Milloin plussa alkionsiirron jälkeen?

Täällä yksi hermonsa kohta menettävä piinailija pohtii, onko alkionsiirron jälkeen mahdollista saada plussa jo "hyvissä ajoin" ennen tuota virallista pp14 testipäivää... Kaipailisin siis kokemuksia siitä, millä piinapäivillä raskaustesti on näyttänyt plussaa tai haamua. Itselläni on nyt menossa pp7, ja kyydissä on yksi kaksipäiväisenä siirretty alkio. :)
 
Itsellä ei kokemusta, kun eka ivf meni reisille..mutta monethan on saanu haamun jo pp9=) mutta se tosiaan on yksilöllistä..ja mulla näky pregnyl testeissä tosi pitkään..pp9 mulla vielä pregnylistä haamu/viivanpaikka. Testaamallahan se selviää ;)
 
Mie sain pp11 vahvan haamun viiden minuutin kohdalla ja kymmenen minuutin kohdalla se oli jo viiva. Testinä oli Predictor. Tein sitten pp13 digitaalisen testin ja sain tuloksen raskaana 3+. Minulla oli kolmen päivän ikäinen pakastealkio, joka siirrettiin.
 
Minä elelen samoja päiviä, eli pp7 menossa. Ekan testin tein pp4, kun halusin nähdä kuinka hyvin vielä Ovitrelle näkyy. Testiin tuli selvästi nähtävä haamu. Seuraavan puikkotestin tein eilen (välissä tein herkkiä testejä, jotka on susia) ja tänään preghceck-liuskatestin, johon tuli vahvin viiva tähän mennessä.
Laskujen mukaan maksimissaan lääkkeestä jääneitä hormonijäämiä olisi elimistössä noin 100iu. Eli saattaisihan se näkyä vielä se Ovitrelle testissä.

Nyt jännittelen, että alkaako viivat vahvistumaan.

Minulla pitäisi normikierron mukaan vuoto alkaa lauantaina, joten tässä aletaan olemaan pian lähellä niitä päiviä, kun jotain saattaisi jo näkyä jos olisi näkyäkseen.
 
Kanssa piinailijolle tsemppiä.

Minulla siirrettiin pakkasesta kaksipäiväinen alkio, josta Pp 8 viivanpaikka, pp 9 nega, pp 10 haamu, jossa punaväri näkyi kameran näytöllä suurennuksella katsottuan. Pp 11 hyvin haalea +. Käytin David ja sofi one liuskatestejä. Aikaa tästä jo kaksi vuotta.

Nyt myös kaksipäiväinen pakkasalkio ja david testillä puhdas nega pp 7 ja tänään pp 9.
 
Kiitos vastauksista. Olen täällä vielä sinnitellyt testaamatta, en haluaisi masentaa itseäni turhaan negalla... mutta voi olla että parin päivän kuluttua on jo pakko testata, vaikka virallinen testipäivä on vasta perjantaina.

Tsemppiä kaikille piinailijoille! :)
 
Moikka,

Minä kirjottelinkin tähän jo aiemmin pp 7 aikoihin.
Testejä olen tehnyt PP4 lähtien ja tänään viimeksi aamulla tein kaksi testiä.
PP4 lähtien on viiva näkynyt testeissä ja sen sijaan, että se olisi haalistunut pois lääkkeen poistuessa viivat ovat nyt alkaneet vahvistumaan.
Tänään on siis pp10.
Laitanpa vielä kuvan tänne näkyviin, vaikka se on kyllä muuallakin (mm. KYSin ketjussa)
Päättelen raskauden alkaneen siitä, että viivat ovat nyt lähteneet vahvistumaan. Ei ne vielä liian vahvoja viivoja ole, mutta toivottavasti vahvistuvatn tässä.

Minulla testipäivä on torstai 14.6. Perjantaina saan tuloksen.


 
Minä sain clearbluen testiin selvän plussan pp9 aamupisusta. Ja silloin Davidin erittäin herkät testit näytti vielä haaleaa haamua. Itseasiassa Prisman Pregcheck näytti haamua jo pp8 iltapisusta..

Tänään, pp10 oli Davidissakin jo vähän vahvempi viiva. Veritesti pp12 kertoo sitten hcg arvon ;)

Eli en kyllä suosittele ostamaan niitä Davidin 10iu herkkyydellä olevia testejä!

*muoks; kyseessä oli siis ivf tuoresiirto ja toinen päivä punktion jälkeen kun siirto tehtiin*
 
Viimeksi muokattu:
Minä en myöskään suosittele ostamaan mitään herkkiä testejä! Sofi onestep näytti tänään vähän vahvempaa viivaa, muttei mitään verrattuna apteekin omaan tai tuohon clearblue testiin.

Lopulta nuo vähemmän herkät testit on niitä enemmän herkkiä :)

Tsemppiä sintti-79 toivottavasti plussa pärähtää testiin!
 
Mulle eka PAS:ssa siirrettiin 2 päivän ikäinen alkio, pp12 näkyi haamu. Ennen sitä en tosin testannu.
Nyt edellisessä PAS:ssa siirrettiin 2 kahden päivän ikäistä alkiota ja pp7 iltapäivä pissasta tuli haamu :)
 
Onnea plussanneille :flower:

Mulla PAS-siirto ja alkio 3 pv. David antoi haamun jo pp8, pp9 digi raskaana 1-2 ja david oli jo selkä plussa, vaikkakin edelleen haalea. Itseasiassa taisi olla pp19 vasta, kun "herkkä" davidin testi antoi ekat tasavahvat viivat :)
 
Heips, oon kirjoitellut tuonne Hoidot Jatkuu 2012 -ketjuun, jossa myöskin sekundamamman oon bongannut :) Sitä vaan että miulla testi näytti eilen ja tänään ihan samanlaiselta kuin Sinulla tuossa viimeisessä (pp9/dpo12). Itsellä menossa nyt pp13. Jokohan tässä uskaltaa uskoa vai ei :D
 
Kuinkahan moni on saanu pas:sissa plussan jo näin aikasin kun se kerta on näemmä mahdollista?
Entä onko joku saanu tätäkin aiemmin?
Oispa joku tehny jotain prosentuaalisia tutkimuksia näistä..
Sattuipa silmiin tämä vanha ketju.
Tuo varhainen plussani oli tietenkin paremminkin haamuista haamuin kuin mikään selvä plussa. Kääntelin tikkua (sofi onestep) pitkän aikaa ja olin varma, että näin jonkun hailuisen viivan siinä. Kuvaa siitä ei olisi saanut vielä tuolloin otettua. Parissa päivässä viiva oli jo selkeämmin nähtävissä.

Minulla on nopeasti nouseva hcg-arvo, joten siksi varmaan näkyi noin aikaisin, aiemmin en ole koittanut testata.
 
Okei, kiitos tarkennuksesta Pikkuperho :)
Kai se lienee epätavallisempaa että vielä pp6 näkyis mitään..? Vai onko moni muu testannu jo näin aikasin ja sillon tullu negaa mutta muuttunu myöhemmin plussaks?

Kun näitä varhaisplussajuttuja luki niin tulihan se hirvee polte testata jo pp7 vastasena yönä (rfsu 50y liuska, vanha ja uus + pregcheck vanha o-testi) ja puhdasta negaahan ne kaikki, mitäs muutakaan....:ashamed:
 
Löysin tälläsen blogisivun jossa on laitettu mielestäni erittäin hyvin havainnollistava kuvasarja mitä eri pp:illä on näkyny...14 päivää siirrosta testiviiva on jopa hiukan tummempi kuin kontrolli,
Testikuvat
ja mikä parasta, kyseessä siis kaikkein edullisin Pregcheckin liuskatesti :D joka sekin näemmä on todella herkkä (vaikka siis ilmeisesti normaali 25iu?), tosin ekan kuvan testi näyttää joltain muulta..?
Taidanpa minä ainakin käyttää tästälähin pääasiassa tätä merkkiä... =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä