Millon vauva yrittämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mitenkä yrittäisitte, olen 25 vuotias,minulla 3 vuotias lapsi ja olen ollut hänen kanssaan nyt kotona. Haaveissa opiskelun aloittaminen,uusi ammatti. Toinen haave on toinen lapsi. Tätä pohdin päivittäin,menenkö opiskelemaan,sit töihin ja yrittäisimme toista lasta kun kuopus olisi jo lähemmäs 8 tai 10 vuotta.( entä jos sit ei enää raskaudukkaan kun venyttää ja venyttää?) Tuossa tulee aika iso ikäero,mutta mietin miten jaksaa taas sit olla monta vuotta putkella lasten kanssa kotona?

Nyt pitäs alkaa päätöksiä tekemään? Mielipiteitä kiitos! :)

Mulla itselläni hieman sama tilanne. Ikää on 24 vuotta ja oon ollut pojan kanssa nyt kotona 2,5 vuotta. Itselläkin on haaveissa toinen lapsi tai sitten mennä opiskelemaan. Opiskelupaikka kyllä löytyis syksyks jo valmiina, mutta kuitenkin sitten mietityttää lasten liian suuri ikäero, kun kuitenkin haluaisin suhkot pienen ikäeron. Opisklupaikka kyllä menee alta jos raskaaks tulen nyt, kun niin pitkään olen ollut jo tauolla opiskeluista, mutta saa nyt nähä miten tässä talven aikana tärppää, että tuleeks sitä ees raskaaks... Että ainakin itse aattelin kokeilla toista lasta, koska opiskelupaikkaa voi sit hakea myöhemminkin.

[QUOTE="vieras";22422404]Mitäs mieltä teidän miehet on asiasta, kai tää yrittäminen tai yrittämättä jättäminen myös hänelle kuuluu?[/QUOTE]

ap:n mies on itse töissä vakipaikassa ja hänelle tärkeintä on nyt miten itse haluan ja jaksan,kuitenkin kyse on minun opiskelusta tai urasta.Mies on valmis vauvaa yrittämään nyt tai sitten kun olen saanut opiskelut päätökseen....eli hän antaa minun päättää.Entuudestaan 3 vuotias lapsi eli tiedetään kuitenkin millaista olla lapsen kanssa ja kasvattaa eli ainoostaan ajankohta on se mikä mietityttää.

No mun mies ainakin haluu toista lasta tai no on jo halunnut pitemmän aikaa kanssa, että ei se ole ollut miehestä kiinni vaan musta ittestäni, kun oon koittanut pohtia mitä tulevaisuudessa aion tehä.. äiti 24 v.

Yhteistyössä