Kuinka nopeasti (tai hitaasti!) vatsasi on palautunut synnytyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ekasta palautui suunnilleen vuodessa melko siedettäväksi, kiloja tuli 23 ja kaikki lähti 4kk sisään. tokasta ei palautunut, yhä se tossa edessä röllöttää isona. kiloja tokasta tuli 15, kaikki lähti ja vähän lisääkin mutta vatta jäi.

Mulla oli kolme raskautta aika lailla putkeen. Jokaisessa tuli n. 20kg ja paljon arpia. Viimeisen raskauden jälkeen laihduin nelisenkymmentä kiloa. Vatsalihakset oli ok, mutta niitä peitti karmea nahkasäkki. Tuossa se vieläkin röllöttää, kuopuksen syntymästä 4v. Arvet eivät kuitenkaan näy kovin pahasti.

Ekasta palautui aikalailla heti, parin viikon päästä ihan samanlainen kun ennemmin. Tokasta raskaudesta meni kauemmin kun pömppä hävis, isompi oli mahakin. Arpia ei tullut. Maha ei roiku, oon tyytyväinen mut tissit on kyl roikkupussit!

Ei raskausarpia vaikka maha oli normi-iso loppuviikoilla ja olin sairaalasta lähtiessäni lähes omassa kunnossani.
Ennen raskautta 64kg raskauden huipussa 82kiloa ja viikko synnytyksen jälkeen jälkeen 62kg
Palauduin siis täysin, ja vähän miinukselle :D

Laitokselle jäi 12kg ja loput lähti kotona muutamassa päivässä.

Niin ja maha näytti jokseenkin tavalliselta heti tunnin päästä, mutta oli oudon pehmeä :D
Ei jäänyt roikkumaan ja mitä tein sen eteen...öö..en varmaan mitään, olin sen verran kipeä etten pahemmin tehnyt mitään pitkiin aikoihin. Taisin kerran kävellä kauppaan, joka oli virhe.

Yhteistyössä