miltä tuntuu iso kalu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omasoma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kerran olisin saanut aivan mahdottoman kokoista parrua mutta nuorelle tytölle (18v) se oli aika pelottava otus joten en kertakaikkiaan uskaltanut ryhtyä koko hommaan. Kundi jäi sinne sängylle ihmettelemään. Vieläkin kaduttaa. Tämä oli paksu ja pitkä, hyvä että käsi yltti ympärille enkä itse ole mikään kovin sirokätinen nainen. Nyt kokeneempana kolmekymppisenä nautiskelisin sellaisesta kunnolla, vaanon tyytyminen oman miehen normikaluun, joka sekin on ihana.

Heterona uteliaisuuttani olisi kiva nähdä isokalu.Ei niitä taida kovin monilla olla.Onko se puute vai poikkeus tapaus?Olen rakastellut pientä ja isoa pimppiä.Keskari penikseni aina ollut riittävän kokoinen.Joskus olen funtsinut,olisipa kunnon kokoinen mela.Pärjää pienemmälläkin.

Olen nähnyt hiukan päälle kymppisenä ison kalun.Hevonen tuli laiduntamaan äärellemme.Yks kaks hevoselta alkoi heppiä valumaan.Ainakin puoli metriä.Löysänä roikkui ja me pojannaskalit huuli pyöreenä ihmeteltiin.Oli tosi iso.

Olen nähnyt hiukan päälle kymppisenä ison kalun.Hevonen tuli laiduntamaan äärellemme.Yks kaks hevoselta alkoi heppiä valumaan.Ainakin puoli metriä.Löysänä roikkui ja me pojannaskalit huuli pyöreenä ihmeteltiin.Oli tosi iso.

Alkuperäinen kirjoittaja Jänistin ja vieläkin kaduttaa:
Kerran olisin saanut aivan mahdottoman kokoista parrua mutta nuorelle tytölle (18v) se oli aika pelottava otus joten en kertakaikkiaan uskaltanut ryhtyä koko hommaan. Kundi jäi sinne sängylle ihmettelemään. Vieläkin kaduttaa. Tämä oli paksu ja pitkä, hyvä että käsi yltti ympärille enkä itse ole mikään kovin sirokätinen nainen. Nyt kokeneempana kolmekymppisenä nautiskelisin sellaisesta kunnolla, vaanon tyytyminen oman miehen normikaluun, joka sekin on ihana.

En ihmettele,että "Kadut" Olin 16v kun tarjoutui vastaava tilanne. Hän se vukralaisemme, kävi selälleen."jortikka" pystyssä sain asetella itseeni tarpeen mukaan.Siitä tapaamiset sitten alkoi "LUISTAA"

Alkuperäinen kirjoittaja ninni njk:
Minulla kokemus kalusta jolla pituutta 20cm ja ympärysmitta paksuimmasta kohdasta 19cm,ja todellakin tästä on kokemus jo 8 vuoden ajalta,josta 6 vuotta avioliitossa.Mieheni on 195cm pitkä raamikas ukko,jolla isohko "se",itse olen 155cm pitkä hento rakenteinen nainen,ja koskaan ei ole ollut ongelmia panopuuhissa,kunhan vaan tekee alulämmittelyn kunnolla että kostun tarpeeksi,niin tuon jötikän sisään ottaminen ei ole mikään ongelma,ja tunne on sanoin kuvaamaton kun tuo meisseli on kahvaa myöten sisällä pillussani ja pidän myös anaalipanoista,vaatii toki runsaati liukuvoidetta,ja mieheltä määrätietoista kairaamista ennekuin tuo meisseli on pepussani...

häiritsi tuo ilmaisu... eli ymp.mittä 19 cm eli halkaisija n. 7 cm... eli kun täällä puhutaan koosta niin onko esim. 17/6 sama kuin 17 cm pituus ja 6 cm halkaisija vai ymp.mitta? koska ite oon kokoajan mieltäny ett puhutaan halkaisijasta...

Alkuperäinen kirjoittaja TVH:miestä:

En ihmettele,että "Kadut" Olin 16v kun tarjoutui vastaava tilanne. Hän se vukralaisemme, kävi selälleen."jortikka" pystyssä sain asetella itseeni tarpeen mukaan.Siitä tapaamiset sitten alkoi "LUISTAA"

Kylläpä olis kiva tietää,mikä oli ekakertainen tarpeesi,miehenä ja suht"isoelimisenä"kokemuksesta tiedän,niin kiihottunut nainen ainakin orgussa puskee paljon sisäänsä.Jos vain "mahtuu"?Ainakin NAUTIT kun aloit tapailla lisää.Hyvä,että aloit nuorena jo nautiskella kunnollista.Oetko mahdolliselle miehellesi asiasta vihjaillu?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikki sisään:
Alkuperäinen kirjoittaja TVH:miestä:

Kylläpä olis kiva tietää,mikä oli ekakertainen tarpeesi,miehenä ja suht"isoelimisenä"kokemuksesta tiedän,niin kiihottunut nainen ainakin orgussa puskee paljon sisäänsä.Jos vain "mahtuu"?Ainakin NAUTIT kun aloit tapailla lisää.Hyvä,että aloit nuorena jo nautiskella kunnollista.Oetko mahdolliselle miehellesi asiasta vihjaillu?

Nimim:Kaikki sisään,kiva että halusit tietää,mikä oli tarpeeni?Menin hetkessä ekstaasiin" Muistan vain orgasmiryöpyn,en olisi lopettanu,mutta hän telläsi"minut sisältään,Kosska sai orgasmin,eikä ollut ehkäisyä?olin vielä hänelle liian nuori."seuraavalla kerralla ssaat täysillä" Mieheni piliä olen sanonu pätkäksi Olen tavannu vukralaaaista"joskus !!!

Alkuperäinen kirjoittaja omasoma:
Voisiko rehellisesti, joku nainen kertoa miltä tuntuu oikeasti iso kalu?
Moni alkaa heti haukkumaan, kun puhutaan koosta. Omalla miehellä normaali 16-17, mutta kiinnostaisi tietää miltä tuntuu reilusti isompi esim. yli 20cm-

Seurustelin isokaluisen kanssa. No, ensi kerran kun sitten aloimme sekstailemaan.. ensinnäkin järkytyin että mitenkähän tuon laitetaan sisään.. No kyllä se sinne saatiin menemään, hieman lisättiin sylkeä että varmasti meni kivuttomasti. Kyllä se tuntui erilaiselta se vehje, heppikin oli niin leveä että... suihin kun otin, niin meinasin aina tukehtua.

sain sisääni ensi kerran oikein ison kalun ja tuntu vaikka olin litimätkä että repen joka tynölla vaikka oli liukas päästin parkasun kun meni sisääni hitaasti ja varmasti,sitten naidessa tuntu että pilluni venyy irti.mutta teki hyvää vaikka sattu vähän ja olos ottossa tuntu että pilluni tulee mukana

Alkuperäinen kirjoittaja miehelläni:
sain sisääni ensi kerran oikein ison kalun ja tuntu vaikka olin litimätkä että repen joka tynölla vaikka oli liukas päästin parkasun kun meni sisääni hitaasti ja varmasti,sitten naidessa tuntu että pilluni venyy irti.mutta teki hyvää vaikka sattu vähän ja olos ottossa tuntu että pilluni tulee mukana

Sitten vaan fistausta harrastamaan tulee varmasti sama tunne ja hyvää tekee jos sitä osaa tehdä oikein.

Sitten vaan fistausta harrastamaan tulee varmasti sama tunne ja hyvää tekee jos sitä osaa tehdä oikein.[/quote]

Olen nyt saanut kokemusta tuosta fistauksesta.. ensin pelästyin.. mutta sehän onkin mukavan tuntuista! Relaa siinä niin ei se satu vaan tekee mahdottoman hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja isosti:
Sitten vaan fistausta harrastamaan tulee varmasti sama tunne ja hyvää tekee jos sitä osaa tehdä oikein.

Olen nyt saanut kokemusta tuosta fistauksesta.. ensin pelästyin.. mutta sehän onkin mukavan tuntuista! Relaa siinä niin ei se satu vaan tekee mahdottoman hyvää.[/quote]

Mitä on fistaus? On mulle ihan uus juttu.

Status
Viestiketju on suljettu.