Minun on pakko kysyä teiltä kenellä on ollut poikeava Papa, raskauden aikana tai muuten vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";25732985]Sä stressaat ihan turhilla asioilla itseäsi. Ota ihan rauhallisesti, keskity perheeseesi (ei perSeeseesi!)
Muuten käy pian niin, että olet taas jossain lataamossa.[/QUOTE]

silloin mulla oli liian rankka aika kun olin kriisi osastolla. Mä en edes halunut mennä kotiin. Ihme kun sekin on niin nauru asia. Mutta oli mulla rankka henkisesti, kuolemat perhessä ja lapsen sairaus joka onneksi ei ollut yhtään vakava lopujen lopuksi. Myös oli muita ajatuksia, koska ei elämää mennyt kuin halusin

silloin mulla oli liian rankka aika kun olin kriisi osastolla. Mä en edes halunut mennä kotiin. Ihme kun sekin on niin nauru asia. Mutta oli mulla rankka henkisesti, kuolemat perhessä ja lapsen sairaus joka onneksi ei ollut yhtään vakava lopujen lopuksi. Myös oli muita ajatuksia, koska ei elämää mennyt kuin halusin
Ei, sekään ei ole asia joka mua naurattaisi. Olen itsekin ollut.
Mutta muista ottaa tyttärillesi parin vuoden kuluttua tämä rokote:

Papilloomavirusinfektiot - Rokote.fi

[QUOTE="...";25732997]Ei, sekään ei ole asia joka mua naurattaisi. Olen itsekin ollut.
Mutta muista ottaa tyttärillesi parin vuoden kuluttua tämä rokote:

Papilloomavirusinfektiot - Rokote.fi[/QUOTE]

tämä ei suoja kun 2sta korkeasta virus tyypistä ja 2sta matalasta. Vaikka on se hyvää ota kun 16 ja 18 ovat yleisemmät virukset, silti pitää selittää lapsille ennen kun sen otan että papassa silti on pakko käydä, ettei yllätyksiä tulee ja hoidetaan pois tää

Yhteistyössä