Miltä se seksi kakkoseen tuntuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkuKakkanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PikkuKakkanen

Vieras
Olen mieheni kanssa pari kertaa koittanut anaaliseksiä, mutta se tunne on niin kummallinen ja epäluonnollinen, että väliin on jäänyt kunnon yritykset. Kyllä se vaan kiihottavaa on, mutta tosiaan tuntuu kuitenkin tositilanteessa negatiivisella tavalla oudulta. Oon aina miettinyt, että miltä se anaaliseksi tuntuu tai pitäisi tuntua, siis naisen kannalta.

Joskus muistan kuulleeni, että alku olisi siinä hankalaa mutta kun oppii niin siitä voi jopa nauttia. Ja olenpa kuullut, että siitä voisi nainenkin saada jopa orgasmin. Onko näin vai onko tää voin seksileffojen myyttisiä tarinoita.

Ei pelkällä peppupanolla orgasmia saa, klitorista täytyy muistaa kiihotella. Se alkaa tuntua ehkä vähemmän inhottavalta, kunhan rentoutuu, muttei se hyvältä tunnu koskaan.

Naista se sattuu ja se on osa kiihoketta miehelle. Toki sen lisäksi sen tiukkuus tuntuu höpöltä. Jos nainen vinkuisi ja voihkeroisi nautinnosta, niin puolet ideasta menisi siinä.

Naista se sattuu ja se on osa kiihoketta miehelle. Toki sen lisäksi sen tiukkuus tuntuu höpöltä. Jos nainen vinkuisi ja voihkeroisi nautinnosta, niin puolet ideasta menisi siinä.

Jep, luulenpa että miehen into siinä on juurikin se naisen alistaminen ja kivun tuottaminen tai ainakin hekumointi sen tuottamisen mahdollisuudella. Naiset sitten hölmöyksissään yrittää hampaat irvessä rentoutua ja nauttia.

Nainen! Älä ole miehen hyväksyntää hakeva kynnysmatto. Pylly on kakkaamista istua varten. Aseta omat rajat ja jumalauta kunnioita itseäsi. Pidä itseäsi aina suurimassa arvossa, jopa suhteessa ollessasi. Se jos mikä kiehtoo miehiä oikeasti vaikkei ne sitä itse edes tajua, mutta sillä ei ole väliä, riittää kun nainen tajuaa niin tasapaino säilyy.

Yhteistyössä