Millon ilmestyy Breaking Dawn suomeks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Apua, paniikki iski! :o Just Epäilyksen tilasin ja hoksasin vasta ettei se neljäs osa oo viel ees ilmestyny suomeks!

Damn, mä en jaksais englanniksi lukee.. Ku luen iltasin aina nukkuun mennessä ni sillon on jo sellanen aivosumu ettei suomenkieltäkään aina ymmärrä.. :laugh:

Marraskuussa , vasta :kieh:
Mä kanssa tilasin ikioman kappalee Epäilystä... Muut oli jo :saint:

Mutta kiduttavaa odottaa suomennosta tuosta BD:stä :kieh:
Mäkään en jaksaisi enkuksi sitä alkaa tavaamaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Ei munkaan enkun taidot kehuttavat ole, mutta noissa kirjoissa on niin helppo englanti, että varmasti taipuu =)

Mä en varmaan kerkiäisi sitten edes töihin :laugh:
Noihin kun uppoutuu, niin ajantaju katoaa mulla :saint:

Marraskuussa vasta! :o Täytynee siis enkuks lukee.. Enhän mä kuitenkaa yhtä kirjaa sinne asti lue :D Enkä mä kyllä jaksaa ootellakkaa..

Oli muuten Epäilys ihan hyvällä hinnalla tuola Adlibriksessä, 17,90? ja 0? toimitus ku otti sen tohon Ärrälle. Vielä on jokunen sivu Uusikuuta jäljellä..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Marraskuussa vasta! :o Täytynee siis enkuks lukee.. Enhän mä kuitenkaa yhtä kirjaa sinne asti lue :D Enkä mä kyllä jaksaa ootellakkaa..

Oli muuten Epäilys ihan hyvällä hinnalla tuola Adlibriksessä, 17,90? ja 0? toimitus ku otti sen tohon Ärrälle. Vielä on jokunen sivu Uusikuuta jäljellä..

ai oli taas tipahtanu...ite tilasin sieltä sen keskiviikkona ja se oli 18.80...samoin tilasin sen ärrälle mutta sähkärissä luki sitten että se tulee postitse kun se tulee maxina

Alkuperäinen kirjoittaja cothis nopee:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
eiks BD :n suomennos tuu jo lokakuussa.. ei marraskuussa...

Mun käsittääkseni lokakuussa tulee suomennos tosta ja marraskuussa sitten se lehva. Ei liikaa namia kerralla :D

:ashamed: Mä voin muistaa todella väärin... Lokakuussa jo :saint: Voihan sitä leffaakin sitten odotella "rauhassa"
Ei liikaa herkkua kerralla, kuitenkaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis nopee:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
eiks BD :n suomennos tuu jo lokakuussa.. ei marraskuussa...

Mun käsittääkseni lokakuussa tulee suomennos tosta ja marraskuussa sitten se lehva. Ei liikaa namia kerralla :D

No liian pitkä aika se on silti! :( :D

ja sit Muse tulee suomeen lokakuussa niin on tiedossa HERRRRRRKKUA parin kk ajaksi :heart: :heart:

Yhteistyössä