Miltä näytitte synnytyksen jälkeen?:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo tietää

Vieras
Miltä näytitte siis synnytyksen jälkeen?:) Minua jo vähän pelottaa että paljon niitä kiloja on kertyny ja minne...! Miten teillä? Rinnat,masu...? Olivatko ennallaan:)

No mahahan on sellanen "tyhjä vauvamaha" ihan hyvän aikaa, mut kyllä se siitä palautuu pikku-hiljaa, ei tietty ihan täysin kun on kerran nahka venutettu, ni ei siitä kasaan mene - mulla ainakaan.

Ai ihan heti synnytyksen jälkeen? Rinnat oli isot, raskauden aikana paisuneet ja sojottavat, kipeät ja kovat, koska maito nousi.

Vatsa oli siinä edessä, kuin tyhjä vesileili, ei mikään roikkuva, vaan ylhäältäpäin katsottuna semmoinen vähän suippo. Se hölskyi kävellessä. Se pieneni joka päivä.

Kaiken kaikkiaan nyt olen kyllä aikalailla ennallaan ja tyytyväisempi kroppaan kuin ennen synnytyksiä.

Ai heti synnytyssalissa ennallaan? Tuskinpa vaan...

Maha oli taikinainen löllerö. Rinnat toki ihan samanlaiset kuin ennen synnytystä, ei ne synnytyksen aikana muutu. Kolmen päivän päästä nousi maito ja kuppikoko kasvoi kahdella. Muun kilojen kertymisen oli toki raskausaikana huomannut, mulla lähinnä takamukseen ja reisiin.

Ennallaan kroppa ei ole sen jälkeen ollut. Kahden lapsen synnyttänyt ja imettänyt äiti ei samannäköinen voi olla, ellei omaa äärettömän hyviä geenejä tai ole paljon rahaa syytää kirurgille ;)

Kahden lapsen jälkeen: Rinnat pieneni D75-->B75. Paino tippui BMI:stä 22,7-->20. Olen paljon kapeampi kuin ennen, mutta mahanahka on löysä ja raskausarpia on paljon mahassa ja reisissä.

ihan kammottavalta, ja oikein sitä tuskaa lisäs kun sairaalan suihkuhuoneessa oli yksi seinä lähes pelkkää peiliä siittä oli sitä sitten "kiva" katsella itseään

Ei se maha kaikilla jää. Pari päivää synnytyksen jäälkeen, eli sillon kun kotiin pääsi, mun maha oli lähteny jo kokonaan. Ihan samanlainen littana oli kuin ennenkin. 11kg jäi synnärille ja viikon päästä painoin saman kuin ennen raskautta. Rinnat turpos c:stä E ja nyt onkin b... ja lättänä b onkin. :/

ei raskaus arpia ollenkaa vaikka paino tuli lisää 26kg(hui) tosin aika hyvin saanut pudotettua...rinna menivät aivan täysin pilalle vaikka imetin n.1kk verran,valehtelematta tissit roikkuu navassa asti!!

sellanen pullataikina maha oli :D tissit ei muuttuneet ku en imettäny..samanlaiset riipparit ollu vuosia ennen lapsia ..paino ei ollu samois lukemissa todellaka e vaan vain 5kg laihempi olin,arpia mahassa jotka nykyään jo vaaleet ettei kunnolla erota..

Aivan järkyttävältä unenpuutteen, yli vrk synnytysyrityksen, myrkytyksen ja sektion jäljiltä. Rinnat ei juuri muuttuneet, ja maha laski yllättävän paljon jo sairaalassa. Maha mustelmilla ja rinnoissa mustelmia. Tosi nätti :x

Arpia ei tullut ja mahassa on pikkasen löysää, mutta ei paha.
Rinnat sensijaan on sellaiset ketunleivät nykyään. Lättänät ja sivulta päin katsottuna vähän roikkuvatkin, vaikkei mitkään melonit olekaan. Toivoisi, että se maito nousisi edelleen, niin olis sellaiset pallot ja kiinteän näköiset :D

No ei heti synnytyksen jälkeen kyllä varmaan monikaan ole ennallaan, mutta muutamassa viikossa sitä aika hyvin palautuu B)

Arvet ovat tosin kyllä ikuisia.

Kroppa muuttui mulla siten että ekan synnytyksen jälkeen vaikka paino oli piirun verran alle sen mitä oli kun aloin odottaa, ei enää 36 koon farkut menneet päälle vaikka ennen raskautta menivät.

Toisen kohdalla en niinkään huomaa muutosta.

Ekasta kiloja jäi 10 jotka karistin 2kk sisällä, tässä toisessa painoin kotiin tultuani vähemmän kuin mitä ennen raskautta.

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
ihan kammottavalta, ja oikein sitä tuskaa lisäs kun sairaalan suihkuhuoneessa oli yksi seinä lähes pelkkää peiliä siittä oli sitä sitten "kiva" katsella itseään

Oli joo..ei tehny montaa kertaa mieli itteään katella. Äkkiä vaan pois sieltä.

Heti synnytyksen jälkeen aika hönöltä :D Valvoneelta ja oli jokunen hiussuoni katkeillut naamasta. Masu oli iso pari päivää vielä, aika äkkiä sit palautui. Rintoihin maito nousi kolmantena päivänä ja olivat sit tietysti isommat. Silti vasta synnyttänyt nainen on musta kaunis, siinä on jotain taikaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja gg:

Oli joo..ei tehny montaa kertaa mieli itteään katella. Äkkiä vaan pois sieltä.

Ei oikein ole kivoja semmoset isot peilit... Kai se sitten auttaa hyväksymään tilanteen. Aika järkyttynyt olin ekan synnytyksen jälkeen, kun ei kukaan ollut sanonut, et siihen jää semmonen löysä pussi.

Yhteistyössä