Milloin tietää, että on aika erota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkuvanha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kiroilee ja puhuu rumia /Synonyymi, no niin, selitäpä nyt ihan omin sanoin, mikä sua risoo? Tämä lauseko: eli pelko takapuolessa (olisin kirjoittanut perseessä, mutta kun en tiedä hyväksytäänkö sanaa enää).

Mielestäni on aika naivia käyttää hymiöitä ja uskotella, kenelle muuten haluat uskotella ( modelleko?), että oma teksti on äidin opettamia hyviä tapoja ja muut sieltä jostain -tavattomia?

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee kans ja niin päin pois..:
Njääh.. Jos nyt tästä aiheesta välttämättä haluat keskustella, niin tollasia pikkumamselleja mä lataan rectumiin ja hyväilen niitä karkealla kädelläni..samalla kun luen sitä kalle lehteä..
Ali-ihmisten kanssa, ja this will be the last time!

Alkuperäinen kirjoittaja \"Synonyymi\":
Alkuperäinen kirjoittaja \"kaikkee kans ja niin päin pois..\":
Njääh.. Jos nyt tästä aiheesta välttämättä haluat keskustella, niin tollasia pikkumamselleja mä lataan rectumiin ja hyväilen niitä karkealla kädelläni..samalla kun luen sitä kalle lehteä..
Ali-ihmisten kanssa, ja this will be the last time!

Ihme rasisti, ei täällä saa haukkua Ali-nimisiä mode suuttuu rasismista.. Eikä me keskustella, älä huoli, mä laitan sule suukapulan..vähän vingut korkeintaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Järki käteen:
Arvostelet kärkkäästi täällä muita, ja nyt vielä Moderaattoreita. Ans kattoo mitä seuraa.
Väitetään, että herran pelko on viisauden alku, mutta se ei vielä tarkoita sitä että herra olisi aina oikeassa... Kyykkiköön aremmat, vaikka ne jotka kirjoittavat moderaattorit oikein isolla alkukirjaimella kunnioittaakseen 'valtaa'. Säälittävää ja kertoo ajattelun rajoittuneisuudesta.

Harvoin jaksan edes kiinnostua mistään tämän tasoisen palstan moderoinnista, mutta näin räikeä diskriminaatio kirjoittajien välillä kiinnittää huomiota. Nyt kun olen ehtinyt ajatella asiaa, olen tullut johtopäätökseen, jonka perusteella keskustelujen moderointi on todennäköisesti käyttäjävetoista ja aktivoituu pelkästään ilmoitusten perusteella.

Kun mies1 lupaa muiden kirjoitusoikeuksien ja pääsyn rajoittamista elleihin, se tarkoittaa suoraan sitä, että hän valittaa paikan ylläpidolle niin kauan ja systemaattisesti että saa tahtonsa läpi. Tämä selittää senkin, miksi hän voi nimitellä muita törkein sanakääntein ja jatkaa yhä itse kirjoitteluaan. Hänen kirjoitusoikeuttaan ei häiritty silloinkaan vaikka hän suoraan hyökkäsi joitakin käyttäjiä vastaan erillisellä keskustelunavauksella.

Minua ei ole koskettanut millään lailla hänen tekemänsä diagnoosit, niitä nyt näkee vähän jokaisella keskustelupalstalla, johon pääsee rekisteröitymättä kirjoittamaan. Mies1 taas kertoo itse valittaneensa muiden kirjoituksista moderaattoreille, joten ei voi kun todeta, että kipeästi taisi osua...

sopimus.jpg

[Muistuttaisin lähteen lisäämistä viestiin, johon on lisätty kuva]

voit joutua ojasta allikkoon. Sinulla on ollut tuuria poikaystävän suhteen. Mutta toisaalta olette nuoria ei kannata tuhlata kenenkään aikaa vaan mennä elämässä eteenpäin.

Wau, heittipäs tämän keskustelun aihe nyt ihan taivaantuuliin. Melkein pari sivua turhaa jorinaa, eikö tuota voisi tehdä sille tarkoitetulla keskusteluosiolla? Jotkut meistä ihan oikeasti haluavat lukea aiheeseen liittyvää, eli tässä ketjussa asia oli nyt "milloin tietää, että on aika erota?" eikä moderaattorit.

Minulla itselläni on samanlainen tilanne menossa kuin ensimmäisen viestin kirjoittajalla. Ainoalla erolla se, että hän uskalsi asiasta puhua. Minä taasen... mietin ja mietin ja mietin aivot sauhuten asiaa.

Kellään ei näköjään ole heittää ketjuun omakohtaisia kokemuksia, tai tuntemuksia juuri siitä tilanteesta "Milloin tietää, että on aika erota?" Ehkä ketjun lukeneet ei ole kokenut moista, en itsekään.

Tunnen aika läheltä tapauksen, jossa pariskunta yksinkertaisesti muutti erilleen, jakamatta yhtään kiinteitä omaisuuksiaan. He eivät liiemmin eronnet virallisesti liitostaan, vaan kumpikin tahoillaan jatkoi velkojen ja yhteisten asioiden hoitamista. Kaveri kertoi, että näin on parempi, kunnes kaikki lainat on maksettu.

Alkuperäinen kirjoittaja been there:
kukaan muu kuin sinä tai sinun kumppanisi.

Ei suhteessa tarvitse mikään mennä pieleen tai edes kaiken tunteen loppua, kun se tulee tiensä päähän. Katso kumppaniasi kun hän nukkuu; se mitä sillä hetkellä tunnet häntä katsoessasi antaa sinulle varsin hyvän osviitan siitä, mitä sinun pitää tehdä.

Tuntuu pieneltä nuo ongelmat, vaikka eivät ne pieniä ole. Ne ovat vain alkusoittoa tulevalle.
Itse en voi katsoa miestäni kun hän nukkuu, inho ja pelko on aikamoinen. Vedän peittoa korvalle jos hän on kääntyneenä minuun päin ja kuorsaa suoraan päälle....
Olen etsimässä asuntoa itselleni (olen harkinnut jo yli vuoden) että pääsen rauhaan..
Ei toista voi pakottaa rakastamaan itseään ja sanomaan mitä toinen haluaa..
Jos en sano alkaa tosi rähinät. Jos sanon, hänellä on rauhallinen mieli ja hän pystyy nukkumaan
yönsä, muuten hän valvoo ja jatkaa aamulla asiaa..
Minun on pakko lähteä pois, en tiedä mitä siitä seuraa, selviänkö hengissä ja selviääkö hän....
Jos teillä on kiltit miehet, olkaa tyytyväisiä siihenkin jos voitte ja haluatte!

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee kans ja niin päin pois..:
Perse on latinaksi rectum, perseestä sanotaan siis hienosti rectumista..

Vittu on taas latinaksi vagina, eli siitä voit lähteä tavuttelemaan vaginaasi suuntaan mihin tahansa...

Perse ei ole latinaksi rectum, vaan kyseinen sana tarkoittaa peräsuolta. Jos taas viittasit ah niin kaunopuheisella tekstilläsi peräaukon seutuun, oikea sana lienee anus.

[viestiä moderoitu]

Samaa mieltä Sarppanan kanssa siitä (tuo moderoitu osa), että tämä vip kipittää muiden perässä taivastelemassa ja nokkimassa kaikkia kirjoituksia. Hyvänä esimerkkinä nyt tuo suljettu ketju, joka pysyi täysin asiallisena vipin tuloon asti. Taas jatkoi sitä pään rääpimistä niin kauan kunnes sai isommalla mitalla takaisin -siitä olikin sitten taas lyhyt matka painaa palaute nappia. Ja tätä samaa tapahtuu muillakin palstoilla. Koskaan ei ole muuta sanottavaa kuin ihmetellä muiden (asiallisia) mielipiteitä ja linkitellä jotain tosi tekopyhiä kuvia, yök.
ikeasti, jos hakee vanhoista keskusteluista po nikin kirjoituksia satunnaisella otoksella, niin pelkkää nylkkimistä koko "mies".

Jälleen kerran toteaisin, että miksi heittää kiviä, kun itse ei kuitenkaan kestä olla kohteena?

Ps. tämä mun nikin (tuli. yhdellä pisteellä) varastaminenkin sattui just hassusti samaan aikaa kun vip oli palstalla. Kerran varas -aina varas... eläköön, vanhat, osuvat sananlaskut!

Mikä siinä muuten on, että tämä jo mainittu "mies" saa täällä arvostella muita kirjoittajia, mutta esim Sarppanan täysin asiallinen kirjoitus on moderoitu? Ei siinä muistaakseni ollut mitään ihmeellistä.

Oletko tuli muuten huomannut, että olet itse nostamassa aina vanhoja asioita ylös ja siten jatkamassa riitelyä. Kyllä riitely jatkuu niin kauan, kuin sitä ruokitaan. Lopettaisit jo. Please.

Alkuperäinen kirjoittaja Sarppana:
Alkuperäinen kirjoittaja tuli..:
Mikä siinä muuten on, että tämä jo mainittu "mies" saa täällä arvostella muita kirjoittajia, mutta esim Sarppanan täysin asiallinen kirjoitus on moderoitu? Ei siinä muistaakseni ollut mitään ihmeellistä.

[viesti moderoitu]

Minusta tämä on sen kokoluokan asia, että eiköhän lähetetä tiukkaa kyselyä aiheesta tänne.

plazapalaute@kynamies.fi

Alkuperäinen kirjoittaja Sarppana:
[viesti moderoitu]

Itse arvailisin todennäköisemmäksi näin: vip on ainoa, joka ottaa tämän niin tosissaan (sen yhden toisen 'olevinaan miehen' lisäksi) ja vaikeroi moderaattorille, joka ihan päästäkseen vinkujasta eroon moderoi. Se toinen rassukka sai diagnosoida muita ja nimitellä miten päin vain, mutta kun sai itse asianmukaisen ojennuksen arvoasteikon alapäähän, jonne kuuluu, hävisivät viestit nopeammin kuin kukaan ehti silmäänsä räpäyttää...

Ei ne pärjää rassukka miehet naisten palstoilla.

Oon kyllä tosi surullinen teidän puolesta, ootte tosi ilkeitä ja pikkumaisia. Ettekö todellakaan huomaa, että itse olette haastamassa riitaa. Tiedättekö miten teidän käy oikeassa elämässä?

Alkuperäinen kirjoittaja tuli..:

Mene tuli lukemaan suljettu ketju "Kestäisitkö sinä tätä?" uudelleen, lue viesti viestiltä. Haluan puolustaa kaikkialla haukkumaanne vippiä. Samaisessa ketjussa ei ole yhtään hänen viestiä jota olisi edes osaltaan moderoitu. Minun mielestä hän on asiallinen verrattuna tiettyihin naisiin. Toisekseen, hän tuntuu tietävän mistä kirjoittaa, olkoonkin kriittistä. Kun olet lukenut ketjun uudelleen, mieti pariin kertaan mitä tänne kannattaa valittaa. Ja eikö moderaattorit ole sitä varten, ei lukijat. Paljastat ainoastaan itsesi haukkumalla muita. Mielestäni suurin syy ketjun sulkemiseen oli moderaattorien kyseenalaistaminen.

Ps: Enkä ole mikään vip, joten säästä itseäsi.

On se muuten kumma, miten tämä piiri pieni pyörii aina samaan malliiin. Ensin V.I.P. suurieleisesti ilmoittaa lähtevänsä lomalle ja eikös seuraavana päivänä palstalla ole monta nikitöntä vipin kehujaa..

Seuraavaksi vip ponnahtaa lomalta takaisin palstalle kummeksumaan ja päivittelemään..

Laitetaas kolehti pystyyn, niin pääsee vippi oikeasti pienelle lomalle, edes Tallinnaan asti.. menolipun..

Alkuperäinen kirjoittaja Juippi-Katti:

No et tietenkään ole, mutta hyvä kun sanoit, muuten oltaisiin voitu luulla...

Niin on varmaan syytä sysissä kuin sepissäkin, kun pitkään samat kirjoittajat toistensa ympärillä pyörivät. Kyllä täällä monet kirjoittajat jaksavat muistuttaa toisille lomasta, mutta eivät itse pääse kuitenkaan rauhaan elleistä.

Kirjoittajamäärä on ilmeisesti melko olematon, aktiivisia kirjoittajia on vain kourallinen. Onhan aivan päivänselvää, että vähintään yksi, todennäköisesti useampi, kirjoittaja säestää itseään (vierailija)-nimimerkillä.

Haluaisinkin kysyä tältä juipilta, että mikä juuri erityisesti herätti hänet kommentoimaan vipin puolesta ja osallistumaan keskusteluun, joka oli jo melko pitkälti hyytynyt? Ja miksi hän osoitti puolustuspuheenvuoronsa juuri tulille?

Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Alkuperäinen kirjoittaja Juippi-Katti:

No et tietenkään ole, mutta hyvä kun sanoit, muuten oltaisiin voitu luulla...

Niin on varmaan syytä sysissä kuin sepissäkin, kun pitkään samat kirjoittajat toistensa ympärillä pyörivät. Kyllä täällä monet kirjoittajat jaksavat muistuttaa toisille lomasta, mutta eivät itse pääse kuitenkaan rauhaan elleistä.

Kirjoittajamäärä on ilmeisesti melko olematon, aktiivisia kirjoittajia on vain kourallinen. Onhan aivan päivänselvää, että vähintään yksi, todennäköisesti useampi, kirjoittaja säestää itseään (vierailija)-nimimerkillä.

Haluaisinkin kysyä tältä juipilta, että mikä juuri erityisesti herätti hänet kommentoimaan vipin puolesta ja osallistumaan keskusteluun, joka oli jo melko pitkälti hyytynyt? Ja miksi hän osoitti puolustuspuheenvuoronsa juuri tulille?

Vippi on ainoo jolla järkeä jutuissaan. Tuli on aina mukana kun jotain lukitaan. Myös sinä, joka arvostelet moderaattoreita, siivoa kirjoituksiasi. Täällä pitäs olla vieläkin tiheempi seula kaltaisillesi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä