa naiseen ? Toki siinä tulisi se lähelläoleminen ja silleen, mutta kylmältä tuntuu ajatus äkkiseltään.

Mutta jos olisi sellainen oman pikkukullin päälle vedettävä proteesi/ jatke ...?
Jopa kondoomia muistuttava paksuntaja. Tunto siinä tietty kärsii, mutta mitäpä sitä ei tekisi onnensa eteen ?
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Eikös se ole naisten väline ??
Eli mieslespo laittaa dildon vyöllä kiinni ja panee sitä naislespoa. Tai sitten rouva pamputtaa sillä miestään peppuun:)

Vakavastiottaen: Kuinka se minua auttaisi, jos työntelisin vaikka kuinka isoa dildoa naiseen ? Toki siinä tulisi se lähelläoleminen ja silleen, mutta kylmältä tuntuu ajatus äkkiseltään.

Mutta jos olisi sellainen oman pikkukullin päälle vedettävä proteesi/ jatke ...?
Jopa kondoomia muistuttava paksuntaja. Tunto siinä tietty kärsii, mutta mitäpä sitä ei tekisi onnensa eteen ?
Kyllä minun käsittääkseni niitä käyttää miehetkin. =) Miehen kalu työnnetään sinne tekokullin sisään ja ei kun menoksi. Kuulema tekee miehellekkin hyvää.En nyt sano että takuuvarmana tietäisin kun en ole koettanut...mutta miksipä sitä ei voisi koettaa?
 
Leena
Aika pieniä ovat sisämitoiltaan ne srtap kalut, eilen katselin netistä...11-13cm...ei mieheni 17cm kalu niihin sovi. =( Kun ollaan juteltu että sellainen lelu ois kiva...mies voisi antaa isoa välillä mulle.Mutta ne isotkaan kun ei ole lopultakaan hyviä, se oman kullan kulli on edelleen se paras...mutta saahan sitä fantasioida. =)
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Empäs ole kuullutkaan, että strapkullin sisällä on munalle reikä?
No sittenhän se tartte niitä renssleitäkään!
Kyllä se ne henkselit vaatii. =) Muutenhan se jää ulos vedettäessä sinne pimperoiseen jumiin. =)Haluat varmaan vedellä sitä niinkuin normaalistikkin...sisään ulos?
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Empäs ole kuullutkaan, että strapkullin sisällä on munalle reikä?
No sittenhän se tartte niitä renssleitäkään!
Kyllä se ne henkselit vaatii. =) Muutenhan se jää ulos vedettäessä sinne pimperoiseen jumiin. =)Haluat varmaan vedellä sitä niinkuin normaalistikkin...sisään ulos?
Joojoo, eestaas tietenkin:) Ei oiken pelaa jos vaan heittää sisään ja sanoo, että nauti nyt !
Mutta jos se reikä on pieni, niin pysyyhän se siinä munan päällä ilman rensseleitä, vai ? Tuskin muna katkeaa siihen ulosvetoon? Ohutkaan ?

Vai minkäs kokoinen se reikä onkaan? Halkaisijalta ?
 
toenen naenen
Erektiotuki kai tuo oikea nimitys tuolle ihmevekottimelle. Laitetaan miehen kalun päälle, ikäänkuin kondomi, nauhoilla tiukasti kiinni lantioon. Mies ymmärtääkseni nauttii siitä myös ja kestävyyttähän se antaa kun ei niin herkkä tuntuma ole. Lopuksi sen voi ottaa pois ja jatkaa omin avuin. Kokoja on valittavana aina 22 cm saakka, lienee ylikin...Yhteisiin leikkeihin hmmm....
 
sohfvfis
Itselläni on erektiotuki.Sillä saa kivasti lisämittaa omaan pikkupiliin.Leluni kiinnitetään kivespussin taitse säädettävällä kuminauhalla.Liukkaria tarvitaa.Hyvältä tuntuu naidessa molemmilla.Mies voi jossain parhaaksi katsomassaan vaiheessa ottaa tuen pois ja jatkaa omallaan.Tuella voi myös harrastaa sinkkuseksiä oikean puutteessa.Hyvä peli siihenkin.Todellinen monitoimi vehje.
 
Western
Juu, tyhjältä tuntuu,......toisinaan.
Itselläni on parhaimmillaan 55milliä halkaisijaltaan oleva työkalu.
Kaikesta huolimatta löysiä vastakappaleita vaan löytyy........sanoisinko turhankin usein.
 
N40wee
Minusta ei kannata olla huolissaan mitoistaan. Kuten joku nainen sanoikin, hirveän paljon on kiinni myös tekniikasta. Eiköhän jokaiselle löydy se oikea "vastakappale". Itse en ainakaan ole kovin innostunut kovin isovehkeisistä. Tietysti visuaalisesti on kiihottavaa sellainen, mutta en oikein itse tykkää, että pitää vain keskittyä olemaan rentona ja vastaanottavana, kun on tottunut olemaan itse aktiivinen: puristelua, asentojen vaihtelua jne.

Minulle ainakin on ihan älyttömän tärkeää se, millainen mies on kyseessä. Kalu on vain yksi osa seksiä. Esileikkivaiheen merkitystä on tosi vaikea ylikorostaa, sillä olipa kyse vakisuhteesta tai yhden yön jutusta, niin itse ainakin sytyn siitä toisen katseesta, sanoista, kosketuksesta. Valitettavan harva osaa kosketella viettelevästi ja eroottisesti, vaan heti käydään käpälöimään ja kourimaan erogeenisia alueita. Totta kai joskus pikaiset panot ilman esileikkejä on OK, mutta ei niin, että se on normitapa. Jos sen kääntää naisen seksiin, niin tuskinpa miehetkään haluavat, että nainen tarjoilee seksiä aina samaan aikaan viikosta samassa asennossa lahnana maaten jne.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä